Missä vaiheessa masun kasvun kanssa mennään? *kuvia*


Tässä tuoreita kuvia tältä päivältä 21+3 (Toivottavasti kuvat eivät aivan valtavia... )
 
Oi, pitääköhän munkin napsaista kuva mun "vauvamahasta" :DD mä näytän olevan jollain rv 10 teihin muihin verrattuna ;)
 
Mä en tiedä mikä mua vaivaa mun mahan kanssa, kun aluksi olin ihan innoissani ja odotin että voi kun se sieltä kasvais... Nyt mulla on jotenkin kauhea "häpeä" kun maha oikeesti alkaa kasvaa! Tuntuu että kaikki tuijottaa ja miettii että oonko mä vain lihonut vai oonko raskaana. Lisäksi mä vaivaannuin tossa viikolla, kun pari tuttua naista alkoi käskyttää että mun pitää näyttää maha?! Miksi vitussa mun pitäisi kiskoa paita ylös että jotkut uteliaat paskiaiset sais kommentoida joko mun "olematonta" mahaa, tai sit mun "jättimäistä" mahaa, riippuen siitä minkä kokoisia niiden vatsat on olleet raskausaikana.

Raskausmaha on tosi kaunis, mutta mä en jotenkin osaa omaani suhtautua oikealla tavalla. Ainut on, että mun miehen seurassa mä en häpeile yhtään, vaan olen ylpeä mun kummusta. Vielä kun sais saman mielentilan työpaikallekin :)

Mutta mukavaa odotusta kaikille!
 
Kiitos Senna89 :) jännintä oli, että niiden naisten mielestä mä olin vaan ihan outo kun en tosiaan nostanut paitaa ylös, hyvä etteivät itse tulleet väkisin nostelemaan. Mun oma alue on se yli puoli metriä suunta, enkä tahdo että sitä ylitetään nytkään, viehättää mun maha vieraita ihmisiä tai ei.
 
Pieni kumpu on jo, asiasta perillä oleva tuttava kommentoi tänään et 'onpa sul söpö pieni masu tullu', vaikka ite oon kuvitellu ettei mitään juuri näy, päiväsaikaan etenkään. Pari päivää on kyllä ollu jo kummallisen iso olo, kun ei enää muutama hyvin istuva takki enää mahan kohdalta meinaa mennä kiinni. Ihan hauskaa oikeastaan katsoa, kun lähes tuntemattomat ihmiset ympärillä selvästi pähkäilee, että mikä on asian laita, eli oonko raskaana vai vaan keskivartalopönäkkä. :D  Ei kai tässä mitään jättimahaa kannattais kai toivoakaan mitenkään kiirellä, kun eiköhän siitä saa sitten aika tarpeekseen joulun aikaan viimeistään, ja haluais vaan takas 'normaaliks'...
 
RV 23+2:

Ei kovin suurta eroo viimesimpään mut ehkä se on vähä saanu pyöreyttä. :)
 


höh

ja mulla ei näy viäläkää mitään :) kukaan ulkopuolinen joka ei tiiä asiasta niin ei todellakaan osaisi arvata että vauva on tulossa. ehkä se maha joskus vielä näkyy, jouluna viimestään ...nyt o menossa 22+1
 
mulla pullahti ihan yllättäen maha esiin tässä elo-syyskuun aikana, tosin kyllä jotkut mua tuntemattomat sanoi jo heinäkuussa, että vauva on tulossa. munkin masu on edelleen pieni ja vauva kuulemma majailee syvällä lantiossa. hirveän paljon on vaatteesta kiinni, miten masu näkyy, hupparipäivinä kukaan ei osaa arvata mitään, kun taas jonain muuna päivänä saattaa näkyä pallomaha. oikeastaan tämä maha on aika hyvä, ei ole tiellä juuri mitään ja vielä menee melkein suurin osa omista paidoista ja puseroista
 
Eipä tuo minunkaan masu ole näkynyt oikeastaan vasta kuin tämän syyskuun (entisiä makkaroitahan ei sitten ollut yhtään). Nyt sitten tuntuu kasvavan silmissä. Omat paidat ja housut menee vielä hyvin päälle - on jotain hyötyä siitä, että suosii mallia löysä.
 
Ohhoh Riida ja Aurorafull! Mahtavat masut!emoticon

Mäkin otin taas vaihteeksi kuvan mun vatsasta, mutta eipä se kyllä mun silmään vieläkään näytä muulta kuin pöhöttyneeltä kaljamahalta. Tai no ehkä se nyt alkaa näyttää jo vähän vauvamahalta, mut edelleen mä ajattelen että kaikki muut katsoo mua vaan sillä että kylläpä tuolle onkin siunaantunut keskivartalolihavuutta!
 

Kylläpäs teillä kaikilla on upeet masut!! Oma antaa vielä odottaa tuloaan - tai ainakin näkyvyyttä... Toki tuota omaa elopainoa on omastatakaa sen verran että varmaan siks on vielä hyvän peitteen alla. Jos sivulta katsoo, niin "
 
...jaahas se katkes..
Siis joo, näyttää vain siltä kuin "oma" vatsa on siirtynyt aavistuksen eteenpäin.. Viikkojakin kohta 22 täynnä... Täytyy vain odotella maltillisesti :)

-> JW
 
Takaisin
Top