Millaisia raskausoireita sinulla on?

Tämä on niin hanurista kun minä ylianalysoin näitä oireita. Tai paremminkin niiden puutetta, nyt on mukava ajatuksen siemen tuolla takaraivossa että oireet on loppunut. Järjellä ajatelellen että kyllä edelleen paleltaa ja väsyttää mutta onko tänä "oikeaa" oiretta vai muuten vaan.
 
Mä olen ihan umpijäässä ja mua väsyttää niin että tekis mieli vaan mennä paksun ja lämpimän peiton alle nukkumaan.
Sama täällä! Palelee koko ajan ja väsyttää. Väsymys alkoi pari pvä sitten ja on kyl niin kaikenpeittävää.
 
Tänä aamuna alkoi etoa, jääkaapista lehahtanut eilisen ruuan haju iski kyllä rajusti vastaan. Ja kahvikuppi jäi puolilleen, nyt sekin näköjään alkaa tökkiä, ainakin heti aamusta juotuna🙊
 
Mie oon nyt nähnyt jatkuvalla syötöllä joka yö mitä ihmeellisempiä unia. Jäässä kokoajan ja jatkuva nälkä.
 
Minnulla palelee ja tuntuu jotain pientä jomotusta alavatsalla. Odotteln pahoivointia, esikoisesta se alkoi viikon sisään.
 
Kova palelu ja kuvotus olo 24/7. Alkuun oli menkkakipumaista oloa mut ei enää tällä kuudella viikolla. Varsinkin kun yövuorosta pääsee kotiin niin vilu on aivan käsittämättömän kova. Mitkään vaatteet ei auta😃
 
Mahajuilinnat jatkuu edelleen kun 4+3 ja ihan järkyttävä väsymys ja huimaus tullu. Ei meinaa millään pysyä töissä hereillä!
 
Tänään aamusta huono olo, jugurtti, mustikat ja pellavansiemenrouhe meni vaivoin veden kanssa alas. Olin menossa aamutreenille ystävän kanssa, mutta jouduin perumaan ja jatkoin unia vielä tunnilla. Kahvi ei enää maistu hyvältä.

Ja rinnat on olleet jo useamman viikon ajan selkeästi arat ja turvonneet, mutta tänään on tullut sellaista pistävää kipua oikeaan rintaan, aina vihlaisee oikean rinnan vasenta puolta ja sitten taas häviää, Ärsyttävää😑
 
Eipä sitä olisi ikinä uskonut että voi tulla näin onnelliseksi pahasta olosta. Eilen illalla tämä alkoi ja vaan jatkuu. Ei siis mitään oksennan just nyt, mutta sellainen pieni ällötys päällä kokoajan. Aikaisemmissa raskauksissa olen säästynyt tälläiseltä pahoinvoinnilta, niin jopa mukavaa vaihtelua kun oikesti "tuntee" että kehossa tapahtuu jotain.
 
Tuntuupa "lohduttavalta" kun muutkin kertoo että oireet on aaltoillut. Rinnat on ollut kyllä kipeät ja alavatsaa nippaillut vasemmalta, mutta tänään taas semmonen päivä että ei oikeastaan mitään oireita.
 
Tuntuupa "lohduttavalta" kun muutkin kertoo että oireet on aaltoillut. Rinnat on ollut kyllä kipeät ja alavatsaa nippaillut vasemmalta, mutta tänään taas semmonen päivä että ei oikeastaan mitään oireita.
Joo, mulla oireet aaltoili etenkin 4+ ja 5+ viikkojen aikana. Nyt alkaa olla tasasta, mikä näköjään tarkottaa tällä hetkellä vaan pelkkää rintojen arkuutta.
 
Mulla myös oireet aaltoilee ja ainakin neuvolasta koko aika hoetaan että se on normaalia ja ainakin tänään löytyi tyyppi sykkeellä eli senkään kannalta ei vaikuttaisi olevan huono merkki 😊
 
Mulla on 24/7 ällö -oloa ja rinnat kosketusarat. Hyi jos tää ällötys kestäis loppuun asti🙈 Aamut on pahimpia ,kun yrittää jotain äkkiä laittaa suuhunsa ja sit tuleeki olo ,että hyi helv.. ei pystyis mitää.. mennäkkö yrjöö vai ei.. noh nakerran nyt vähän ja olo helppaa pienesti. Oksu ei tullukkaa✌🏼
 
Mulla on 24/7 ällö -oloa ja rinnat kosketusarat. Hyi jos tää ällötys kestäis loppuun asti🙈 Aamut on pahimpia ,kun yrittää jotain äkkiä laittaa suuhunsa ja sit tuleeki olo ,että hyi helv.. ei pystyis mitää.. mennäkkö yrjöö vai ei.. noh nakerran nyt vähän ja olo helppaa pienesti. Oksu ei tullukkaa✌🏼
Mä niin samaistun, mulla on jo tippunut 1,5 kiloa paino kun en pysty syömään.
 
Mulla on joku vuosisadan megaflunssa ja varmaan kuolisin, jos tähän sais viel pahoinvoinnit lisäksi 😳 mitä te syötte aamuisin/pitkin päivää, et pahin kärki tosta phv:sta menee ohi?
 
Mulla on joku vuosisadan megaflunssa ja varmaan kuolisin, jos tähän sais viel pahoinvoinnit lisäksi 😳 mitä te syötte aamuisin/pitkin päivää, et pahin kärki tosta phv:sta menee ohi?
Viinirypäleet, pensasmustikat ja esim satsumat menee. Mulle neuvottiin että pienissä erissä usein ois hyvä popsia jotain tommoista ja esim smoothiet ois myös hyviä. Tarpeeksi myös nestettä ja esim myös kivennäisvesiä.
 
Mulla on joku vuosisadan megaflunssa ja varmaan kuolisin, jos tähän sais viel pahoinvoinnit lisäksi 😳 mitä te syötte aamuisin/pitkin päivää, et pahin kärki tosta phv:sta menee ohi?
Hedelmiä , suolakeksiä, salaattia, kivennäisvettä ja mehujäitä…näillä saan olon helpottumaan jotenkin.

Mä kans tos viikko sitte olin kovas flunssas(ei oo hetkee sellasta ollu) ja auta armias, kun aina yskäkohtaukset meinas saada laatan lentämään.😖
 
Muokattu viimeksi:
Eipä juuri mitään muita oireita vielä, kun menkkojen poisjäänti. Tosin kova flunssa menossa, niin ehkä sitten paranemisen jälkeen huomaa oireita paremmin.
 
Takaisin
Top