Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä teen töitä kotoa käsin (muuten mulla ois työmatka toimistolle satoja kilsoja) joten mun työhön ei juuri vaikuta, mut toki jos mulla on oikeasti niin huono olo et ei pysty niin sit mä jään saikulle.Ootteko ollut töissä noissa oloissanne? Tässä kun itsellä orastavaa huonoa oloa niin mietin, että vaikkei raskaus ole sairaus niin jos on tosi huono olo niin eipä työnteosta taitais tulla mitään![]()
Jouduin ekassa raskaudessa olemaan 6 viikkoa pois töistä, kun olo oli niin huono (enkä meinannut pysyä pystyssä). Luulen että on vaikea verrata itseään muihin, kun samantyyppiset oireet voivat vaikuttaa eri ihmisten toimintakykyyn niin eri tavalla. Tässäkin asiassa pitänee mennä oma hyvinvointi edellä?Ootteko ollut töissä noissa oloissanne? Tässä kun itsellä orastavaa huonoa oloa niin mietin, että vaikkei raskaus ole sairaus niin jos on tosi huono olo niin eipä työnteosta taitais tulla mitään![]()
Varmasti tiedätkin tämän, mutta halusin vielä sanoa, että osalla ei tule juuri mitään oireita ja silti raskaus etenee ihan normaalisiTuskastelen edelleen oireettomuuden kanssa, tai siis lähinnä aiemmasta tuttuja pahoinvointia ja huimausta odottelen. Kaikki ruoka maistuu edelleen eikä huimaa oikeastaan ollenkaan. Tänään on väsyttänyt nyt illemmalla ihan vietävästi, mutta sekin saattaa johtua eilisestä illanvietosta ja tiukasta viime päivien työputkesta. Alavatsa kipeilee enemmän, enemmän jomottelua kuin repäisyjä, ja toki kaikki skenaariot pyörii mielessä. Koetan silti olla tyytyväinen, että vuotoa ei ole ollut ja olo on toimintakykyinen.5+6 tänään.
seurailin vierestä kun toinen kaveri makasi sen 8 kk kotona oksentamassa ja toinen oli elämänsä voimissa ja ainoa "oire" oli se että maha kasvoi 
Näinhän se on! Ihan turhaan sitä yleensä vertailee itseään muihin ja nykyistä raskautta aiempiin.Varmasti tiedätkin tämän, mutta halusin vielä sanoa, että osalla ei tule juuri mitään oireita ja silti raskaus etenee ihan normaalisiseurailin vierestä kun toinen kaveri makasi sen 8 kk kotona oksentamassa ja toinen oli elämänsä voimissa ja ainoa "oire" oli se että maha kasvoi
![]()
Mulla on korkea oksennuskynnys, mutta kyllä mä oksennan ainakin kerran päivässä ja olo on ku haudasta nousseella. 

Meen ihan samoissa mietteissä! Pahoinvointi alkoi loppuviikosta ja tuntuu painottuvan illemmaksi. Ei ole vielä pahaa, eikä ole tarvinnut oksennella. Aiempaan verrattuna paljon lievempi ja myöhäisempi oireiden alku, mikä ihmetyttää. Maanantain varhaisultra näiden merkkien myötä jännittää kyllä jo.Noniin, nyt on lopulta pahoinvointi rantautunu tännekin. Ennen tätä oli silloin tällöin nälkäisenä tai ähkyssä etova olo, mutta nyt sitä on muuten vaankin. Ei vielä onneksi kauhean pahana.
Väkisinkin vertailee viime raskauteen, et kun tää nyt alko 2vk myöhemmin, et tuleeko kaikki samat olot, mut vaan 2vk jäljessä vai jääkö tällä kertaa lievemmänsi, kun vasta näin myöhään alkoi? Toivon jälkimmäistä![]()
Mullakin lens eka oksu vasta viikolla 9+0!Tänään tuli täyteen 9+0 ja sen kunniaksi ensimmäinen oksennus aamulla. Jatkuva etova olo ja tunne että oksennus tulee ihan kohta on ollut kuitenki läsnä kellonympäri viikolta 6 asti.![]()