Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla on samanlaista tunnetta! Ihan, kun olisi nielaissut ilmapallon.Mullakin taitaa turvotusta mahan tienoilla olla juuri samoin kun sulla @Handeliini . Itse oon vaan tuon turvotuksen mieltänyt siihen, että olisi ilmaa masussa, mutta tässä ei oo nyt siitä kyse
Voin kyllä niin samaistua tuohon pahoinvointiin! Miksi joka puolella haisee jokin? Kotona keittiö on ehkä pahin, koska kaikki ruuan tuoksut hyökkää päälle Samoin bussissa tai muuten ihmisten ilmoilla on paha, koska niin moni käyttää hajusteita tai muuten vain haisee@Handeliini äitiyshousut on kyllä ihan parhaat, vois varmaan itekin hankkia sellaset samantien
Mulla alko nyt tänään viimeistään ihan kunnon pahoinvoinnit, vielä en oo oksentanut, mut lähellä on ollut. Oksettaa avata jääkaappi ja oksettaa paahdetun leivän tuoksu jne. Onneks on tällänen raikas sää, vietän varmaan loppukesän parvekkeella hengittelemässä.
Tää kuulostaa sellaselta, että voisin kokeilla vaikka pahoinvointia ei olekkaan!Mulla parhaiten auttaa pahoinvointiin se, että makaa olohuoneen viileällä lattialla ja syö jotain suolaista.
Täällä kans pahoinvointi astunut kuvioihin. Aamulla on huono olo, päivällä öklöttää, ennen nukkumaan menoa oksettaa ja yöllä herää pahoinvointiin.Njaahas. 4+5 tänään ja aamuyöstä niin kuvottava olo että piti siirtyä sohvalle nukkumaan että pääsen nopeasti tarvittaessa oksentamaan. Ollaan mökillä ja nukumme pienessä makuualkovissa niin että joudun kipuamaan miehen yli päästäkseni sängystä niin en ottanu riskiä että siinä kavutessa oksennan miehen päälle
Oksennus ei tullut mutta saa nähdö tästäkö se alkaa...
Sama homma! Oireettomuus tuskastuttaa.Mua vähän huolettaa tämä oireettomuus. Tiedän, että tämä kuulostaa varmaan hölmöltä, mutta päässä pyörii vaan että oksentaisinpa vaikka, niin olisi joku selkeä oire, jota ei voi kuvitella.