Mulla on iso pussi mandariineja, sellasia mehukkaita ja makeitaMulla on joku vuosisadan megaflunssa ja varmaan kuolisin, jos tähän sais viel pahoinvoinnit lisäksimitä te syötte aamuisin/pitkin päivää, et pahin kärki tosta phv:sta menee ohi?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla on iso pussi mandariineja, sellasia mehukkaita ja makeitaMulla on joku vuosisadan megaflunssa ja varmaan kuolisin, jos tähän sais viel pahoinvoinnit lisäksimitä te syötte aamuisin/pitkin päivää, et pahin kärki tosta phv:sta menee ohi?
Mulla ei oo todetusti migreeniä, mutta viime raskaudessa tuli ensimmäisellä kerralla ihan jäätäviä päänsärkyjä varsinkin iltaisin. Tsemppiä sulle!Pahimpana päivittäinen migreeni.
Joo mulla oli kans ensioireina just nuo tykytykset ja hengästyminen. Ne on pikkuhiljaa helpottanut onneksi. :)Onko muilla ollut tykytyksiä?
Ootko kokeillut niitä pahoinvointirannekkeita? Tai onko muut kokeillu ja onko ollut hyötyä?Tulin tänne lukemaan muiden oireista vertaistukena omiin.
Mä oon viikon verran ollu ku yrjötaudissa. Toisina päivinä jo parempi, mutta sit taas tänään oksentanu useemman kerran. Väsyttää, viluttaa, ällöttää.
Onko kokemuksia pahoinvointilääkkeistä? Määrätäänkö helposti ja miten vakavaan tilanteeseen? Auttaako ällötykseen. Töitä pitäis pystyä taas huomenna tekemään ja esihenkilönä en iha ekana oo kyllä sairaslomallekaan jäämässä.
Rv 7 (6+5)
Voi vitsi, uskon! Ei varmasti haluu lomareissun menevän sohvalla ja pytyn lähettyvillä.Ootko kokeillut niitä pahoinvointirannekkeita? Tai onko muut kokeillu ja onko ollut hyötyä?
Mua jännittää ens viikon lomareissu ja muutenkin töiden tekeminen, jos alkaa kova pahoinvointi.
Mulle ainakin on määrätty helposti Primperan mutta en tiedä onko sen vaikutus ollut vain psykologista vai onko se oikeasti auttanut. Viimeksi tänään lääkäri kirjoitti sitä mulle, tosin migreeniin.Tulin tänne lukemaan muiden oireista vertaistukena omiin.
Mä oon viikon verran ollu ku yrjötaudissa. Toisina päivinä jo parempi, mutta sit taas tänään oksentanu useemman kerran. Väsyttää, viluttaa, ällöttää.
Onko kokemuksia pahoinvointilääkkeistä? Määrätäänkö helposti ja miten vakavaan tilanteeseen? Auttaako ällötykseen. Töitä pitäis pystyä taas huomenna tekemään ja esihenkilönä en iha ekana oo kyllä sairaslomallekaan jäämässä.
Rv 7 (6+5)