Millaisia raskausoireita sinulla on?

Mua on tänään vähän huolettanut kun tuntuu et oireet vähentynyt vaan eilen ja tänään..
Rinnat ei oo juurikaan edes arat enää, eikä oo enää tuntunut alavatsalla hirveesti mitään.. väsyttää kyllä ja nälkä on jatkuvasti, mut siinäpä ne oireet tällä hetkellä.. hmm..
Mulla on ollut esim rintojen kipujen kanssa tota samaa et välillä ei tunnu missään ja esim viime yönä sit taas mahallaan nukkuminen teki kipeetä ja aamulla taas ei mitään.

Mun tän hetken oireet on ihon kukkiminen ja hiusten rasvoittuminen, ruokahaluttomuutta /pienentynyt ruokahalu, rintojen turvotus. Ei siis mitään isompaa mut pieniä juttuja kuitenkin. Hirveesti on kans huolettanut se oireiden vähäisyys mutta nyt oon jotenkin sen kanssa löytänyt rauhan. Viikko vielä varhaisultraan.
 
Mulla on ollut esim rintojen kipujen kanssa tota samaa et välillä ei tunnu missään ja esim viime yönä sit taas mahallaan nukkuminen teki kipeetä ja aamulla taas ei mitään.

Mun tän hetken oireet on ihon kukkiminen ja hiusten rasvoittuminen, ruokahaluttomuutta /pienentynyt ruokahalu, rintojen turvotus. Ei siis mitään isompaa mut pieniä juttuja kuitenkin. Hirveesti on kans huolettanut se oireiden vähäisyys mutta nyt oon jotenkin sen kanssa löytänyt rauhan. Viikko vielä varhaisultraan.
On tää kyl yhdenlaista ku seurailee näitä oloja 😅

Mulla kans ens viikolla se varhaisultra onneks, jospa sen jälkeen jo alkais luottaa edes vähän enemmän!
 
Minulla myös aika pitkälle oireetonta. Ihanaa tietenkin ja uskon, että huonovointisuus on varmasti todella raskasta. Mutta en voi olla ajattelematta, että en ole enää raskaana ja ensi viikon vu tulee olemaan kauhea pettymys. En tiedä miksi olen niin pessimistinen mutta jotenkin tuntuu vain todella ”ei miltään”. 😞
 
Ekoilla viikoilla kärsin menkkamaisista alavatsakivuista ja luulinkin, että menkat on tulossa... Kun jomottelut vaan jatkuivat eikä menkkoja kuulunut, päätin sitten tehdä raskaustestin ja sehän selittikin syyt... Pari päivää sitten alkoi myös aamupahoinvointi. Menee onneksi lounasaikaan mennessä ohi, mutta nyt alkuviikko töissä on ollut välillä aika vaikea. Työskentelen elintarvikkeiden kanssa, eikä etova oloa auta yhtään, että ruuat ja leivonnaiset tuoksuvat ympärillä koko ajan. :Face With Tears Of Joy: On myös väsyttänyt tosi paljon, mutta vaikea sanoa johtuuko se raskaudesta vai aikaisten aamujen pimentymisestä.
 
Mulla on varmaan kaikki mahdolliset raskausoireet paitsi päänsärkyä :Face With Stuck Out Tongue  And Closed Eyes:
 
Tää 24h turvotus on kyllä JÄÄÄÄTÄVÄÄÄ 😅😂😅😂 alkuun jotenki laskin sen lomaturvotukseksi mutta pikkuhiljaa alkaa iskostua tajuntaan että sille EI VOI MITÄÄN. ei-turvottavien ruokien syönti -> ei mitään vaikutusta silläkään 😅😂 olen kävelevä PALLO 😂
 
Mulla on alkanut huimata, kun nousee äkisti ylös esim.kyykkyasennosta. Etenkin aamupäivisin. Olisikohan matala verenpaine?
 
Tää 24h turvotus on kyllä JÄÄÄÄTÄVÄÄÄ 😅😂😅😂 alkuun jotenki laskin sen lomaturvotukseksi mutta pikkuhiljaa alkaa iskostua tajuntaan että sille EI VOI MITÄÄN. ei-turvottavien ruokien syönti -> ei mitään vaikutusta silläkään 😅😂 olen kävelevä PALLO 😂
Mulla on kans ihan jäätävä turvotus, eikä oo väliä syökö paljon vai vähän. 😅 Ja pakko on syyä, kun on kauhee nälkä. 🥲
 
Matala verenpaine saa myös hengästymään rappusissa ja saa tuntumaan siltä kuin olisi jalat ihan hapoilla jo yhden kerroksen jäljiltä. Luulin ite aiemmin, että johtui raudanpuutteesta, mutta naapurin emäntä kertoi että hänellä on todella matalat verenpaineet, ja nuo juuri oireena silloin.
 
Mulla on oireena kokopäiväinen pahoinvointi, joka pysyy vain syömällä joten kuten kurissa, imetyskipu ja hurja väsymys.
 
Mulla on myös oireet vaihdelleet tosi paljon päivittäin ja viikoittain. Stressi tuntuu pahentavan pahoinvointia selvästi. Rintojen arkuus vaihtelee. Turvotus ja ummetus ovat ainoat jotka pysyvät sitkeesti 😅 eilen jouduin laittamaan peräruiskeen, kun ei kova maha aiheutti jo kipua. Nyt lisäsin ruokaan psylliumia ja luumua, josko auttaisi.
 
aMulla on yhtenä oireena tullut todentuntuiset ja erittäin ahdistavat/levottomat unet. En muista koska oisin viimeksi näin paljon unia nähnyt.
 
Mulla nyt viikon sisällä alko pahoinvointi, yleensä pahimmillaan aamupäivällä. Tosi inhottavaa olla töissä ja yrittää jutella asiakkaille, kun tekis mieli mennä vaan oksentamaan 😬 lopun päivää on ihan ok, jos syö parin tunnin välein jotakin. Iltasin menen esikoisen kans samaan aikaan nukkumaan, ei puhettakaan että jaksaisin valvoa.
 
Turvotus, turvotus ja turvotus...😵 millo tää loppuu....
Tänään ollut myös tuikkimista alavatsalla.
 
Rv 6+, ultra 22.9. niin sitten selvinnee onko kaikki kunnossa 🙏🏼

Kiinnitin huomiota jo ennen menkkojen poisjääntiä siihen, että huimasi joka kerta kun nousin ylös seisomaan ja toisena siihen, että etenkin otsani iho oli ja on edelleen todella huonossa kunnossa ja pienillä näpyillä (mulla aina ollut hyvä iho), luulin tämän johtuvan kesäloman laiskuudesta ihon hoidossa.

Vatsallaan on epämukava olla. Ehkä parina kolmena aamuna tuntunut etova olo hetken aikaa. Jatkuva nälkä ja väsyttää.

Sitä ihmettelen, kun rinnat ei ole yhtään kipeät eikä niissä ole minkäänlaista muutosta.. Onko muilla kipeytynyt vasta myöhemmin tai kenties ei ollenkaan?
 
Takaisin
Top