Millaisia raskausoireita sinulla on?

Onko muilla ollut niin että ollut monta viikkoa rinnat tosi kipeät mutta yhtäkkiä ei olekkaan ollenkaan kipeät ja turvonneet (olen kyllä nyt kipeänä mutta huomasin ettei rinnat ole enään arat ja panikoin heti…😩)
Mulla ainaki niiden kipeys vaihdellu. Nykyään vain kosketusarat.
 
Onko muilla tullut elohiiri johonkin paikkaan? 😁😁 Mulla on viimeisen viikon ajan nykinyt vasemman silmän luomea. Ei siis mitään hajua liittyykö raskauteen, mutta mielenkiintonen ajoitus, kun ei kyllä yleensä elohiiriä ole kuin hyvin ohimenevästi.
Mulla on ollut kans vasemmassa silmässä pientä nykimistä! Ei ole ollut pitkäkestoinen, mutta useamman kerran tullut samaan paikkaan hetkeksi ja ei ole minulle tavallista. Olen miettinyt onko stressiä tai janoa tai jotain.

Onko muilla ollut niin että ollut monta viikkoa rinnat tosi kipeät mutta yhtäkkiä ei olekkaan ollenkaan kipeät ja turvonneet (olen kyllä nyt kipeänä mutta huomasin ettei rinnat ole enään arat ja panikoin heti…😩)
Mulla kasvoi alussa ja oli tosi arat, mutta nyt ovat laantuneet. Mutta koko jäi! Onneksi oli vanhoja isompikokoisia rintsikoita vielä tallessa, niin ei tarvinnut tässä vaiheessa lähteä vielä kaupoille ja vähän huonommin istuvatkin nyt menee, kun eivät ole enää niin arat.
 
Mulla on ollut kans vasemmassa silmässä pientä nykimistä! Ei ole ollut pitkäkestoinen, mutta useamman kerran tullut samaan paikkaan hetkeksi ja ei ole minulle tavallista. Olen miettinyt onko stressiä tai janoa tai jotain.


Mulla kasvoi alussa ja oli tosi arat, mutta nyt ovat laantuneet. Mutta koko jäi! Onneksi oli vanhoja isompikokoisia rintsikoita vielä tallessa, niin ei tarvinnut tässä vaiheessa lähteä vielä kaupoille ja vähän huonommin istuvatkin nyt menee, kun eivät ole enää niin arat.
Mä hain kanssa aiemmin jo tälläiset toppiliivit mitä joku täällä suositteli mutta isoin koko alkaa käymään näistä pieneksi pian jos tätä tahtia rinnat kasvaa. Itse en ole muuten niin huomannut rintojen kasvua mutta mies sanoi että on kasvanut (vaikka aiemminkin olen käyttänyt D kuppia yleensä) 😄 oon vaan niin hätiköivä kaikkien asioitten kanssa kun tosiaan ei vielä ultraa oo ollut niin mietin maat ja taivaat heti jos joku oire poistuu (pitäisikin poistua pikkuhiljaa näillä viikoilla kylläkin)
 
Onko muilla ollut niin että ollut monta viikkoa rinnat tosi kipeät mutta yhtäkkiä ei olekkaan ollenkaan kipeät ja turvonneet (olen kyllä nyt kipeänä mutta huomasin ettei rinnat ole enään arat ja panikoin heti…😩)
Varmaan tosi yksilöllistä. Mulla ei ekassa raskaudessa ollut rinnat yhtään arat ja nytkin ollut vain hiihtolenkkien jälkeen. Tuskin kannattaa panikoitua jos joku oire helpottaa ☺️
 
Kuvottava olo, väsymys, tuntemuksia vatsassa, närästys, ilmavaivat ja vatsan turvotus, välillä arat rinnat ainakin oireina. Lisäksi täälläkään ei ole läheisyys tuntunut yhtä hyvältä kuin aiemmin. Hemoglobiini oli tippunut aikalailla kun kävin verikokeissa ja nyt oon syönyt rautaa joka on helpottanut että jaksaa vähän myös liikkua mutta unta tarvii enemmän öisin ja päiväunet päälle. Ekat viikot nukuin tosi huonosti, nyt herään kerran yössä.
 
Täällä on menty hyvin vähäisillä oireilla, lähinnä väsymystä ja vatsan toiminta normaalia hitaampaa. Yksittäisiä vatsan kirpaisuja ja hetkellistä etomista on ollut, mutta niin vähäisiä että voisivat ilmetä muutoinkin kuin raskauden aikana.
Toivottavasti jatkuisi samanlaisena, en kaipaa pahoinvointia tai muita oireita olenkaan. 🤗
 
Eilen oli töissä vähä rankempi päivä ja kotiin tullessa illalla oli jäätävän huono olo eikä siitä sitten kauaa mennyt ku mentiin pää pöntössä pieni tovi. Onko täällä muita jotka kärsii pahoinvoinnista illalla eikä aamulla? 🙊
 
Mä hain kanssa aiemmin jo tälläiset toppiliivit mitä joku täällä suositteli mutta isoin koko alkaa käymään näistä pieneksi pian jos tätä tahtia rinnat kasvaa. Itse en ole muuten niin huomannut rintojen kasvua mutta mies sanoi että on kasvanut (vaikka aiemminkin olen käyttänyt D kuppia yleensä) 😄 oon vaan niin hätiköivä kaikkien asioitten kanssa kun tosiaan ei vielä ultraa oo ollut niin mietin maat ja taivaat heti jos joku oire poistuu (pitäisikin poistua pikkuhiljaa näillä viikoilla kylläkin)
Täällä kans hain ne toppiliivit isolla koolla mitä oli ni samantien jäivät pieneks. Entiä mihin nää utareet sais mahtumaan 😬🙈
 
Eilen oli töissä vähä rankempi päivä ja kotiin tullessa illalla oli jäätävän huono olo eikä siitä sitten kauaa mennyt ku mentiin pää pöntössä pieni tovi. Onko täällä muita jotka kärsii pahoinvoinnista illalla eikä aamulla? 🙊
Täällä myös pahimmat olotilat ovat aina iltaisin. Yhdistettynä vielä järkyttävään väsymykseen, jää parisuhdeaika aika arkisin vähälle 😅
 
Täällä myös pahimmat olotilat ovat aina iltaisin. Yhdistettynä vielä järkyttävään väsymykseen, jää parisuhdeaika aika arkisin vähälle 😅
Oi että onpa ihana kuulla että en oo ainoo! (Toki suren puolestasi koska tää ei oo yhtää kivaa 🙊😅) onks sulla myös et ku meet nukkumaan ni se pahoinvointi yltyy vaik oisit kui rättiväsy ollut ku sohval istuksit? Mut heti ku menee sänkyy pötkölle alkaa huono olo ja missää ei oo hyvä
 
Oi että onpa ihana kuulla että en oo ainoo! (Toki suren puolestasi koska tää ei oo yhtää kivaa 🙊😅) onks sulla myös et ku meet nukkumaan ni se pahoinvointi yltyy vaik oisit kui rättiväsy ollut ku sohval istuksit? Mut heti ku menee sänkyy pötkölle alkaa huono olo ja missää ei oo hyvä
Mä nukahdan yleensä jo sohvalle ja siitä sänkyyn siirtyminen on kyllä yhtä etovan olon kanssa taistelua 😅 Onneksi sänkyynkin siirtyessä väsyttää edelleen niin paljon, että uni tulee nopeasti huonosta olosta huolimatta.
 
Mä nukahdan yleensä jo sohvalle ja siitä sänkyyn siirtyminen on kyllä yhtä etovan olon kanssa taistelua 😅 Onneksi sänkyynkin siirtyessä väsyttää edelleen niin paljon, että uni tulee nopeasti huonosta olosta huolimatta.
Voi ei 🙈😅 onneks sillä voi lohduttautua että tää ei oo pysyvä olotila !
 
Täällä myös kuvotus on enemmän ollut iltaisin mutta nyt se on jo helpottanut, närästyskin iskee harvemmin. Päiväväsymys on vähentynyt mutta iltaisin pitää mennä aiemmin sänkyyn, heräilen öisin ja aamulla liian aikaisin. Aiemmin en juuri unia nähnyt mutta nyt aika usein. Välillä vatsaan sattuu ja tuolilta nouseminen sattuu vatsaan kun suoristautuu, autosta nousu ehkä pahin.
 
Pahin olo on taittunu, aikalailla hyvin sen suhteen menee, mut en voi harjata hampaita oksentamatta. 😅
 
Iltayrjotys on melkein joka ilta. Muuten ei taas ollenkaan. Muita oireitakaan ei oikeestaan ole satunnaisia väsymys hetkiä lukuunottamatta jolloin ihan yhtäkkiä väsyttää nii että järki pois. Kuitenki paljon helpompaa tähän mennessä ku edellisessä raskaudessa
 
Rv 13 ja edelleen niin kova pahoinvointi, että pystyin olee pari tuntii töissä ja taas saikulle. Ollu pari kk pääosin jo saikulla pahoinvoinnin takia. On off päivä pari töissä. Sit tähän päälle perus tissit kipeet, vatsassa painetta ja kipristelyä. Kaikki muu menee ja kiva tunteekki eri oireita, mutta tää pahoinvointi on kyl hevi.
 
Onko muilla emätin/kohdunsuu kipeä välillä?? Itsellä rv 17 ja kohdunkaulan heikentymä. Selkeesti liiasta seisoskelusta kipeytyy ja miettinyt onkohan normaalia.
 
Onko muilla emätin/kohdunsuu kipeä välillä?? Itsellä rv 17 ja kohdunkaulan heikentymä. Selkeesti liiasta seisoskelusta kipeytyy ja miettinyt onkohan normaalia.
Mulla nyt rv14 ja ollut jo viikkoja, että enemmän jalkeilla vietetyn päivän jälkeen on ollut kipua emättimessä tms. Ihan tarkkaa kohtaa en osaa sanoa, mutta "jossakin tuolla ihan alhaalla". Mulla ei ole mitään diagnoosia, enkä ole nyt tullut kysyneeksikään keltään, mutta kyllähän sitä välillä mielessä käy, että onko kuinka vaaratonta. 🤔 Täytys koittaa muistaa seuraavassa neuvolassa kysyä, vaikken paljoa luottoa pistäkään sen paikan osaamiseen. 🙈 Tosin mietin myös, että voiko mulla oireilla esikoisesta tulleet repeämät. 🤔
 
Takaisin
Top