maminka
Puuhakas puhuja
rv 21+4 ja olo on väsynyt. ei niinku uninen vaan musta tuntuu siltä että mun kroppa on väsynyt oleen raskaana. ja mä en tykkää tästä fiiliksestä. mula on ristiriitaset tunteet jotka on kaikki vaan omasta korvien välistä lähtösin. siis kun ,kauan toivoin vauvaa ja nyt kun viimein sitä odotan niin musta tuntuu että en sais olla turhautunut. siis omasta mielestäni :D mutt alkaa tosissaan tuntumaan että' kroppa ei jaksa. tää on ollut jotenki superpaljon raskaampaa vartalolle tää kolmas kuin mitä 2 aiempaa. ja se fiilis kun mä odotin ennen vauvaa että kuinka ihanaa olisi taas raskaana.onkin ihan romuttunu koko olo.ei mulla siis mitenkään kovin huonokaan oo olla.mut en tiä miten tää tuntuu jotenki vaikeemmalta tää jaksaminen. viime aikoina kyllä lapsetki on olleet paljo kipeenä et en tiedä onko ihan vaan siitä lähtösin tää oma jaksamattomuus..oli mitä oli.mä haluan tästä fiiliksestä eroon ja nauttia taas tästä olotilasta. maha on ihana,vauva on ihana,potkut on ihania. mutta kun ei jaksais
toivottavasti joku ymmärtää minun tekstin oikein :D ei oo missään nimessä kyse siitä ettäkö en haluaiskaan vauvaa ja olla raskaana. ei. haluan sitä enemmän kun muuta :) olis vaa kivempi olla kun olo olisi vähän fressimpi.
it masussa :D
Potkupukuja ja pieniä tossuja katsellessa ihan herkistyy.