Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mun hajuaistille on käynyt sama. Vaikka aiemmin oon se joka ei haista mitään niin nyt kyllä huomaan jokaisen hajunMulla on nyt supertarkka hajuaisti. Plussan aikoihin alkuviikosta oli kova kahden päivän migreeni. Näen öisin paljon todentuntuisia unia. Sit mulla on ollut sellainen ihmeellinen palan tunne kurkussa muutaman päivän ajan, voisikohan johtua raskaudesta?![]()
Itkuherkkyyttä myös mulla, mies totesi viime viikolla et ei voi olla todellista kun vollotin ihan täysillä kun katsottiin EM kisojen palkintojen jakoaOlen ihan älyttömän itkuherkkä tällä hetkellä. Liikutun kyllä muutenkin helposti, mutta en nyt ihan näin helposti kuitenkaan. Esikoisen päiväkotireitille oli ilmestynyt kylttejä muistuttamaan autoilijoita, että koulut ovat alkaneet ja uudet pikku koululaiset ovat liikkeellä, jotta autoilijat ajaisivat varovasti. En edes tiedä miksi, mutta liikutuin niistä kylteistä ihan älyttömästi.Esikoinen kysyi, mitä niissä kylteissä lukee, enkä meinannut saada vastattua, kun nieleskelin kyyneliä. Esikoinen katseli ihan hämmentyneenä, että mikä äitiä vaivaa.
![]()
Mun vähäisetkin tissinarastus oireet on poistuneet. Tänään kävi sama kuin viime viikolla ja tuli limaista rusehtavaa vuotoa paperiin, edelleenkin pelkkään paperiin. Ei oo kyllä helppoa tää odottaminen kun haluaisi jo tietää että onhan toisella kaikki hyvin ja onhan se kasvamassa oikeassa paikassa.
Mies on myös päättänyt että kaikki on ja menee loppuun asti hyvin. Se on kyllä niin mun kallio tässä(kin) asiassa. Tota hengästymistä mulla on ollut kanssa mut siihen on jo tottunutPiinaavaa!!hyvin siellä kaikki on kuitenkin, mehän päätetään niin!
Jaaha näköjään kunto romahtamassa, vähän laitoin sängyssä petaria kohdilleen ja järjestelin peittoja paikalleen niin hirvee hengästyminennälkä taitaa myös tulla vähän tiheämmin jo
![]()
Täällä bingoOnko kenelläkään muulla oireena ilmavaivoja?![]()
Ihanaa etten oo ainut joka tästä kärsiiTäällä bingo...kauheeta kun maha on ihan turvoksissa koko ajan ja ilmaa täynnä..
Ihanaa etten oo ainut joka tästä kärsiionneks oon yksin kotona kun mies lähti reissuun koska tää on jo vähän noloa
![]()
Tsemppiä siihen!Parasta ku saa sitte paukutella itekseen siellä!
..meillä ois just vklp sukulaisiin reissu ... Katotaan miten mä selviän![]()
Voihan sitä vaikka soittaa sinne ravintolaan ja tiedustella etukäteen mitä voi syödäTsemppiä siihen!me mennään kavereiden kanssa syömään lauantaina ja mä mietin et käynkö etukäteen huomenna kyselemässä muutamat menutarkennukset kun en voi niiden kuullen kysellä tai muuten ne arvaa
![]()
Joo näin mä meinasin :)Voihan sitä vaikka soittaa sinne ravintolaan ja tiedustella etukäteen mitä voi syödä![]()
Kaikki sympatiat ja hurjasti tsemppiä! Toi on myös oma pelko kun ollaan lähössä kahen viikon päästä häämatkalleYhh, ekat oksennukset takana. Ja vielä lentokentän vessassa, mikä ihana paikka, kun mistään pinnasta ei voi ottaa tukea
. Tulee mielenkiintoinen reissu
.