Millaisia raskausoireita sinulla on?

Täällä kans pahoinvointi jatkuu, aamut on tosi pahoja ja muuten krapula olo koko ajan päällä.
Syömisen jälkeen päivällä tulee ihan hirvee kakomis refleksi, oksennus ei tule mutta koko kroppa kramppaa ku refleksi on niin voimakas ja toistuva.
Ei pysty avaamaan jääkaappia eikä tiskikonetta mutta jospa se tästä.
Vajaa kaks viikkoa ja on tulossa ulkomaan työreissu, oispa olo siihen jo vähän hellittäny.

Taidan olla tulossa kipeeksi 😰 en oo vuosiin sairastanut mitään tosi isosti ( paitsi tän pandemiataudin, sekin ilman kuumetta) mutta raskaana perusflunssakin on lähes räjäyttänyt pään ja nenän + sitä ympäröivän ihon siitä niistämisen määrästä 😁

Yskä alkoi jo pari pv sitten, kuumeisen olon (ilman kuumetta, mutta ruumiinlämpö 36.7 joka on yli asteen verran enemmän kuin normaalisti) laitoin hcg:n piikkiin. Kurkku on melkoisen kipeä myös 🙄 k-testin tein ja negaa näyttää onneksi.
Kiva se on kesälomalla sairastaa ! 😅

Taidan olla tulossa kipeeksi 😰 en oo vuosiin sairastanut mitään tosi isosti ( paitsi tän pandemiataudin, sekin ilman kuumetta) mutta raskaana perusflunssakin on lähes räjäyttänyt pään ja nenän + sitä ympäröivän ihon siitä niistämisen määrästä 😁

Yskä alkoi jo pari pv sitten, kuumeisen olon (ilman kuumetta, mutta ruumiinlämpö 36.7 joka on yli asteen verran enemmän kuin normaalisti) laitoin hcg:n piikkiin. Kurkku on melkoisen kipeä myös 🙄 k-testin tein ja negaa näyttää onneksi.
Kiva se on kesälomalla sairastaa ! 😅
Paranemisia sinne! Itsekin odotan milloin pöpöt iskee kun meidän perhe on ollut nyt kesäkuun alussa sairastetun koronan jälkeen terveinä...mutta eiköhän kohta puolin kun päiväkoti elämä on taas alkanut🙄

Itseäni stressaa oireettomuus. Mulla oli rv4 alavatsalla vihlontoja ja selkeästi siellä jotain meneillään😊 rv5 iski kauhea väsymys ja rinnat oli hellinä, mutta kun alko rv6 huomasin ettei ollut enää mitään..Nyt viime viikolla (rv6) ei ollu oikein mitään oireita, ihan normaali olo eikä tunnu että olis ees raskaana😕 ainut oire oli että pari päivää turvotti paljon mut se sit laantu. Tosin saatto johtua muustakin kun muutenkin välillä turvottaa😅
Mutta edellisissä raskauksissa näillä viikoilla on ollu väsymystä, turvotusta, ummetusta..😁 Nyt muutamana päivänä On ollut semmosta ihmeellistä tunnetta oikealla alavatsassa. Tulee välillä eikä kestä kuin hetken. Ei ole mitään vihlontaa vaan lähinnä semmonen pieni kouraisu. Ja eilen kun nousin nopeasti ylös tuli ihan kunnon kramppimainen kouraisu samaan kohtaan. Onko muilla tollasta? Muistan nuo vihlomiset ym edellisistä raskauksissa mutta tämmöstä en muista.

Paranemisia sinne! Itsekin odotan milloin pöpöt iskee kun meidän perhe on ollut nyt kesäkuun alussa sairastetun koronan jälkeen terveinä...mutta eiköhän kohta puolin kun päiväkoti elämä on taas alkanut🙄

Itseäni stressaa oireettomuus. Mulla oli rv4 alavatsalla vihlontoja ja selkeästi siellä jotain meneillään😊 rv5 iski kauhea väsymys ja rinnat oli hellinä, mutta kun alko rv6 huomasin ettei ollut enää mitään..Nyt viime viikolla (rv6) ei ollu oikein mitään oireita, ihan normaali olo eikä tunnu että olis ees raskaana😕 ainut oire oli että pari päivää turvotti paljon mut se sit laantu. Tosin saatto johtua muustakin kun muutenkin välillä turvottaa😅
Mutta edellisissä raskauksissa näillä viikoilla on ollu väsymystä, turvotusta, ummetusta..😁 Nyt muutamana päivänä On ollut semmosta ihmeellistä tunnetta oikealla alavatsassa. Tulee välillä eikä kestä kuin hetken. Ei ole mitään vihlontaa vaan lähinnä semmonen pieni kouraisu. Ja eilen kun nousin nopeasti ylös tuli ihan kunnon kramppimainen kouraisu samaan kohtaan. Onko muilla tollasta? Muistan nuo vihlomiset ym edellisistä raskauksissa mutta tämmöstä en muista.
Mulla on ainakin satunnaisesti jotakin tuntemuksia munasarjojen kohdilla, toisesta kyllä löytyy pari endometrioomaakin ja toisessahan sen keltarauhasenkin pitäisi olla. Repäisykipuja on välillä aivastaessa, mutta muistelen että viime raskaudessa saattoi joskus olla ylösnoustessakin.

Kuulostaa ihan repäisykivuilta. Mull vetää herkästi kramppiin juurikin ylös noustessa ja varsinkin kyykystä noustessa puhumattakaan aivastaessa :) Liittyy kohdun kannattimiin.

Niin huono olo koko ajan! Hirvee nälkä jatkuvasti, mutta mitään ei haluaisi kuitenkaan syödä. Toisaalta syöminen auttaa vähän. Jouduin viime yönä nousemaan 3.30 syödään jogurtin, kun oli niin pahaolo 😄

Väsyttää niin kauheasti, ettei oikein riitä energiaa esikoiselle. Ehtii tässä jo miettiä, että miten sitä voi jaksaa useamman lapsen kanssa. 🙈

Mulla on toistaiseksi ollut pahoinvointia/kuvotusta, väsymystä, repäisykipuja ainakin aivastaessa, rintojen turvotusta ja arkuutta.

Tänään heräsin että oli taas tossa oikealla ihme tunnetta. Saattaa olla välillä repäisykipujakin mutta esim.nyt ja ennenkin nää on tullu ihan levossakin. Nyt oli semmosta pistävää yhtäjaksoista lievää kipua...eikä oo mitään muita oireita.. onneks on tiistaina varhaisultra koska kohta alan varmaa sekoo😅

Levottomat jalat vaivaa! Kipeenä maannu 1.5 päivää suurimman osan ajasta sohvalla ni teki mieli illalla leikata jalat irti😅 lähin sitten parinkymmenen minuutin kävelylle vielä illalla että saa nukuttua 😅

Huonovointisuus on alkanut nostaa päätään ja kuluvalla viikolla jokainen aamu on kyllä alkanut pienellä pahoinvoinnilla, aika hyvin saa pysäytettyä kun nappaa välipalakeksi ennen sängystä nousua. Myös pitkin päivää tulee huono olo, jos ruokaväli kasvaa yli 3h, hedelmät toimii hyvin näissä kohdissa! Kahvi maistuu enään vaihtelevasta. Pahin turvotus on nyt laskenut, alkuun vatsa oli tosi turvonnut. Rinnat on edelleen kipeät ja jäätävän kokoiset 😅 väsymys on kova, päiväunet menee joka päivä.

Huonovointisuus on alkanut nostaa päätään ja kuluvalla viikolla jokainen aamu on kyllä alkanut pienellä pahoinvoinnilla, aika hyvin saa pysäytettyä kun nappaa välipalakeksi ennen sängystä nousua. Myös pitkin päivää tulee huono olo, jos ruokaväli kasvaa yli 3h, hedelmät toimii hyvin näissä kohdissa! Kahvi maistuu enään vaihtelevasta. Pahin turvotus on nyt laskenut, alkuun vatsa oli tosi turvonnut. Rinnat on edelleen kipeät ja jäätävän kokoiset 😅 väsymys on kova, päiväunet menee joka päivä.
Juuri kun pääsin sanomasta, niin tänään tuli ensimmäinen oksennus 🤢 lapset oli onneksi niin tv:n lumoissa, ettei tajunnut mitää ja mieskin osas tuoda heti syötävää ja mehua, niin tilanteesta päästiin aika nopeasti 😪

En oo yhessäkään raskaudessa oksentanut, mutta en muista että koskaan ois näin kamalaa oloakaan ollu. 😅 Aamulla oli kyllä kaikista kauhein olo töissä, kun koko yö valvottu ja 5 aikoihin oli jo epätoivosen huono-olo, kun oli viimeksi 1 aikaan jotakin suuhun pistönyt. Ei uponnu aamulla ees kahvi. Veny tämä öitten välinen "aamukahvikin" ilta kuuteen. 🥲

Täysin oireetonta. Aamulla herätessä oli fiilis että raskaus on mennyt kesken, yhä sama fiilis 😪😓 toivon NIIIIN että oon väärässä 😭

Nyt siis 5+2 inseminaatiosta laskettuna..

Pahoinvointi on minulla selvästi pahempaa, kun olen väsynyt. Viikonloppuna, kun nukuin pidempään, oli aamuisin melko normaali olo, ja ehdin jo vähän huolestua, mutta nyt vähän lyhemmillä yöunilla on heti huonompi olo.

Tulipa flashback viime yön unesta! Kertoo varmaan paljon siitä fiiliksestä että tuntuu ettei ees oo raskaana: näin unta että olin lähdössä johonkin (töihin kai) ja laittanut siteen n. Tunti ennen vessassa käyntiä. Se vessassa käynti oli siis siinä unessa ja kirosin että onpa hiton runsaat menkat kun sotkivat farkutkin jo! Sitten muistin että hitto mähän oon raskaana ja heti että enpä sitten vissiin enää oo .. ja voi sitä sydänsurun määrää 😭💔 ei tarttis tämmösiä unia nähdä kyllä 🙄

Mua on tänään vähän huolettanut kun tuntuu et oireet vähentynyt vaan eilen ja tänään..
Rinnat ei oo juurikaan edes arat enää, eikä oo enää tuntunut alavatsalla hirveesti mitään.. väsyttää kyllä ja nälkä on jatkuvasti, mut siinäpä ne oireet tällä hetkellä.. hmm..

Mua on tänään vähän huolettanut kun tuntuu et oireet vähentynyt vaan eilen ja tänään..
Rinnat ei oo juurikaan edes arat enää, eikä oo enää tuntunut alavatsalla hirveesti mitään.. väsyttää kyllä ja nälkä on jatkuvasti, mut siinäpä ne oireet tällä hetkellä.. hmm..
Mikä viikko sulla? Mulla 7+2 eikä oo mitään oireita...🙄 tarkastelin aiempia merkintöjä raskauksista niin esikoista odottaessa on kadonnut myös yhtäkkiä oireet rv8. Nyt tosin katosi jo viikko sitten..

Mikä viikko sulla? Mulla 7+2 eikä oo mitään oireita...🙄 tarkastelin aiempia merkintöjä raskauksista niin esikoista odottaessa on kadonnut myös yhtäkkiä oireet rv8. Nyt tosin katosi jo viikko sitten..
Mulla 6+0 .. jotenkin hassua kun alussa oli jos jonkinlaista tuntemusta ja nyt yhtäkkiä ei oikein mitään .. 🙄

Takaisin