Miten se onkin, etta kun olin kipeana, saat suosivat, ja nyt kun vihdoin voin hieman paremmin, paivat ovat harmaita? No, vointi sentaan tuntuu olevan aavistuksen paranemaan pain. Onkin jo vahan ollut sellainen olo, etta maadun tahan paikkaan, jos viela makaan aloillani. :)
Kissa on ilmeisesti kipeana, taas. Edellisesta antibioottikuurista olikin "jo" kuukausi. Kunpa se olisi vain myotatunnosta kipeana eika olisi mitaan isompaa, mutta pahalta nayttaa. Onhan tuo jo vanha, mutta niiiiin rakas rontti. :)
Pikkuinen on ottanut tavakseen jumpata iltakymmenesta puoleen yohon. Eika siina mitaan, mutta nyt jumpan kohteena on virtsarakko, tosi kiva! Yleensa joudun nousemaan useita kertoja vessaan, ja kiireella, mutta ongelma on siina, etta viikolla 36+6 ei enaa kovin joutuisasti sangysta ylos punnerreta.

Ja tietysti uni jaa vahiin ja nytkin on sellaiset kauppakassin kokoiset silmanaluset. Noo, tahan lookkiin onkin ehka jo hyva totutella, koska se tuskin tulee muuttumaan tulevina viikkoina. Taitaa olla paras kayda ostamassa kunnon silmanymparysmeikkivoide.
Mieheni ja mina olemme aivan rakastuneita pikkuiseen ja nimipohdinnat kayvat kuumina. Nyt olemme onnistuneet listaamaan nelja nimea, joista valita. Mieheni on vakuuttunut, etta pikkuinen on enemman minun nakoiseni, mutta tumma kuten han. Itse en millaan malttaisi odottaa, etta nakisin millainen typy sukuun on tulossa! Salaa toivon, etta han olisi perinyt minun paattavaisyyteni ja mieheni lempeyden. :)