Missä vaiheessa masun kasvun kanssa mennään? *kuvia*

Hieno maha Millimari. Todella kauniisti pyöristynyt. Sullahan voi nyt alkuun kasvaa maha ja sitten se tasoo jossain vaiheessa. Minulla ekassa raskaudessa näkyi jo 10 viikolla todella hyvin. Mutta nyt ei näy samalla lailla. Mieluummin se, että maha näkyy selkeesti, että odottaa kuin luullaan, että olen lihonut. Nyt näyttäs siltä, että mahaan on tullu sellasta hyllyvää, ei yhtään kiva. emoticon
 
Kaunis maha millimaria ! :) Itsellä on kyllä kanssa jo hieman pyöristynyt maha, vaikka ensimmäinen. Olen hoikka luonnostaan ja pienikin pömpötys näkyy... ja luulen, myös että minulla on turvotusta osa... Omat farkut eivät oikein enää mene ja kävinkin ostaa parit uudet isommat :) Mukavampi olla kun ei purista :)
 
Hieno masu! mulla suurinpiirtein samat viikot, mutta masu vielä aika pieni ja piilotettavissa. Toisaalta odotan esikoista, joten ehkä saan oikean vauvamahan vasta myöhemmin. Vaatekaappi on kuitenkin mennyt mullakin uusiksi: farkuista tarvitsen 1-2 tuumakokoa tavallista suuremmat ja mukavimmalta tuntuu hameet joissa joustava vyötärö. Onneksi on kesä niin voi pitää muutenkin rentoja vaatteita :)
 
Millimaria miten suloinen vatsa! kyllä ilmeisesti pitää paikkansa että toinen raskaus alkaa näkyy huomattavasti aiemmin ku eka, ite odotan nyt ensimmäistä ja täl hetkel rv 10+3 eikä mulla ole vielä mitään mahaa ja tuntuis hassulta jos viikon päästä oliski jo noin iso masu! mutta kai se tästä sitten alkaa kasvamaan.... :)
 
Kiitos paljon kaikille masu kehuista!


Ei miullakaan esikoista oottaessa maha ihan näin aikasin pullahtanu esiin...oiskohan se ollu lähempänä 16viikkoa sillon, mut sit ku se rupes kasvaa ni kyllä sitä monesti ajatteli et josko se kasvu jossain vaiheessa lakkais :) miulle tuli esikoista odottaessa 30kiloa painoa lisää ja olin kyl aika iso kun synnyttämään lähin..muistutin kirjaimellisesti plussapalloa ..

Nyt ois tavotteena ettei painoa tulis ku maksimissaan 15kg tuohon alkupainoon..
ei sit tarvis ihan niin paljon rääkätä itteesä crosstrainerin päällä. :)

Laittakaahan ihmeessä muutkin masuista kuvia sit kun masut ilmestyy :)

Hyvää Juhannusta kaikille masun kasvattajille!! <3


 
Moikka kaikki!
Jos sitä jo ehtis tänne kirjottelemaan...
Ihanaa huomata et muillakin jo maha kasvanut. Oon katellu itteeni peilistä ja kauhistellu et miten voin olla näin pallo!! Pakko kaivella kaapin perältä kaikki löysemmät paidat. Haluan pitää raskauden salassa ekaan ultraan asti, joka on vasta 4.7. (lähimmät sukulaiset ja ystävät kyllä jo tietää)
Jos vertaan masukuvia ekaan raskauteen, niin voisin olla jo reilusti yli puolen välin! Ja viikkoja siis vasta 11+6.

Jospa saisin kuvaa tänne laitettua kunhan käyn siellä ultrassa eka.
Nyt aurinkoon!!
 
Hieno masu siulla enkula! tosi selkee vauvamaha jo!



Miunkii on varmaan kohta kaivettava mammavaatteet kellarikomerosta..alkaa melkein kaikki omat vaatteet puristaa..varsinkii iltasin! Tuntuu et maha paisuu päivän aikana kaksinkertaseks ja jalatkin on iltasin ihan pökkelöt... kaipa sitä pitäis yrittää juoda pikkusen enemmän :)
Onneks paino ei oo noussu kuitenkaa ku  1,5kiloa, vaik tos juhannuksena tuli vähän reilummin herkuteltua
...
(on muuten tosi surkee toi hymiö valikoima :/ )
 
Kiitos millimaria. Kyllähän mulla tuo vauvamaha jo erottuu, tuntuu vaan, että se 
päivä päivältä vaan suurenee ja suurenee. Eipä tätä raskautta oo salassa oikee
voinu pitää  Laittakaahan muutkin masu kuvia sitten kun masut rupiaa näkymään :) Olisi mukavaa nähdä muidenkin vauvamahoja :)
 
En saanu kuvaa laitettua. Täytyy yrittää myöhemmin uudestaan. Joku häiriö tossa kuvanlaittojutussa.
Ei mulla kovin kummosta mahaa vielä oo mut ois kuitenki ollu tuore kuva.

 
Eilen rv 14+5 tuntui ensimmäisen kerran, että mahassa on "jotain ylimääräistä". Tähän asti Mörmelin läsnäolo ei ole mitenkään tuntunut, ihan mun maha on ollut, mutta eilen oli kyllä selvästi kiristävä ja tuntuva alue alavatsassa. Maha alkaa myös näkymään pikkuhiljaa, kohta pitää ottaa valokuva =)
 
:) Täällä kans kireä alavatsa, ja napaan asti kunnon pömppis.. sitä "oikeaa" mahaa siis odotellessa...
 
Täälläkin tosiaan vatsaa alkanut kiristämään oudosti. Luulin ensin sitä jatkuvaksi supistukseksi. Mulla myös pieni pömppö ja luulen että masu ei ihan hetkeen kasva kovin suureksi kun mulle lääkäri sanoi viime raskauden jälkitarkastuksessa että kohtu on taaksepäin kallellaan. Mut kuvaa laittaisin jos voisin, en oo nyt kokeillu mut viimeks ei pelittäny.
 
Täällä on niin ihania masuja, että kehtaako sitä omaansa edes laittaa :-D Noh, tässä se nyt kuiteskin on!


  .
 
No niin, eipä tarvitse meikäläisen laittaakaan kuvaa kun emunainen sen jo melkein teki, mulla on nimittäin tismalleen samanmuotoinen maha! :)
 
RV 14:



Ei kovin hyvä kuva mut kyllä se näyttää kuitenkin ihan vauvamasulta. :)
 
ai että miten ihania vatsoja teillä <3 mä haluun kans jo tommosen ja tästä "pömppismahasta" eroon, sitä siis odotellessa....
 
Tässä mun masu :) rv 15+3 - on kyllä tuossa pienemmän näköinen kuin mitä on oikeasti... 


 
Takaisin
Top