Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Komppaan tätä! Siis mun on pitäny ottaa aina vitskut (siis aina ennen raskauttakin) just ennen nukkumaan menoa, koska muuten on tullu niistä paha olo. Raskaana jatkan samaa linjaa, eikä oo lentäny laatta.Mä otin esikoisen aikaan mamavitskun aina ennen nukkumaanmenoa niin ei tullut paha olo.
Tsemppiä oloihin Aamupahoinvointi on kyllä lievä ilmaisu noille oloille! Esikoisesta muistan heränneeni paristi jopa keskellä yötä siihen että NYT lentää oksennus ja kovaaTäällä ei tunnelin päässä näy valoa pahan olon helpottumisen suhteen. Oon maannu koko viikonlopun lähinnä sängyssä ja yökkäilly. Äsken lähdin miehen seuraksi kauppaan jossa lähinnä huimasi ja kuvotti. Jippiajee
Nyt 8+2 ja toivon että tää olo menee pian ohi, koska en toivo pahimmalle vihamiehellenikään tällasta oloa… katsotaan joudunko ottamaan tämän takia saikkua töistä, koska en pysty olemaan koko ajan etänä. Ja siis jos joku sanoo mulle aamupahoinvointi, niin nauran sille päin naamaa. Tää pahoinvointi on 24/7…
Mulla ei lennä laatta, mut kuvottava olo ja väsymys ihan koko ajan, eikä mikään ruoka maistu. Oon nukkunu koko viikon 2,5h-3h päikkäreitä ja pitkät yöunet. Mitään ei voi tehdä, kun olo on niin raihnainen. En siis oikeasti tajua naisia, jotka suostuu tähän monta kertaa elämänsä aikana!?! Mikä teitä vaivaa!? Saa olla viimeinen raskaus evör.
Voi ei tsemppiä hurjasti. ️Se on kyllä kumma miksi sitä sanotaan aamupahoinvoinniksi, kun se on kuitenkin koko vuorokaudelle yleisempää. Ja se kans ku monet sanoo työelämässä "ei raskaus ole sairaus". Noei oo mut oireet on silti samat ku noroviruksessaTäällä ei tunnelin päässä näy valoa pahan olon helpottumisen suhteen. Oon maannu koko viikonlopun lähinnä sängyssä ja yökkäilly. Äsken lähdin miehen seuraksi kauppaan jossa lähinnä huimasi ja kuvotti. Jippiajee
Nyt 8+2 ja toivon että tää olo menee pian ohi, koska en toivo pahimmalle vihamiehellenikään tällasta oloa… katsotaan joudunko ottamaan tämän takia saikkua töistä, koska en pysty olemaan koko ajan etänä. Ja siis jos joku sanoo mulle aamupahoinvointi, niin nauran sille päin naamaa. Tää pahoinvointi on 24/7…