Millaisia raskausoireita sinulla on?

Onko muilla vempaimia, jotka mittais esim unta? Täytyy sanoa, että nyt uskon että kyllä nää kellot oikeesti jotain tajuaa.
Kuva, jossa valkoinen bodybattery viiva kohoaa ihan ylös on ennen raskautumista ja toinen puolestaan jälkeen. Aivan järkyttävä ero ja tätä nykyä mun kaikki yöt näyttää yhtä kehnoilta. Syke varmaan normaalia korkeemmalla, niin lopputulemana on tämmönen :tears:

Screenshot_2022-02-07-21-03-47-38_d9aa206de00b4b7c29deeb8e9ccbd9e7.jpg Screenshot_2022-02-07-21-05-14-48_d9aa206de00b4b7c29deeb8e9ccbd9e7.jpg
 
Mulla samankaltainen trendi :Grinning Face: ja oon kyllä valvonutkin nyt aamuöitä niin eipä siinä taida latautua kauhean hyvin enää. Ja se sykkeen nousu kyllä varmasti kans vaikuttaa!
 

Liitteet

  • 58D5D91B-74CE-4F50-B38C-97F2EED51FB9.png
    58D5D91B-74CE-4F50-B38C-97F2EED51FB9.png
    164 KB · Katsottu: 9
Mullakin älylaite ilmotteli kohonneesta leposykkeestä. Viikonloppuna oli täälläkin menkkamaista juilintaa, mutta muuten tuntuu että ainoa oire on aikaisin herääminen.:Grimacing Face: Tsemppiä teille joille korona tullut, itekkin ns. Odotan koska iskee meille. Esikoisen päiväkodissa korona jyllää oikein kunnolla.
 
Mulla koronatesti nega. Kurkku kyllä älyttömän kipeä, olisko angiina tms... mut tuskin sille mitään tehdään eli odotellaan et parantuu itsekseen...

Tänään yökkäilytti aamuinen hampaiden pesu, mut nyt taas ihan ns.normaali olo.

Rv 6+1
 
Uusi raskausoire: palelen koko ajan. Mä oon muuten aika lämminverinen ihminen enkä palele juuri koskaan. Nyt oon jatkuvasti kääriytynyt johonkin peittoihin ja viltteihin. Villasukkia täytyy pitää jalassa. Mietin et miten selviän jos noi ilmat tosta taas jossain vaiheessa kylmenee :rolling:
 
Uusi raskausoire: palelen koko ajan. Mä oon muuten aika lämminverinen ihminen enkä palele juuri koskaan. Nyt oon jatkuvasti kääriytynyt johonkin peittoihin ja viltteihin. Villasukkia täytyy pitää jalassa. Mietin et miten selviän jos noi ilmat tosta taas jossain vaiheessa kylmenee :rolling:

Mulla taas ns kuumia aaltoja. Välillä kylmä, välillä älytön hiki :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
 
Mulla taas ns kuumia aaltoja. Välillä kylmä, välillä älytön hiki :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Jee, raskausoireita :rolling: On nää kyllä välillä niin outoja. Mun pahin oire edelleen se, että hermot menee joka asiaan. Tänään taas normaalimpi aamu syömisen suhteen, mutta nälkä on kova.
 
Itse en ole vielä testiä tehnyt, kun mies reissussa ja haluan tehdä sne hänen kanssaa. Mutta oireet ovat kyllä aika vahvat, arat rinna jo pari vikkoa, viikon verran närästänyt ja väsyttänyt jatkuvasti ja eilen alkoi vatsan kivistys ja välistä jomottaa selkää.

Tätä raskutta on yritetty kohta 6 vuotta ja takana taitaa olla 6 keskenmenoa viikoilla 6-12. Joten hiukan jännittää kun ikääkin on jo pikkusta vajaa 42.

Mulla on käytössä Ouran älysormus ja se on mulle nyt reilun viikon ajan sanonut että leposykkeesi on korkea ja lämpötila koholla.

Menkoista laskettuna viikoja nyt 4+3
 
Mä hikoilen öisin kaikki vaatteet ja lakanat ja peitot aivan märiksi, vaikka meillä makkarissa talvisin aina vaan +15 lämmintä. :rolling:
 
Kun täällä lueskelen teidän oireita niin onhan mullakin ollut palelua, pientä lämpöä, ja päänsärkyä, mutta olin ihan varma että mulle olis korona alkamassa:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: eihän se sieltä tullut eli noi olikin sitten vissiin raskausoireita!:Grinning Face: Oon ollut myös vähön kiukkuinen …
 
Itse en ole vielä testiä tehnyt, kun mies reissussa ja haluan tehdä sne hänen kanssaa. Mutta oireet ovat kyllä aika vahvat, arat rinna jo pari vikkoa, viikon verran närästänyt ja väsyttänyt jatkuvasti ja eilen alkoi vatsan kivistys ja välistä jomottaa selkää.

Tätä raskutta on yritetty kohta 6 vuotta ja takana taitaa olla 6 keskenmenoa viikoilla 6-12. Joten hiukan jännittää kun ikääkin on jo pikkusta vajaa 42.

Mulla on käytössä Ouran älysormus ja se on mulle nyt reilun viikon ajan sanonut että leposykkeesi on korkea ja lämpötila koholla.

Menkoista laskettuna viikoja nyt 4+3
Toivottavasti kaikki sujuis nyt hyvin:Heavy Black Heart::Heavy Black Heart:! Mullakin on samainen sormus mittailemassa sykkeitä.
 
heijoo, mullakin tätä! Yöllä jopa heräsin (normaalisti nukun kuin tukki) kun oli niin kuuma ja sit kohta olikin jo kylmä.

Mulla on päinvastoin. Oon tosi huono nukkuja ja harrastan aamuyön aikaista heräilyä, mutta nyt voisin nukkua kun tukki ja ties kuinka pitkään. Iltapäikkäreitäkin oon nukkunut mitä en yleensä ikinä tee.
 
Mulla on huonontunut yöt kyllä radikaalisti ja aamuyöstä meinaa valvottaa, tosi ärsyttävää. Ja garminista kattelin, kun yleensä stressitasot on yöllä yleensä matalat niin nyt näköjään stressaan myös yöllä kaiken aikaa :Smirking Face:
 
Ja illasta sit taas väsyttää että vois työpäivän jälkeen köllähtää unille. Äsken pikku kakkosen aikaan meinasin nukahtaa tytön viereen.
 
Täällä tapahtui se mitä pelkäsin eli ilmeisesti km, varhaisultraan menin vatsakipujen takia ja kohdussa ei näkynyt ketään.. veren hcg oli päälle 300 mutta ei voi mitään kun siellä ei ketään näkynyt ja lääkäri epäili vaan keskeytyneeksi.. :( kuukautisia ei edelleenkää näy mutta en enää luo turhaa toivoa.

Toivon kaikille paljon onnea odotukseen <3
 
Täällä tapahtui se mitä pelkäsin eli ilmeisesti km, varhaisultraan menin vatsakipujen takia ja kohdussa ei näkynyt ketään.. veren hcg oli päälle 300 mutta ei voi mitään kun siellä ei ketään näkynyt ja lääkäri epäili vaan keskeytyneeksi.. :sad001 kuukautisia ei edelleenkää näy mutta en enää luo turhaa toivoa.

Toivon kaikille paljon onnea odotukseen :Heartred


Voi ei, tosi kurja kuulla Minya~. :/
Meetkö vielä uusinta hcg? Millä viikoilla nyt olitkaan?
 
Voi ei, tosi kurja kuulla Minya~. :/
Meetkö vielä uusinta hcg? Millä viikoilla nyt olitkaan?

Joo perjantaina on vielä verikokeet, jäi vähän mietityttää kun lääkäri sanoi että jos viikot olisivatki liian pienet vielä mutta kuukautisten mukaan pitäisi olla 5+4.. aika varmana se lääkäri oli että mitään siellä ei ole tai tule olemaan
 
Takaisin
Top