Millaisia raskausoireita sinulla on?

Viime viikolla oli yhdynnän jälkeen kirkasta veristä vuotoa hyvin pienesti, eilen oli pientä rusehtavaa vuotoa pyyhkiessä ja tänään taas kirkasta veristä vuotoa...pissalla käydessä tipahtaa pönttöön asti muutama pisara ja lisäksi nyt tulee myös pikkuhousunsuojaan.
Raskaus ihan alussa (eilen tein postiviisen digitestin "raskaana 1-2), eikä ikinä ennen aiemmista lapsista (jotka tosin ovat jo teinejä) ole mitään vuotoa ollut.
Osaisko joku neuvoa, onko tämä nyt menossa kesken vai voiko ns. kiinnittymisvuoto olla tällaista?? Ainakin tää stressaa hirmuisesti.

Rinnat on edelleen arat ja olo on muuten etova. 🤔 vai kuvittelenko vain 🤔
Moikka! Googlettelin itse juuri jos jollain olisi vastaavaa vuotoa kuin itselläni tällä hetkellä ja löysin sinun kommenttisi. Saanko kysyä, mikä tilanne on nyt? ❤️ Olet ilmeisesti ensi viikolla menossa yksityiselle ultraan? Mä olen tehnyt positiivisia r-testejä tässä nyt kolmisen päivää ja viivat niissä hennosti vahvistuu. Hieman kyllä mietityttää kun eilen (n.dpo 10-11) aloin vuotamaan verta. Se jatkui muutaman tunnin ja loppui iltaa kohden. Tänään taas on vuotoa tullut, ei ihan niin paljoa kuin eilen. Suurempia kipuja ei ole ollut
 
Eilen illalla tuli pyyhittäessä hentoa vaaleanpunaista vuotoa. Tänään ei ole tullut onneksi mitään :Person With Folded Hands: Kuitenkin väkisin sitä pohtii, että onkohan kaikki hyvin. Edellisessä raskaudessa mulla oli vuotoa noin viikot 6-10. Eli omakin kokemus sen sanoo, että kaikki vuoto ei tarkoita keskenmenoa. Mutta sit kuitenkin kokemus on myös kahdesta keskenmenosta, jossa toisessa on ollut vuotoa ja toisessa ei. Hyvänä asiana pidän, että eilen oli selkeästi enemmän etovaa oloa, jota ollut myös tänään ajoittain.
 
Onko muilla jo nyt näin alkuraskaudessa turvotusta nilkoissa ja jaloissa? Ihan pinkeät sääret ja kosketusarat jo nyt. Vasta 5+4 omien laskujen mukaan, en muista aiemmista raskauksista näin alussa tämmöistä turvotusta 😮
 
Onko muilla jo nyt näin alkuraskaudessa turvotusta nilkoissa ja jaloissa? Ihan pinkeät sääret ja kosketusarat jo nyt. Vasta 5+4 omien laskujen mukaan, en muista aiemmista raskauksista näin alussa tämmöistä turvotusta 😮
Täällä yksi kokonaisvaltainen pallo. Ei taida olla yhtään osaa tässä kehossa mikä ei edes vähän turvottaisi.

Tämä päivä on ollut ihan järkyttävä, minua vaan väsyttää ja ällöttää. Luojan kiitos mies oli kotona eli pystyin ottamaan kolmet päikkärit. Järkyttävää ajatella että mennään vasta viikolla 9, elikkä tämä todennäköisesti vaan pahenee.
 
Turvotusta on ja vähän tuntuu jotakin rinnoissa. Onneksi ei isompia tuntemuksia rinnoissa, kun kuopusta edelleen imetän, niin voisi käydä vähän tukalaksi muuten se 😅 Ministi välillä myös etoo.
 
Ok eli taitaa olla normaalia tää turvotus myös alussa 🙊 täällä väsymys vähän laantunut, itsekin viime viikot oon nukkunut monet päikkärit päivässä. Aamupahoinvointikin vähän väistynyt.. turvotus on melkeimpä ainoa oire tällä hetkellä 🤔
 
Täällä yksi kokonaisvaltainen pallo. Ei taida olla yhtään osaa tässä kehossa mikä ei edes vähän turvottaisi.

Tämä päivä on ollut ihan järkyttävä, minua vaan väsyttää ja ällöttää. Luojan kiitos mies oli kotona eli pystyin ottamaan kolmet päikkärit. Järkyttävää ajatella että mennään vasta viikolla 9, elikkä tämä todennäköisesti vaan pahenee.
Kyllä tämän ällötyksen pitäisi vähentyä/loppua piakkoin joskin onhan niitä joilla kestänyt sekin loppuun asti🙈
 
Kyllä tämän ällötyksen pitäisi vähentyä/loppua piakkoin joskin onhan niitä joilla kestänyt sekin loppuun asti🙈
Ensimmäisen kohdalla se kesti jonnekin 15 asti, ja pahimmilla oli tässä 9-13. Tosin viimeksi minulla oli aamupahoinvointia, nyt se on jatkuva krapula kokoajan vointia.
 
Ekasta etomista kesti suunnilleen sen ensimmäisen kolmanneksen, muutaman kerran vaan joutui oksentamaan, sitten tuli yllätys oksennus joskus rv 25 paikkeilla, mutta ei muuten enää ollut pahoinvointia ollut pitkiin aikoihin.
Tokasta en oksentanut kertaakaan ja etominenkin helpotti jo vähän ennen ensimmäisen kolmanneksen loppua.
Tuulimunista oli myöskin tuota etomista molemmissa.
Saa nyt sitten nähdä mitä on edessä tällä kertaa.
 
Nyt jotenkin aaltoilevaa ollut oireilu ja vähäisiä. Rinnat tuntuvat kyllä nyt isommilta, mutta muuten ei oikein kummempia oloja 🧐
 
Viime viikolla alkoi pahoinvointi, kakomisella vielä selvinny. Alkaa taas kauhea kikkailu, mitä ruokia saa kurkusta alas :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Paleltaa juu kans!
 
Nyt 5+5 alkaa olla pahoinvointia enenevissä määrin, jos verensokerit on liian alhaalla. Pitää siis olla syömässä melkein koko ajan :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Lisäksi välillä randomisti on vaan hirvee ripuli:tears::tears::tears: Menkkamaisia alavatsa- ja selkäkipuja joka päivä.
 
Täällä oksuilu päässy next levelille ja jouduin saikkua hakemaan. Kaksi viikkoa lätkäsi lääkäri saman tien. Ei oikeen pysy nesteetkään sisällä ja ne vähätkin ruuat mitä pystyny aiemmin syömään tulee ylös. Huimaus alkoi tossa viikonloppuna niin varmaan kans lisää tota pahoinvointia 😬
 
Täällä oksuilu päässy next levelille ja jouduin saikkua hakemaan. Kaksi viikkoa lätkäsi lääkäri saman tien. Ei oikeen pysy nesteetkään sisällä ja ne vähätkin ruuat mitä pystyny aiemmin syömään tulee ylös. Huimaus alkoi tossa viikonloppuna niin varmaan kans lisää tota pahoinvointia 😬
Hui kuulostaapa rajulta. :Weary Cat Face:Onneksi sait saikkua!
 
Nyt olis 5+3. Paleltaa varsinkin iltaisin, väsyttää tai siis lähinnä ns "veto pois" eli ei varsinaisesti nukuttamalla väsytä, mutta mitään ei vaan jaksais tehdä eikä myöskään pää toimi kovin terävästi. Toki ihan nukuttaakin jonkin verran enemmän, ei pystynyt enää viikonloppuna katsomaan leffaa/sarjoja pitkälle aamuyön puolelle (noin klo 02-03), kuten yleensä tehdään esikoisen vihdoin nukahdettua. 😅 Lisäksi rasituksen sieto/ kunto heikentynyt, paljon nopeammin käy hengästyttämään ja alkaa voimat loppua. Rinnat raskaat ja hieman arat. Siinä vaiheessa kun normaalisti alkais pikkuhiljaa tulla nälkä, nyt alkaakin vatsaa poltella ja tulla huono-olo, eli huolehdittava ruokarytmistä ja hätävaraeväistä.
 
Takaisin
Top