Osanotot Mitimasa :'(
Me ei olla vielä(kään) kerrottu sukulaisille eikä edes lapsille. Toki tää raskauden keston/tilan selvittelykin on vielä kesken, mutta odotetaan kuitenkin ainakin np-ultraan ja ehkä seulontatuloksiinkin asti. Mä oon ystäville kertonut ja samoin esimiehelle.
Mun äidillä on joku ihme taipumus aavistaa näitä juttuja. Puhuin sen kanssa tällä vkolla puhelimessa ja kerroin päättäneeni jättää kaveriporukan mökkireissun väliin. Syytä kysyessä sanoin, että koen vähän turhaksi työviikon jälkeen lähteä ajamaan 3h suuntaansa, kun aikataulut sallisivat vain la-su osallistumisen, ja kun muut olisivat tod.näk. seitinohuissa jo mun saapuessa, niin en oikein jaksa innostua eikä musta ole "kirimään" niitä kiinni. Siihen äiti epäilevällä äänellä, että: "Etkö sä saa tai voi ottaa kuppia vai etkö vain halua?" Siihen sitten muistuttelin, että enpä mä muutenkaan enää lasten jälkeen ole pahemmin huuliani kostuttanut ja että enköhän mä kuitenkin oman osuuteni oo ehtinyt jo juoda. Saapa nähdä, että yllättyykö se ollenkaan sit uutisen kuullessaan...