Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla ei ehkÀ niinkÀÀn oo ongelma tuo usein, vaan ennemminkin se ettÀ se vessahÀtÀ tulee ihan yhtÀkkiÀ ja silloin on jo kiirus.Onko muilla ettÀ pissattaa tosi usein?tuntuu et kokoajan saan juosta vessassa vaikken edes paljon juo
![]()
MÀÀ mietin ihan samaa. Tuntuu ettÀ tÀssÀ porukassa on ollut nyt tosi paljon tosi pahoinvoivia ja itekin oon voinut huonommin kuin viime raskaudessa.TÀssÀ kohtaa on pakko heittÀÀ ilmoille kysymys; NOH, onkos tÀÀllÀ vielÀ niitÀ oireettomia?![]()
Terveisin minÀ joka valitin kun oireita ei oo, no nyt on.![]()
Kuulostaa ikÀvÀltÀ tuollainen sairastaminen.Onko muut olleet herkempiÀ infektioille? Mulla on jo neljÀs tauti tÀssÀ menossa raskauden aikana, vaikka ennen tÀtÀ on pitkÀ aika siitÀ kun oon viimeks sairastanut... Viime raskaudessa ei ollut mutta nyt saan kaiken tuolta lapselta itselleni, kun toki sairaan lapsen kanssa tulee oltua lÀhikontaktissa vaikka rÀÀn syömistÀ yritÀnkin kovasti vÀlttÀÀ... EnsimmÀisenÀ heti kiinnittymisen jÀlkeen noro ja nyt kolmas flunssa menossa...

Kuulostaa tosi tutulta! Ite kanssa seikkailen joka yö ala-asteaikaisten tuttujen, exien, vanhojen työkavereiden yms. kanssaMulla on nyt meneillÀÀn 15+4. TÀllÀ hetkellÀ raskausoireita on tosi herkÀt nÀnnit, liitoskivut ja ajoittainen vÀsymys. Psyyke on tasottunu alun myllerryksen jÀlkeen, mutta unet on joka yö aikamoisia. Tuntuu, ettÀ lÀpikÀyn yöaikaan koko elÀmÀnhistoriani.![]()
Mulla on myös tÀmÀ raskaus mennyt todella helposti eikÀ ole ollut pahoinvointia, suurempaa vÀsymystÀ tai muutakaan. Kusiluikku olen ollut aina, vaikka en varmasti tarpeeksi edes juo nesteitÀ pÀivÀssÀ. Joten kyllÀ vessassa saa rampata, ehkÀ vielÀ hieman tavanomaista tiheÀmmin, joten laskettaisiinko se mun oireeksi. Esikoisen synnytyksessÀ salissa pyysin katetrointia kahteen otteeseen ja molemmilla kerroilla olikin rakko aivan tÀynnÀ. Muistan, ettÀ paras hetki synnytyksen jÀlkeen oliko sama iltana vai seuraavana aamuna kun pÀÀsi vessaan pissalla ja rakko TYHJENI kokonaa.Onko muilla ettÀ pissattaa tosi usein?tuntuu et kokoajan saan juosta vessassa vaikken edes paljon juo
![]()
Loppuraskaudesta, kun tuli se teelusikallinen kerrallaan.Auttaisikohan joku öljysuihke? Jos siis kuivat limakalvot. Mutta jos kokeilet niin ÀlÀ vaan sit osta sitÀ missÀ A-vitamiinia kun sehÀn on kielletty raskausaikana.Nyt 17+ on tullut uutuutena nenÀn tukkoisuus ja nenÀverenvuodot. Muut oireet on aika hallinnassa, mut tÀÀ on harvinaisen ÀrsyttÀvÀÀ, ku ei muutenkaan happi kulje.