Millaisia raskausoireita sinulla on?

Täällä on aika vähänlaisesti oireita, enkä edes tiedä mikä johtuu raskaudesta ja mikä Teroluteista ja Cyclogesteista. Rinnat ehkä hitusen kipeet. Vielä muutama päivä sitten tuli ajoittain aika mojoviakin menkkakipuja hetkittäin, mut nyt ovat selvästi lieventyneet. Onkohan siellä enää ketään, jos ne olikin kohdun kasvukivut, mitkä loppu? On se kyllä kun ensin ahdistaa, kun kipuja on, ja nyt ahdistaa, kun kipuja ei oo.
 
Täällä on aika vähänlaisesti oireita, enkä edes tiedä mikä johtuu raskaudesta ja mikä Teroluteista ja Cyclogesteista. Rinnat ehkä hitusen kipeet. Vielä muutama päivä sitten tuli ajoittain aika mojoviakin menkkakipuja hetkittäin, mut nyt ovat selvästi lieventyneet. Onkohan siellä enää ketään, jos ne olikin kohdun kasvukivut, mitkä loppu? On se kyllä kun ensin ahdistaa, kun kipuja on, ja nyt ahdistaa, kun kipuja ei oo.

Mulla ainakin loppui sellanen megaturvotus sen jälkeen, kun lopetin cyclogestin (tuoresiirto niin lopetettiin plussaan). Mulla kans vähemmänlaisesti oireita, mutta jotain kuitenkin ja on sellanen varma olo, että nyt on mukana ja pysyy 😊
 
Just kun pääsin kehumasta että melko normaali olo niin tulihan se kuvotus ja etova olo takaisin 🙄

Aamupäivä ja päivä meni ihan hyvin, mitä nyt tuntui olevan kauhea (hiilari)nälkä, mutta nyt iltapäivällä alkoi taas paha olo ja närästys.

Myös selkä alkanut vähän vihoittelemaan mutta pitäisi varmaan liikkua enemmän
 
Mulla ainakin loppui sellanen megaturvotus sen jälkeen, kun lopetin cyclogestin (tuoresiirto niin lopetettiin plussaan). Mulla kans vähemmänlaisesti oireita, mutta jotain kuitenkin ja on sellanen varma olo, että nyt on mukana ja pysyy 😊
Voisko jakaa tuota varmaa oloa tännekin? :grin No ei oo kyllä mikään välitön pelko persiissä tällä hetkellä, mutta kyllä sitä vaan laskee päiviä varhaisultraan. Mulla alko parissa edellisessä siirrossa tiputtelu aina reilu viikko siirron jälkeen, niin pitää jatkaa noita tukilääkkeitä vähän kauemmin. Saa nähdä missä välissä nuo uskaltaa lopettaa, mut näillä näkymin pitää jatkaa vielä rv9 asti. Siihen asti varmaan saa vain arvailla, mikä oire johtuu mistäkin.
 
Voisko jakaa tuota varmaa oloa tännekin? :grin No ei oo kyllä mikään välitön pelko persiissä tällä hetkellä, mutta kyllä sitä vaan laskee päiviä varhaisultraan. Mulla alko parissa edellisessä siirrossa tiputtelu aina reilu viikko siirron jälkeen, niin pitää jatkaa noita tukilääkkeitä vähän kauemmin. Saa nähdä missä välissä nuo uskaltaa lopettaa, mut näillä näkymin pitää jatkaa vielä rv9 asti. Siihen asti varmaan saa vain arvailla, mikä oire johtuu mistäkin.

Hahah joo 😂 Eikö pas:issa muutenkin jatketa pidemmälle? Vai eiku ei jos se on tehty luonnolliseen kiertoon, hormonikorvatussa vissiin jatketaan.

Mua pelotti kyllä noiden cyclogestien lopetus, kun aiemmin aina alkanu tiputtelu jo 12pvää punktiosta. Ei tosin oo aiemmin tullu plussaa, nyt tuli tuoresiirrosta (kolmas ivf, toinen alkionsiirto)! Mut hyvin on menny eikä oo muutoksia tapahtunu lopetuksen jälkeen - paitsi et tosiaan se järkyttävä turvotus on vähän helpottanu.
 
Hahah joo 😂 Eikö pas:issa muutenkin jatketa pidemmälle? Vai eiku ei jos se on tehty luonnolliseen kiertoon, hormonikorvatussa vissiin jatketaan.

Mua pelotti kyllä noiden cyclogestien lopetus, kun aiemmin aina alkanu tiputtelu jo 12pvää punktiosta. Ei tosin oo aiemmin tullu plussaa, nyt tuli tuoresiirrosta (kolmas ivf, toinen alkionsiirto)! Mut hyvin on menny eikä oo muutoksia tapahtunu lopetuksen jälkeen - paitsi et tosiaan se järkyttävä turvotus on vähän helpottanu.
Hyvä ettei ollu kuin positiivisia vaikutuksia lääkkeen lopettamisesta! Luonnolliseen kiertoon tehtynä lopetetaan mun käsittääkseni normitilanteessa kans testipäivän raskaustestiin, mut nyt kun on epäilyksenä, että jotain häikkää tuossa keltarauhasessa varmaan on, niin jatketaan pidempään. Ovitrellella kyllä varmistettiin nyt ovulaatio, niin ei tääkään toki ihan täysin luomu oma kierto ollu. Jos tehdään kokonaan lääkkeelliseen kiertoon, niin jatketaan muistaakseni rv17 asti.
 
Mulla tulikin mieleen vielä yks oire! Nimittäin jalkojen ja käsien puutuminen erityisesti makuuasennossa. Nytkin imetin kuopusta ja käsi puutui. Myös yöllä välillä kun herään isompien lasten takia, ei meinaa jalat kantaa kun ovat niin puutuneet. Outoa.. mulla on kyllä aiemminkin raskauksista ollut mutta en muista että näin usein ja aikaisin 🤔 onko muille tuttu oire? 😁😁
 
Minulla alkoi kova pahoinvointi jo ennen kuin viikkoja oli kasassa 5, mutta tämän taustalla oli tietty se, että alkioita oli kaksin kappalein (toinen on menossa kesken) joten hormonit olivat varmasti huikean korkealla. Hcg oli yli 800 jo 14 päivää ovulaation jälkeen, joten ehdin jo hätäillä rypäleraskauden mahdollisuutta.

Jatkuvan pahoinvoinnin lisäksi olen ollut niin väsynyt, että välillä tuntuu kuin eläisin samalla tapaa kuin perheen kissat: eat, sleep, sleep, sleep, poop, sleep, eat, sleep, sleep. Paitsi että ruuan kanssa on ollut vaikeaa, kun mitään ei tee mieli.

Puoliso hienovaraisesti huomautti, että hengitykseni on alkanut haista kummalliselta. :No Evil Monkey:

Muutoin on ollut hengenahdistusta ja mitälie, mutta se johtunee siitä että sairastin koronan pari viikkoa sitten ja esim. nenä on edelleen ihan tukossa.
 
5+4 ja nälkä on pohjaton. Väsyttää, heräilen aamuyöllä ja oon todella hyvällä tuulella 😁 alavatsakipuja päivittäin, aamupainotteisesti ja väsyneenä liikunnan jälkeen. Tänään aamuyöllä heräsin kun en voinut olla selinmakuulla erikoisten vatsatuntrmusten vuoksi ja nyt sama jatkuu. Hämmentävää.

Nännit kipeät, jalat hapottaa kotiportaissa.

Vallatonta.
 
Täällä oletettavasti 5+5 ja eilen tuli pyyhittäessä paperiin kirkasta verta. Vähäistä mutta kuitenkin 😭 menettämisen pelko on kova! Nyt aamulla toistaiseksi tuli tummanruskeaa pyyhittäessä. Kipuja ei pahemmin ole. Pitää nyt toivoa että tämmöisistä oireista huolimatta raskaus jatkuisi 🙏
 
Täällä oletettavasti 5+5 ja eilen tuli pyyhittäessä paperiin kirkasta verta. Vähäistä mutta kuitenkin 😭 menettämisen pelko on kova! Nyt aamulla toistaiseksi tuli tummanruskeaa pyyhittäessä. Kipuja ei pahemmin ole. Pitää nyt toivoa että tämmöisistä oireista huolimatta raskaus jatkuisi 🙏
Toivottavasti on ihan harmitonta vuotoa ja pieni jaksaa pysyä kyydissä🙏♥️ Paljon tsemppiä♥️ Pääsetkö ultrassa käymään ensiviikolla, jos siellä näkisi tilanteen?
 
Toivottavasti on ihan harmitonta vuotoa ja pieni jaksaa pysyä kyydissä🙏♥️ Paljon tsemppiä♥️ Pääsetkö ultrassa käymään ensiviikolla, jos siellä näkisi tilanteen?
Kyllä, ultraan varattu aika ensiviikolle 3.5 koska muutenkin epäselvää missä mennään. Normimenkathan mulla oli reilu viikko sitten ja tosiaan niiden jälkeen tämä selvä positiivinen testi.
 
Kyllä, ultraan varattu aika ensiviikolle 3.5 koska muutenkin epäselvää missä mennään. Normimenkathan mulla oli reilu viikko sitten ja tosiaan niiden jälkeen tämä selvä positiivinen testi.
Tsemppiä ultra-ajan odotteluun Malttamaton! Toivottavasti on jotakin harmitonta vuotelua. Kivuttomuus on ehdottomasti ainakin positiivinen asia tässä kohtaa :Smiling Face With Smiling Eyes:
 
Eilen illalla ei enää vatsa oo krampannu eikä tänään ja rinnat ei oo nii kipeet ku eile. Oon vähän huolissani et eikö sielä enää kasva mitään ku oireet alkaa kadota.
 
Takaisin
Top