Mulla on raskauden alusta tullut 4 kg, aiemmin oli viikkonousut keskimäärin 100g ja joululomalla +340g... Miten niin joulu näkyy? Mut lohduttaudun sillä, että maha on levinnyt, jalat taas jopa kaventuneet. Niin ja nyt joululomilta palattua paino on hitusen laskenut, vaikka syön kyllä hirveästi. Tai siis pieniä annoksia kerrallaan, mutta joku 6 krt päivässä.
Kuulostan siltä, että mittailen paljon, mutta lähinnä vaakaa näen neuvolassa ja painonnousut sitten neuvolakortista. Mutta musta kaikki mittailemiset ylipäänsä on mielenkiintoisia, vaikka samalla aina pelottaa, että joku onkin pielessä. Tänään otettiin neuvolassa sf-mitta, sitäkin siis aletaan seurailla.
Hauskin juttu tänään kyllä oli, kun vaihdoin vaatteita (olin siis alusvaatteisillaan) ja peilin edessä kauhistelin mun raskausarpia, joita on jo iso kasa ja myös arvostelin kilojani siinä hiljaa mielessäni. Siis kaikin puolin tunsin oloni rumaksi, lihavaksi valaaksi. No, mies tulee olkkarista, katsoo mua pitkään ja sanoo, että kylläpä näytänkin oikein erityisen hyvältä. Näin me nähdään eri asioita. :D