Missä vaiheessa masun kasvun kanssa mennään? *kuvia*

RV 25+2:


Tässä on nyt kaks, en osannu päättää kumman laitan :D Mut siis samalla hetkellä otetut. Ja näkyy kasvua olevan kun vertaa pari viikkoa sitten otettuun kuvaan. :) Todella nättejä masuja kaikilla! Ja isoja! Huh!
 
Helou, tämä kuvien liittäminen ei ole oikein onnistunut noilla aiemmilla yrityksillä, mutta tässä olis nyt jättimasu rv 31+1



vähän huonolaatuinen kun jouduin taas läppärin kameralla ottamaan kun tämä typerä sivusto ei suostu hyväksymään mun kameralla ottamia...
 
Heii, eikö kukaan muu kuvaa masua.. Kuvia muiltakin. Mä taas päivittelen tilannetta vaikkei kovin oo muuttunutkaan.

Rv 35:

 

Tässä olis kuva rv 35 - sori hirveet lököverkkarit jalassa :D



Ja tähän piti tulla vielä tämän päivän rv 36+3 kuva, mutta eihän tämä nyt tietenkään voi millään onnistua - vaikka ihan sama läppärin kamera käytössä, jolla nää kuvat on aikasemminkin otettu... Voi että ärsyttää :/ tässä ei oo mitään logiikkaa, että mitä kuvia tää antaa laittaa ja mitä ei. Mulla ainakin tulis laitettua niitä paljon useammin, jos tässä ei ois aina niin hirvee säätäminen.

 
Moi!

Kiva kattoa kuvia, että miten ihmisillä kehittyy mahat. Itelläni on joitain kuvia joiltain raskausviikoilta tallessa, mut ne on mun parilla kaverilla vielä.. Ja kyllä myönnän, et tulen katumaan sitä, etten ottanu joka viikko raskauden alusta kuvia.

Jos sitä ottas kohta kuvan tänään, jos vaikka mies sen ottas, ni liitän sen tänne ja vielä tänään! :)
(Rv 33, eli 32+5) Lisäks aion kompensoida tilannetta sillä, että koitan ihan vika viikoilla muotoilla kipsillä sen mahan koon kolmiulotteisena.. :D.. semmosta koristetta vois sitten pitää siinä vauvahuoneessa taideteoksena (kun eihän sylivauva sitä mee rikkomaan).

Noista kipseistä muuten, upeita ne kaikki, ni pitää kyl ostaa myös kolmiulotteinen setti jolla saa lapsen jalan/käden teoksen ja sit on ne taulut, joihin voi painaa kipsiin vastasyntyneen jäljet. :)
 
Moikka,

Samaa oon kans miettin et tuun katumaa myöhemmin kun en ottan joka viikko masu kuvia. Oon ottan muistaakseni rv20 ja rv30 ja siinä kaikki.=(
No viel kerkee viel ottamaa muutaman kuvan masusta :)
 
Ihania masuja täällä ! :)

Riidalle: Ihanaa kun pääsitte kotiin, toivottavasti saatte olla loppuun saakka !

Pitäis laittaa tänne itsekin uutta kuvaa
 
Takaisin
Top