Millaisia raskausoireita sinulla on?

4+3 tänään ollut koko päivän etova olo... Tosin voisi johtua myös väsymyksestä, kun en ole kunnolla saanut unta moneen yöhön, kun jännittänyt ja spekuloinut liikaa tätä kuviota🙈 Eli jaa-a, ollako jo raskauspahoinvointia vai ihan vaan tavallista väsymyksestä aiheutuvaa pahaa oloa?🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️ Muita oireita ei kai ole. Mitä nyt rinnat vähän kipeät, mutta voi johtua Teroluteista.
 
Muokattu viimeksi:
4+3 tänään ollut koko päivän etova olo... Tosin voisi johtua myös väsymyksestä, kun en ole kunnolla saanut unta moneen yöhön, kun jännittänyt ja spekuloinut liikaa tätä kuviota🙈 Eli jaa-a, ollako jo raskauspahoinvointia vai ihan vaan tavallista väsymyksestä aiheutuvaa pahaa oloa?🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️ Muita oireita ei kai ole. Mitä nyt rinnat vähän kipeät, mutta voi johtua Teroluteista.
mulla omien laskujen mukaan samat 4+3 tänään! ja samat olotkin, et siinä ja siinä et onko huono olo vai ei, huomasin kyllä kun en ollut syönyt useempaan tuntiin et alkoi heikottaa ja yleensä ei oo sellasta.
 
Täällä on tosi vähäisiä oireita. Tänään 5+4. Pelkkien oireiden perusteella en tietäisi olevani raskaana :Grinning Face With Smiling Eyes:
Heii meillä on täysin samat viikot ja päivät! Pakko sanoa et en kyllä itsekään tietäisi oireiden perusteella olevani raskaana. 😅
 
Oon ollut peloissani kun oon huomenna 5+0, muttei mitään oireita juurikaan ole ollut, paitsi menkkamaiset alavatsa- ja selkäkivut. Tuntuu, että kaikilla on ollut jo hirveesti kaikkia oireita:No Evil Monkey:
Mulla meni esikoisen alkuraskaus samalla tavalla. Ensin oli menkkakipuja .. kokoajan olo, että kohta ne alkaa.. no ei ne oli vain kohdun kasvukipuja. Myöhemmin tuli sitten pahoinvointi.
 
4+3 tänään ollut koko päivän etova olo... Tosin voisi johtua myös väsymyksestä, kun en ole kunnolla saanut unta moneen yöhön, kun jännittänyt ja spekuloinut liikaa tätä kuviota🙈 Eli jaa-a, ollako jo raskauspahoinvointia vai ihan vaan tavallista väsymyksestä aiheutuvaa pahaa oloa?🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️ Muita oireita ei kai ole. Mitä nyt rinnat vähän kipeät, mutta voi johtua Teroluteista.
Mulla kans tänään ollut 4+3 (nyt siis ilta vielä täällä), ja aivan samat aatokset. Pientä pahoinvointia päivällä, mutta oon nukkunut tosi huonosti, varsinkin kun esikoinen sairastaa ja itsekin olen saanut pienen flunssan poikasen, niin en tiedä jos vaan kuvittelen tai johtuu väsymyksestä.

Tänään myös todella voimakasta palelua, vaikka lämpötila aivan normi, ei siis flunssasta johtuvaa kuumetta. Ja vessassa saa ravata yhtenään 😍
 
Oon ollut peloissani kun oon huomenna 5+0, muttei mitään oireita juurikaan ole ollut, paitsi menkkamaiset alavatsa- ja selkäkivut. Tuntuu, että kaikilla on ollut jo hirveesti kaikkia oireita:No Evil Monkey:
Hei! Mulla kans suht oireetonta menoa. Jotenkin haluis jotain oireita, ettei olis niin epävarma olo. Ainoana edelleen huonokuntoisuus urheillessa ja hengästyneisyys.
 
Heii meillä on täysin samat viikot ja päivät! Pakko sanoa et en kyllä itsekään tietäisi oireiden perusteella olevani raskaana. 😅
Onpa kiva, et mennään samoissa! :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Viime yönä närästi ja närästys olikin edellisessä raskaudessa pahin raskausoire, joten lasken oireeksi. Vaikka syynä voi myös olla illan ruokailu :No Evil Monkey:
 
Juuri olin kysymässä turvottaako ketään muuta? Mulla nyt jo ahdistaa ensimmäiset farkut vaikka mennään vasta 7+2 lukemilla. Tuntuu ihan jäätävältä pallolta joka vaan pyörii paikasta toiseen.
Mulla ainakin turvotus ollut tosi paha heti ekoilta viikoilta. Aamuisella ei oikeen mitään mutta aamupalan jälkeen alkaa turvotus ja illemmalla mitkään housut ei mahdu 😄 hassuu olis ostaa äitiyshousut näillä viikoilla (7+5).
 
Puf eilen kuvotti koko päivän, mut tänään ei yhtään! Ja heti oon ihan stressissä, että nyt se on ohi...🥴😑 Sanokaa pliis että normaalia aaltoilua...😅

Onko muilla tai ootteko lukeneet jostain, et mikä homma, kun pari kertaa ikään kuin nykäissyt, jostain tosi syvältä, kun esim. noussut ylös sängyltä. Äsken sama repäisy/paikallinen kouraisu, alhaalla, vähän vasemmalla, kun aivastin kovaa.😳
 
Mulle iski heti ekana tää turvotus päälle jo viikko sitte ja tissit on nii turpeat (ja kipeät ) ettei liivit mahdu enää ois pakko mennä ostamaan tänään uudet kun tietäis kui suuret ottais koska alkumetreillä ollaan 😞😅 oisko kellään vinkkejä millaiset ois parhaat kun on valmiiks jo d kuppi että mitkä ei puristais ja ahdistais koko ajan mut tukis vähä?? 🙊
Mulla kans rinnat otti heti osumaa raskaudesta ja niin vaan vasta hankitut liivitkin jäi pieniksi ja puristaviksi. Viikon taisin käyttää oikein joustavia urheiluliivejä ja sitten löysin NewYorkerista xl-kokoiset ”liivit”, joissa toisina öinä jopa nukuin, kun rinnat oli niin kipeät. Ainakin omille d-kupin rinnoille nää oli sopivan tukevat, vaikkei kaaritukiakaan ollut. Näissä on pois otettavat lappuset rintojen kohdalla ja muuten toi kangas oli ihanan joustava, mutta tukeva, kun se on niin toppimainen.

Tässä linkki: https://www.newyorker.de/fi/products/#/detail/02.15.250.1127/001?gender=NONE&color=Weiß
 
Mulla ei hirveesti niitä repäsyjä oo tuntunut nyt, mut satunnaista jomottelua. Onks normaalia et tällew 4+5 rupee enempi jomottelee?

Tissit edellee aaltoilevasti kipeet ja tota närästys/palakurkus oloo varsinki nukkumaa mennes.
 
Puf eilen kuvotti koko päivän, mut tänään ei yhtään! Ja heti oon ihan stressissä, että nyt se on ohi...🥴😑 Sanokaa pliis että normaalia aaltoilua...😅

Onko muilla tai ootteko lukeneet jostain, et mikä homma, kun pari kertaa ikään kuin nykäissyt, jostain tosi syvältä, kun esim. noussut ylös sängyltä. Äsken sama repäisy/paikallinen kouraisu, alhaalla, vähän vasemmalla, kun aivastin kovaa.😳
Tuo kuvotuksen aaltoili on itellä ainakin ollut tässä alussa ihan normaalia. Saattaa 4päivää mennä järkyssä olossa ja sit taas monta päivää aivan normaali tilassa 😄 ja silti siellä se kaveri sykkeen kanssa hengaili
 
Mulla kans rinnat otti heti osumaa raskaudesta ja niin vaan vasta hankitut liivitkin jäi pieniksi ja puristaviksi. Viikon taisin käyttää oikein joustavia urheiluliivejä ja sitten löysin NewYorkerista xl-kokoiset ”liivit”, joissa toisina öinä jopa nukuin, kun rinnat oli niin kipeät. Ainakin omille d-kupin rinnoille nää oli sopivan tukevat, vaikkei kaaritukiakaan ollut. Näissä on pois otettavat lappuset rintojen kohdalla ja muuten toi kangas oli ihanan joustava, mutta tukeva, kun se on niin toppimainen.

Tässä linkki: https://www.newyorker.de/fi/products/#/detail/02.15.250.1127/001?gender=NONE&color=Weiß
Pitääpä varmaan lähteä shoppailemaan seuraavaksi noita jos niistä olis apua. Kiitti! 😍
 
Rinnat on ollut tosi pitkään jo arat.. välillä nippailee alavatsaa ja aamuisin tulee hieman huono olo, jos ei muista syödä…
Melko helpolla päässy vielä toistaiseksi
 
Pitääpä varmaan lähteä shoppailemaan seuraavaksi noita jos niistä olis apua. Kiitti! 😍
Toisena liivi suosituksena ilmetysliivit. Minä ehdin hetken käyttää normi liivejä kunnes kaivoin imetysliivit takaisin käyttöön, niin ihanan pehmeät ja tukevan. Eivät tietenkään mitkään kauneimmat mutta päällä parhaat.
 
Takaisin
Top