Mistä nimimerkkisi on peräisin?

Meidän kissan nimi on Helmi.Rakastan tuota nimeä,olisin antanut sen tytölle mutta meille on syntynyt vain ihania poikia niin päätin luovuttaa nimen kisullemme kun lapsiluku PITI olla täynnä :) saa nähdä kumpi masussa nyt on mutta nyt täytyisi keksiä uusi nimi jos tyttö olis tulossa :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mun nuoruuden hulinoista( olin aika viili tapaus) Ja kaikkihan tietää hiiret huli ja vili, joten sieltä väännetty nimimerkiksi:) Jotenkin kuvaavampi oli tuo huli ja kaverit kutsui nuorempana mua ainaan huliks...

Mun nimimerkki tuli pöydässä olleen Pepexxl laku patukan mukaan :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Exterior on espanjaa ja tarkoittaa ulkopuolista. Tällä lähinnä halusin kai ikuisesti muistuttaa itseäni menneisyydestä ja osasta nykyisyyttäni, kun kaikissa sukutapahtumissa jään yksin aina puhumaan itselleni vaikka koittaisin hakeutua seuraan. Sama tilanne, jos on isompi lössi kavereita paikalla.

Mun nimimerkki on eräästä kirjasarjasta ja on yhden päähenkilön nimi. :)

Sent from my GT-S5301 using Vau Foorumi mobile app

Sannya tulee suoraan vain nimestä siis Sanna. Jos olisin valinnut toisen niin se olisi ollut inkuaani ja se on pienen tytön keksimä. Joskus oli hoidossa kaverin luona ja itse olin siellä myös ja katsoimme sitten makuuhuoneessa elokuvaa ja kuulimme kuinka tämä pieni oisko ollut 4vuotias tyttö huutaa "inkuaani" keittiöstä katsoimme tosiamme ja mietimme että mitähän ihmettä, meni hetki kun tämä pieni tyttö juoksi syliini ja sanoi taas minua inkuaaniksi, siitä lähtien sitten tämä tyttö on minua inkuaaniksi kutsunut =)

Aaaah, ihana ketju! (Kuinka nyt vasta löysinkin tänne..!?) Ite oon alottanu kans kk sit meidän omaan salaiseen vastaavan ja mietin että olis hoinu yleisellekin puolelle kun niin monen nimimerkki oikeesti kiinnostaa mua!

(Esim toi MadH tuli niin yllätyksenä ja oon sitä miljoona kertaa miettiny!!:D)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Takaisin