Miltä raskaus tuntuu tänään ?

IkuinenJännittäjä; otan suuresti osaa suruun, tuota ei todellakaan kenellekään toivo. Kyllä teidänkin odotus vielä joskus palkitaan, ja toiveisiinne vastataan! Isot halit ja tsempit sinne!! <3

IkuinenJännittäjä, otan osaa ja lähetän täältä paljon voimahaleja! ♡ pysykää toistenne tukena nyt vaikealla hetkellä miehesi kanssa. Saatte vielä ihania lapsia ja nämä pienet olivat vaan liian kauniita sieluja tähän maailmaan. Voimia todella paljon! :'(

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

IkuinenJännittäjä: Kyynel vierähti poskelle. :( Vaikea löytää oikeita sanoja sanottavaksi. Olen pahoillani. Jaksamista teille. Päivä kerrallaan se on elettävä tätä elämää eteenpäin jokaisen. Toivon teille kaikesta huolimatta tulevaisuuteen pelkkää hyvää.

Olipa pysäyttävä uutinen IkuinenJännittäjä... Otan suuresti osaa suruunne. Elämää ei aina voi ymmärtää... :sad001

IkuinenJännittäjä : otan osaa suruunne ! Jaksamisia ja kaikkea hyvää tulevaan <3

Sent from my GT-I8190 using Vau Foorumi mobile app

IkuinenJännittjä, Suurta jaksamista surun keskellä! Kyllä tulikin itku moisesta uutisesta! Pysäyttää kyllä ihmisen.

Ikuinen jännittäjä, olen todella pahoillani. :( Kovin epäreilulta tuntuu elämä tällaisilla hetkillä. Paljon voimia sinne ja kaikkea hyvää jatkoon. <3

Itku tuli täälläkin. Otan osaa IkuinenJännittäjä. Todella pysäyttävä uutinen.. :Heartred

IkuinenJännittäjä, olen sanaton.. Niin pahoillani teidän puolesta! Voimia ihan hirmuisesti ja uskoa tulevaan <3

IkuinenJännittäjä, sanattomaksi vetää täälläkin.. Kovasti voimia tähän hetkeen ja tulevaan aikaan! <3

20+4
Raskaus tuntuu tänään turvottavalta. Kohtu on alkanut kunnolla nousta lantion yli ja maha siis tulla esille vaikkei painoa ole itselleni tullut ollenkaan.
Toissapäivänä kävin ultrassa ja siellä kerrottiinkin että viikkoa suurempi vauva olisi painonsa puolesta mutta ei LA:ta silti lähdetty muuttamaan.
Neuvola sattui olemaan samana päivänä ja sain seuraavan ajan sinne jo parin viikon päähän ihan sen takia että saan sen todistuksen jotta voin hakea niitä tuki juttuja ja sitä äitiyspakkausta ^_^
Nyt on viralliset ultrat takana ja seuraavan kerran vauvaa nähdään sitten lokakuussa livenä jos kaikki menee hyvin <3 ImageUploadedByVau Foorumi1402759842.807954.jpg

Muokattu viimeksi:
Pelottavalta tuntuu.. Kipu alkaa olla jokapäiväinen seuralainen ja kauhulla odotankin ensi viikon ultraa. Kunhan eivät osastolle passita, se on tällä hetkellä se suurin mörkö!

Jännä muuten miten eri paikoissa hoidetaan niin eri aikoihin nuo tukijutut sun muut. Mulla nyt viikkoja 21 ja risat ja seuraava nla vasta heinäkuun alussa :o eikä tosiaan oo viel tukilappui täytelty ja äitiyspakkausta tarjottu. En muista yhtään menikö esikoisen raskaudessa yht myöhäseen noi vai oliko aiemmin jo...

Tsemppiä Mymmelle ultraan!

Minulla raskaus tuntuu tänä iltana mahan kouristuksilta. Ei kylläkään supistusten vaan ruoansulatus ongelmien vuoksi. Viimeksi neuvolassa hb oli laskenut 20 g/l (116 g/l, edellisellä kerralla se oli 136 g/l). Eli nyt olen sitten syönyt lisärautaa, joka ei sovi vatsalleni pätkän vertaa. Pakko jättää ottamatta se, kun ei tällaisia mahakipuja pidä kenenkään kestää. Niin kuin olisi joku mahatauti alkamassa (tietysti sekin on mahdollista..) Että tällaista täällä.

En ole vieläkään saanut kerrottua vanhemmille ja mummolle, tarkoitus oli rakenneultran jälkeen, joka oli perjantaina.. olen tällä hetkellä käymässäkin vanhempien luona, mutta olen piilottanut mahani löysän hupparin alle, onneksi ei sen puoleen ole ollut helteinen sää, ettei ole tarvinnut hikoilla liiassa vaatetuksessa. Perheestäni toistaiseksi tietää vain pikkusisko, joka on äitini kanssa enemmän tekemisissä. Luulisi tosin melkein niiden arvaavan, kun kerroin asunnon löytymisestä, että on kolmio ja näin äkkiä sellainen saatiin kahdestaan miehen kanssa, että ois luvassa perheenlisäystä..tiedä sitten :p .. äääh.

Sent from my GT-S7560 using Vau Foorumi mobile app

Heinukka koskas sun äippäloma sitten alkaa..? Nyt en kyllä muista, olitko töissä vai miten. Ajattelin vaan, kun meillä ainakin pitää töissä täyttää tarvittavat paperit 2 kk ennen loman alkua, joka on siis mulla jo 30.6..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mymmelle tsempit!

Maiden kovin pitkälle oot saanut salailtua! Mun masu on ainakin sen kokoinen jo, ettei tarvitse edes harkita asiaa.. :O

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Takaisin