Millaisia raskausoireita sinulla on?

Sellasta pientä jatkuvaa pahoinvointia on ollut. Ja sitten kans alavatsakipuja, mutta ne toki vain hetken kestänyt ja vähän kuukautiskipujen kaltaisia olleet. Kokoajan tuntuu kans olevan nälkä, mut ei oikein tiiä tekiskö mitään mieli.
 
Yöllä tuli nii kauheen kivulias vatsakipu että en tiiä miten päin ois ollu. Ei kuitenkaan alkanu vuotaa ni toivottavasti on vielä kyydissä.
 
Yöllä tuli nii kauheen kivulias vatsakipu että en tiiä miten päin ois ollu. Ei kuitenkaan alkanu vuotaa ni toivottavasti on vielä kyydissä.
Toivotaan, että olisi vain joku äkillinen kasvukipu ollut🤞Ei kuitenkaan enää ole jatkunut?
 
Mulla taas tää nälkä mutta kaikki etoo. Tiedän että varmaan helpottais syömällä mutta tää smoothiepussikin tuntuu ylivoimaiselta.

Aamulla sain sentään leivät ja hedelmälautasen syötyä, ja käytiin munkilla! 😄 Mikään makea ei oo maistunut mutta tänään teki mieli munkkia. Ostettiin kotiinkin mutta saa nähdä koska saan syötyä.

Aamu ja aamupäivä tuntuu olevan se mun hetki syödä ja sitten taas iltapäivällä ja illalla tulee tää etova olo. Joka siis helpottaa kyllä kun syö, ja varsinkin just sillä hetkellä kun syö, on ihan hyvä olo, mutta en mä nyt koko ajan voi syödäkään 😄

Tänään myös nipistelyä alavatsalla, joka oli tauolla vähän aikaa. Ja väsymys, se on edelleen lähes jatkuvaa.

Tänään 9+1
 
Yöllä tuli nii kauheen kivulias vatsakipu että en tiiä miten päin ois ollu. Ei kuitenkaan alkanu vuotaa ni toivottavasti on vielä kyydissä.
Ei noista tarvii olla huolissaan, jos ei vuotoa tule. Ainakaan mun kokemuksen mukaan. Mul oli ekat viikot menkkakipuja koko ajan ja 5.4. oli pari tuntia kestäneet kovemmat krampit. Friikkailin sitä tuulimunaa koko ajan + aattelin, et jos on menny kesken, ni sit se on menny kesken tuolloin 5.4. Noh varhaisultrassa 21.4. kuitenkin se syke näkyi eli ei ne krampit meinannu mitään.
 
@Jiin3s, jep ja kun se tulee vaan sillon kun ekan kerran kääntyy. Loppuyön saa olla rauhassa.

Hyvä merkki, että neuvolassa eivät olleet huolissaan. 😊 Ilmeisesti oireet voi sitten tulla ja mennä miten huvittaa.

Mulla kyseessä oli kysta, joka kuuluu raskauden alkuvaiheeseen ja raskautta ylläpitävään keltarauhashormoniin, googleta. Mulla oli myös oikealla puolella. Nyt viikkoja 8+3 ja vaiva helpottunut. Kai se alkaa pienentyä kuten kuulemma kuuluu ennen 12 viikkoa.
 
Mulla kyseessä oli kysta, joka kuuluu raskauden alkuvaiheeseen ja raskautta ylläpitävään keltarauhashormoniin, googleta. Mulla oli myös oikealla puolella. Nyt viikkoja 8+3 ja vaiva helpottunut. Kai se alkaa pienentyä kuten kuulemma kuuluu ennen 12 viikkoa.
Hmm, mulla on varma juttu, että ovulaatio tuli vasemmalta, kun ultralla se varmistettiin, eli ainakin keltarauhasen pitäis olla siellä puolella. Oikeella puolella on tosin kookas endometriooma, niin ehkä se jotenkin oireilee. Ei kyllä nyt viime yönä tullut tuota kramppia, niin ehkä se tästä rauhottuu.
 
Viikot varmaan nyt 5+?. Palelee kamalasti ja ruoka himoja on, etenkin valkosipuli! Makea ei maistu. Myös kahvia tekee mieli, vaikka sitä ei saa nyt juoda kuin sen kupillisen 😅 miten olette sen ratkaisseet, jos tekee kahvia mieli?

Minullakin välillä menkkajomottelua, mutta en ole siitä huolissani. Esikoisen kohdalla uikutin 4+ viikoilla kylppärin lattialla kivuissani pari kertaa. Nyt ei ole onneksi kuin vain tosi pieniä jomotuksia.

Rintojen tuntemukset aaltoilee.

Hcg oli eilen aamulla 2060, joten ei vielä kauheita oireita toki ole odotettavissakaan 😄
 
Viikot varmaan nyt 5+?. Palelee kamalasti ja ruoka himoja on, etenkin valkosipuli! Makea ei maistu. Myös kahvia tekee mieli, vaikka sitä ei saa nyt juoda kuin sen kupillisen 😅 miten olette sen ratkaisseet, jos tekee kahvia mieli?

Minullakin välillä menkkajomottelua, mutta en ole siitä huolissani. Esikoisen kohdalla uikutin 4+ viikoilla kylppärin lattialla kivuissani pari kertaa. Nyt ei ole onneksi kuin vain tosi pieniä jomotuksia.

Rintojen tuntemukset aaltoilee.

Hcg oli eilen aamulla 2060, joten ei vielä kauheita oireita toki ole odotettavissakaan 😄
Mullaki on nyt tullu toi palelu.

Missä Tom hcg määrän pääsee mittaa? Onks se yksityisellä?
 
Viikot varmaan nyt 5+?. Palelee kamalasti ja ruoka himoja on, etenkin valkosipuli! Makea ei maistu. Myös kahvia tekee mieli, vaikka sitä ei saa nyt juoda kuin sen kupillisen 😅 miten olette sen ratkaisseet, jos tekee kahvia mieli?
Minä vaihdoin decaf-kahviin jo ennen raskaaksi tulemista. Voi juoda niin paljon kun huvittaa. Itsellä on käytössä klassinen bialetti, jossa käytetään espresso-jauhettua kahvia.
 
Mulla lähenee 7. RV. Pahoinvointia on ollut nyt nelisen päivää aaltoillen, tunnin välein syöminen auttaa. Monet ruoat ällöttää, varsinkin jos niitä on kokatessa haistellut. Liemiin (esim. kala- tai kasviskeiton liemi) hirveä himo. Outo juttu on että, herään tosi aikaisin aamuisin ja saan nukuttua vain noin 6-7 tuntia, en tiedä onko raskaushormonit asialla vai kilpirauhasen vajaatoiminta lääkitys nyt pielessä, itsenäisesti sitä tosin jo nostin suositusten mukaan. Aikaisemmissa raskauksissa univaikeudet alkoivat vasta paljon myöhempään, ja muuten nukun vähintään 8 h.
 
Minä vaihdoin decaf-kahviin jo ennen raskaaksi tulemista. Voi juoda niin paljon kun huvittaa. Itsellä on käytössä klassinen bialetti, jossa käytetään espresso-jauhettua kahvia.
Kiitos vinkistä, menee kokeiluun 🤩
 
Mullaki on nyt tullu toi palelu.

Missä Tom hcg määrän pääsee mittaa? Onks se yksityisellä?
Minulla mitattiin neuvolassa kahdesti meidän taustan takia (lapsettomuus) ja koska tämän raskauden kestoa en osannut tarkasti sanoa (luomuylläri). Yksityisellä saa mitattua kans ilman mitään kriteerejä 😊 Mehiläisellä esim maksoi alkuvuodesta 70e mittaus, kun kävin keskenmenneessä mittauttamassa.
 
Täällä on semmoinen erikoinen oire, että ensimmäisen kerran yössä kun vaihtaa oikealle kyljelle, niin tulee aina pieni kramppi alavatsalle. Ei mitenkään kova eikä kestä pitkään, mutta vähän outo, että tulee noin järjestään tuollanen. Mistähän lie johtuu? Olisko jotain endon tekosia?

Mulla kyt ei kramppia, mut samanlainen sellanen ikävä fiilis alavatsassa - niissä kohtaa, missä tiedän endoa olevan. Yhdistäisin ite siis endoon!
 
Mulla kyt ei kramppia, mut samanlainen sellanen ikävä fiilis alavatsassa - niissä kohtaa, missä tiedän endoa olevan. Yhdistäisin ite siis endoon!
Ikävä keksintö tuo endo kyllä. Jospa ei aiheuta mitään hankaluuksia myöhemmin, kun maha kasvaa.
 
  • Tykkään
Reaktiot: Deb
Mulla oli esikoista odottaessa ihan alkuvaiheessa yöllinen kipukohtaus, jonka ajan makasin vessan lattialla. Pari tuntia siihen meni, että helpotti. Keltarauhasta silloin neuvolassa epäilivät syyksi.

Mulla alkoi aamuheräilyt jo ennen plussaa, herään neljän ja viiden välissä jatkuvasti. Sais mennä ohi, väsyttää… 😂
 
Takaisin
Top