Millaisia raskausoireita sinulla on?

Joo perjantaina on vielä verikokeet, jäi vähän mietityttää kun lääkäri sanoi että jos viikot olisivatki liian pienet vielä mutta kuukautisten mukaan pitäisi olla 5+4.. aika varmana se lääkäri oli että mitään siellä ei ole tai tule olemaan


Älä vielä kokonaan heitä kirvestä kaivoon. Pienikin heitto viikoissa voi tehdä ultra havaittavuuteen isoja eroja. Hcg suunta näyttää sit toki enemmän. ja ymmärrän kyllä senkin että ei halua liikaa toivoa. :red-heart:
 
Voi ei:red-heart: oon tosi pahoillani jos se on km. :red-heart: Kävitkö julkisella vai yksityisellä? Mulla oli ekassa raskaudessa niin ettei yksityisellä varhaisultrassa ei näkynyt mitään, sain lähetteen julkiselle, ja siellä näkyi syke. Tää tosin oli 2016.
 
Älä vielä kokonaan heitä kirvestä kaivoon. Pienikin heitto viikoissa voi tehdä ultra havaittavuuteen isoja eroja. Hcg suunta näyttää sit toki enemmän. ja ymmärrän kyllä senkin että ei halua liikaa toivoa. :red-heart:

Kiitos paljon, perjantai näyttää onko hcg noussut ja jos on niin ultraavat uudestaan, pieni pelko heräsi myös ulkopuolisesta mutta ei sitäkään näkynyt.

Voi ei:red-heart: oon tosi pahoillani jos se on km. :red-heart: Kävitkö julkisella vai yksityisellä? Mulla oli ekassa raskaudessa niin ettei yksityisellä varhaisultrassa ei näkynyt mitään, sain lähetteen julkiselle, ja siellä näkyi syke. Tää tosin oli 2016.

Kävin julkisella, tosiaan vatsakipujen takia päivystyksen kautta keskellä yötä. Vuotoja ei oo ollut niin vähän ihme homma kyllä
 
Voisko ovis olla ollut luultua myöhemmin, jos sen takia ei vielä näy mitään ultrassa? Joka tapauksessa pahoittelut, varmasti stressaavaa! :Broken Heart: Pidetään nyt sormet ja varpaat ristissä, että hcg olisi nousussa ja uusintaultrassa näkyisi jo jotain!
 
Täällä tapahtui se mitä pelkäsin eli ilmeisesti km, varhaisultraan menin vatsakipujen takia ja kohdussa ei näkynyt ketään.. veren hcg oli päälle 300 mutta ei voi mitään kun siellä ei ketään näkynyt ja lääkäri epäili vaan keskeytyneeksi.. :sad001 kuukautisia ei edelleenkää näy mutta en enää luo turhaa toivoa.

Toivon kaikille paljon onnea odotukseen :Heartred
Eikä! :Broken Heart::crying-face: Toivottavasti hcg nousee ja perjantaina huomataan ultrassa, että olikin vain hätiköity väärä hälytys!
 
Täällä tapahtui se mitä pelkäsin eli ilmeisesti km, varhaisultraan menin vatsakipujen takia ja kohdussa ei näkynyt ketään.. veren hcg oli päälle 300 mutta ei voi mitään kun siellä ei ketään näkynyt ja lääkäri epäili vaan keskeytyneeksi.. :sad001 kuukautisia ei edelleenkää näy mutta en enää luo turhaa toivoa.

Toivon kaikille paljon onnea odotukseen :Heartred

Voimia ihan hirmuisen paljon, toivon että kaikki kääntyisi parhainpäin :red-heart:
 
Täällä pelko edelleen mielessä, että miten tässä käy.

Ihan ohikiitävän hetken aamulla yökkäilytti keittiössä,mutta meni heti ohi kun join mehua ja nyt taas ns normaali olo. Tosin mietin jo, että oliko oikeasti sellainen olo vai psykologista kun toivoo edes pientä pahoinvointia "todisteeksi"...

Kurkku edelleen kipeä. Ei onneksi kuumetta.

Rv 6+2
 
Minya~:lle paljon voimia :red-heart: Toivotaan että oli väärä hälytys ja vauva oli liian pieni näkyäkseen vielä ultrassa.


Täällä raatona olo jatkuu. Kävin just labrassa ja piti olla 10h paasto ennen sitä. Hyvä et kotiin pääsi kun pyörryttää, mut oon tällä hetkellä sairauslomalla niin voi voida pahoin kaikessa rauhassa. Toisaalta oon kiitollinen siitä, et on kuvotusta, koska se konkretisoi raskautta. Toivottavasti oireet ei taas lopu kun seinään viikolla 9 niinkun edellisillä kerroilla..

6+1
 
Minya~ , tosi ikävä tilanne siellä:sad-face: odottavan aika on pitkä, mutta toivottavasti odotus palkittaisiin niin että perjantaina kaikki olisikin hyvin:Four Leaf Clover:

Oon tässä nyt lähes samaan aikaan saanut positiivisen raskaustestin ja koronatestin niin en tiedä mikä on minkäkin oire:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: tänään 4+4.
Mutta palelua & hikoilua vuorotellen, päänsärkyä, itkuherkkyyttä & pinnankiristystä, hengästymistä, huimausta.. ja VÄSYMYS! siinäpä ne oikeastaan:Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
Ei ole pahoinvointia ollut ainakaan vielä, se ollut kaikissa aiemmissa raskauksissa selkeä oire mutta alkanut ehkä siinä 5-6 viikon paikkeilla.

Viime joulukuussa keskenmeno rv 7, sitä ennen pahoinvointi ehti jo alkaa mutta oireet loppui ennenkuin meni kesken. Myös testit oli silloin haaleita eikä vahvistunut missään vaiheessa kunnolla. Nyt toivoisi siis sen pahoinvoinnin alkamista (ja jatkumista) vaikka se inhottavaa onkin:Growing Heart:
Noista mama-vitamiineista, huomasin viime odotusaikana että jos semmoisen tyhjään vatsaan nappasi niin sai olla varma et tulee ylös muutaman minuutin päästä. Eli kannattaa koittaa ottaa vaikka heti aamupalan päälle jos kokee pahoinvointia niiden kanssa, itsellä se ainakin auttoi:Smiling Face With Halo:
 
Mulla oli nyt viime yönä sitä monen kokemaa hikoilua! Oon nukkunut ihan tosi huonosti kahtena viimeyönä ja ehkä siitä syystä super kiukkuinen miehelle:Grimacing Face: hän onnistuu ärsyttämään mua ihan vaan ohi kävellessään …:No Evil Monkey:
 
Mulla syke on korkea. Viime yönä kävin veskissä ja kun palasin sänkyyn, alkoi Garminin kello piippaamaan poikkeuksellisen korkeesta sykkeestä. Se olikin 110 kieppeillä :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Leposykkeetkin nykyään 10-15 enemmän ku ennen.
 
Heippa kaikille. :smiling-eyes: Tein positiivisen raskaustestin sunnuntaina yllätykseksi ja oma arvio olisi 4+5 tällä hetkellä. Varmaksi en osaa sanoa, plussasin kp37 ja mulla kierto heittelee todella paljon :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Siksi sainkin varhaisultran julkiselle, helmikuun loppuun.
Täällä oireet aika selkeet, rinnat ovat todella arat (olleet jo pari viikkoa), alavatsaa vähän välillä ’kuumottelee’ ja viime viikolla oli menkkajomotukset. Nukkuminen on selkeesti huonompaa ja edellä mainitut sykkeen nousut on myös täällä huomattu. Lisäksi hengästyn paljon herkemmin. Hmm olikohan vielä muutakin :Face With Tears Of Joy: Jännittäviä aikoja, odottelen siis ensimmäistäni ja meillä piti olla ensikäynti lapsettomuuspolille helmikuun lopussa, mutta se aika vaihtuikin varhaisultraan :Hugging Face: Tsemppiä alkuraskauteen kaikille, ihanaa saada vertaistukea matkaan :red-heart:
 
Heippa kaikille. :smiling-eyes: Tein positiivisen raskaustestin sunnuntaina yllätykseksi ja oma arvio olisi 4+5 tällä hetkellä. Varmaksi en osaa sanoa, plussasin kp37 ja mulla kierto heittelee todella paljon :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Siksi sainkin varhaisultran julkiselle, helmikuun loppuun.
Täällä oireet aika selkeet, rinnat ovat todella arat (olleet jo pari viikkoa), alavatsaa vähän välillä ’kuumottelee’ ja viime viikolla oli menkkajomotukset. Nukkuminen on selkeesti huonompaa ja edellä mainitut sykkeen nousut on myös täällä huomattu. Lisäksi hengästyn paljon herkemmin. Hmm olikohan vielä muutakin :Face With Tears Of Joy: Jännittäviä aikoja, odottelen siis ensimmäistäni ja meillä piti olla ensikäynti lapsettomuuspolille helmikuun lopussa, mutta se aika vaihtuikin varhaisultraan :Hugging Face: Tsemppiä alkuraskauteen kaikille, ihanaa saada vertaistukea matkaan :red-heart:

Tervetuloa lokakuisiin :red-heart: Voi ihanan yllätysplussan saitte :smiling face with heart-eyes:
 
Ällötysolo ollut tänään hieman enemmän... ja väsymys, en tiedä onko ihan normaalia väsymystä vai raskaudesta johtuvaa. Mulla uniongelmia ja en aina edes hyvien unien jälkeen koe olevani pirteä. Olen nyt nukkunut ihan hyvin pari yötä, mutta väsyttää.

Mahanippailua lievää sellaista satunnaisesti.

Rv 6+3
 
Täällä kans yksi rättiväsynyt. Nukun 10-11h unia ja mielellään päikkärit vielä päälle. Lisäksi kaikki itkettää ja liikuttaa. Nyt nännitkin on ihan tulessa. Suihkussa täytyy varoa, jos vedet tulee kovalla paineella päälle niin sattuu kamalasti :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Mun on tosin välillä vaikea sanoa mikä johtuu mistäkin kun taustalla lymyää sairaus joka aiheuttaa omia oireitaan.

Nyt ei ole montaa viestiä jäljellä niin saadaan lokakuisiin 500 viestiä rikki! :Winking Face:
 
Mites muilla joilla jotain pahoinvointia niin millon ilmenee ja miten nopeasti helpottaa?

Mulla aamulla hampaiden pesun aikaan hieman mut menee heti ohi kun juon mehua. Ihan normaali olo sitten...
 
Mites muilla joilla jotain pahoinvointia niin millon ilmenee ja miten nopeasti helpottaa?

Mulla aamulla hampaiden pesun aikaan hieman mut menee heti ohi kun juon mehua. Ihan normaali olo sitten...

Hammasharja ei ole ystävä ja meinaa alkaa yökkiä kun pesee hampaita, oli sitten aamu tai ilta. Mulla aaltoilee aikalailla tuo huonovointisuus. Pysyy parhaiten kurissa kun syö pieniä annoksia aika tiheään tahtiin. Enemmänkin kuvotusta/yökötystä, montaa kertaa en oo vielä ainakaan oksentanut. Välillä parempia päiviä, välillä huonompia ja ajankohdat heittelee. Eli ei pelkkää aamupahoinvointia.
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top