Miltä raskaus tuntuu tänään ?

Hassua miten yksilöllistä tuokin on. Minulla alkoi tiheät supistukset about 10 min vesien menon jälkeen...

39+6

KÄÄK! Tyypit jakautuu mahdotonta vauhtia :D ihanaa toisaalta mutta oonko mä kohta ainoa pallomahani kanssa täällä joka ei ole jakautunut?!
Äääää mäkin haluan jo kirjoitella "vauva-arkea" osioon :D

Yritän pysyä positiivisena että huomenna vasta on laskettu aika joten voi vielä tovi mennä ja se on ihan n-o-r-m-a-a-l-i-a mutta väkisin tulee malttamaton olo kun lueskelee kuinka moni siellä nytkin on laitoksella vauvaa ulos työntämässä.
Toivottavasti synnytykset sujuu hyvin kaikilla jotka siellä nyt tällä hetkellä on ähisemässä ! :)

Valitilannekatsaus...Taalla kaytiin seurannassa ja kaikki ok. Lahettivat kotiin odottelemaan etta supistukset alkaa kunnolla kun ei viela ole kovasti/tiheaan supistellut ja niinpa nukuin heti karkeen. Jos ei luonnostaan ala klo 22 mennessa niin sitten meno sairaalaan ja antavat lisavauhtia kaynnistamalla.

Hui mikä meininki täällä :) tsemppiä.

Mulla LA on torstaina, mutta pimennossa eletään vielä. Keskiviikkona neuvolakin. Menkkajomotuksia vaan tässä ollut pitkin päivää.

:) jee lisää actionia siellä.

Täällä ei mitään. Suunnittelin jo meneväni miehen kanssa torstaina Tavastialle katselee/kuuntelee bändejä.. tapahtuma oli tiedossa yli 2 kk sitten, mut kuvittelin synnyttäväni ennen LA :p ..onhan tässä tosin vielä pari päivää aikaa.. Toivottavasti kuitenkaan vauva ei syntyisi pe-la kun sit taas mies töissä.

Argh! 40+1
Puoleen yöhön asti supistellu mutta voimakkuus ei kasvanut ja heräsin kolmen aikaan ja totesin että olen nukahtanut eli supistukset toistaiseksi loppuivat :(
Mutta ei se mitään, aikainen lintu madon nappaa ja täällä ollaan jo kahvin keiton lomassa alettu pyykätä ja kuurata - jospa ne supistukset tulis takas! ;)
Oi toivon niin että tällä viikolla syntyis!!!

Nonniin. Menihän tässä "hetkinen" ennen kun sain itseni mukaan näille forumeille. Raskaus tuntuu tänään jännittävältä viikkoja kun on 40+1 Max kaksi viikkoa niin meillä on pienen pieni nyytti täällä kanssamme. :)

40+6 mut mitään ei tapahdu...tulisjotulisjotulisjo!!

Palailtiin just kätilön käsittelystä - kohdunkaula oli kutakuinkin kadonnu ja auki vajaan sormen verran. Sweepattiin vaikka tiukkaa teki, eikä edes ihan hirveesti sattunu.Kätilö oli hassulla päällä ja lähetti sydänäänilaitteensa kautta viestejä mahaan :) Josko se tästä?! Maanantaina aika käynnistykseen...

Neuvola aamupäivällä oli. 39+6. Sf-mitta oli pudonnut viime viikkoisesta käynnistä, mutta vauvan pää ei ollut silti kiinnittynyt vieläkään. Parin päivän aikana on liikkeet tuntunut vähemmiltä, mutta liikelaskentaa ei ole tarvinnut tehdä. Sain taas ajan viikon päähän. Sen jälkeen jos ei ole syntynyt perjantaihin mennessä ensi viikolla, pitää ottaa yhteys yliaikaiskontrolliin pe tai ma.. 41+3 kun on sunnuntaipäivä ensi viikolla.. hmm.. Uskomatonta miten kohta tulee ihan erilaista uutta elämään ..vauva.. minä en voi vieläkään uskoa, että -minä- oon kohta synnyttämässä ja -minusta- tulee äiti. Elän jotain ihme unta.

Muokattu viimeksi:
Täällä mennään 39+5 eli laskettuaika ois perjantaina. Huomenna mennään iltapäivästä neuvolaan ja toivosin kovasti lähetettä äippäpolille ultraan ni nähtäs ettei vaavi ole tehnyt hirmusta kasvupyrähdystä. Se jännittää kovasti kun radin takia ollut ruokavalio päällä ja nyt viimeiset pari kk mennyt vähän enempi herkutellessa.

Supistuksia on todennäköisesti ollu vain muutama, joten melko hiljaista on synnytyksen suhteen.

Takaisin