Rv 18+6
Eilen tuli ihan hirveä rakkauskohtaus vaavia kohtaan. Oli pakko silitellä vatsaa ja kertoa kuinka paljon äiti rakastaa pikkuista.
Olo on ihan hirveän malttamaton. Olisi niin ihanaa saada vaavi jo tähän maailmaan! Tosin taitaa olla parempi, että kasvaa vielä vähän.
Vielä reilu viikko ja rit on ru. Nyt tuntuu, että aika matelee ja kaikkeen on hirveästi aikaa. Pitäis varmaan keksiä jotain aktiviteetteja. :)
Eilen tuli ihan hirveä rakkauskohtaus vaavia kohtaan. Oli pakko silitellä vatsaa ja kertoa kuinka paljon äiti rakastaa pikkuista.
Vielä reilu viikko ja rit on ru. Nyt tuntuu, että aika matelee ja kaikkeen on hirveästi aikaa. Pitäis varmaan keksiä jotain aktiviteetteja. :)
mä oon jo hetken yrittäny ettiä lapselle oran vaunuja käytettynä mut ei oo tullu vastaan semmosia missä olis hinta ja hakumatka kohdillaan.kunnes tänään sitten tuli toriin uus ilmotus ja kävin ne nyt illalla hakemassa! :) jee! nyt ei vauskilta puutu enää mitää isoo.pikkutilpehööriä enää kuten tutteja/pulloja jne. ainii ja sitteri tietty.mut se pitäs löytyä mun veljeltä.