Millaisia raskausoireita sinulla on?

Nyt harmittaa, kokeilin kokkailla uutta reseptiä täytetyille paprikoille, mutta jo teko vaiheessa tuoksu kuvotti niin että jäi syömättä.. Onneks mies innostui ja on onnellinen, että kaikki jäi hänelle. Mikähän siinä ruuassa oli se ei-haluttu ainesosa joka aiheutti kuvotuksen :')
 
Nyt harmittaa, kokeilin kokkailla uutta reseptiä täytetyille paprikoille, mutta jo teko vaiheessa tuoksu kuvotti niin että jäi syömättä.. Onneks mies innostui ja on onnellinen, että kaikki jäi hänelle. Mikähän siinä ruuassa oli se ei-haluttu ainesosa joka aiheutti kuvotuksen :')

Voi ei.. Harmi kun luulee, et nyt tulee hyvä ruoka ja sit iskeekin tuollainen. Mun oli välillä vaikea tehdä ruokaa aiemmissa raskauksissa.

Mut täällä mä vaan odottelen niitä oireita. Flunssa kyllä iski Tänään rv 5+2
 
Mä meinasin heittää uunifetapastat roskiin, kun en ensin halunnut maustaa sitä voimakkaasti ettei tule heti ylös. No pahaa se oli. Tuli sitten vedettyä itkupotkuraivarit. Mieskin ihmetteli jo tätä mun meininkiä. :rolling:
 
Täällä ei vielä kauheesti mitään oireita, vähän darraa välillä mut ei yhtään pahana :folded::smiling-eyes:

lilassa purkissa olevia mama vitskuja täällä syödään epäsäännöllisesti jo muutaman kuukauden verran..

Meillä toivottavasti tulee esikoisen ja tämän kanssa ikäeroa 1v ja 10kk.
 
Joo on kyllä tosiaan aika oireetonta menoa... Kaipaisi jotain selkeää oireita, tai onhan nuo rinnat hieman arat.

Rv 5+5 nyt
 
Tuntuu hölmöltä kaivata pahoinvointia vaikka pitäisi olla tyytyväinen ettei sitä ole. Olisi jotenkin konkreettisempi tämä raskaus.

Täytyisi löytää sellainen zen-tila ja tuoda positiivisia ajatuksia enemmän eteensä.
 
On tää raskaana olevan mieli kumma kun toivoo oksentavansa. Sitten jos kärsisi kovasta hyperemeesistä toivoisi päinvastoin.

Mua häiritsee kun oireet aaltoilee. Päivä voi mennä hyvin mutta ilta on järkyttävä. Tai sitten aamu on pahin ja illalla ei mitään. Vaihtoehtoisesti koko päivä on oireeton eikä muista olevansa raskaana. Ja tää on mun neljäs raskaus, yhtä kujalla ollaan kun ekalla kerralla. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
 
Heippis kaikille!
Täällä varovaisesti mukana ollaan. Tänään ehkä 4+3. Alkuviikosta plussasin Yllättäen.
Joulun aikaan oli epäselvä alkuraskauden keskenmeno, sen jälkeen ei siis ole tullut menkkoja ja pientä vuotelua oli sillon tällöin vuodenvaihteen molemmin puolin joten oon laskenut nyt viikot suunnilleen viimeisimmistä pienistä vuodoista lähtien (täsmäisi myös mahdollisten ovistuntemusten kanssa).
Oireina tällä hetkellä väsymys sekä kipeät tissit. kovasti toivotaan että tämä raskaus etenisi ja vuodot pysyisivät poissa.
varhaisultra varattu 18.2 jolloin viikkoja pitäisi olla 6+
 
Moi! Liityn seuraan, eilen plussasin. Täällä viikkoja nyt 4 + 6. Oireina on voimistunut hajuaisti, aamun aikaiset heräilyt ja hieveä jano aamuisin. Tuttuja oireita esikoisen alkuraskaudesta. Aika vähäisiä ja "laimeita" oireet vielä.
 
Mullakin on ollut oireet aika vähissä eli ymmärrän hyvin teitä jotka vähän kaipailette pahaa oloa:tears: rinnat on vähän arat ja välillä jotain huonoa oloa, mutta lähinnä tilanteissa jossa normaalistikin voisi tulla huono olo, eli kuuma ja pahat hajut, ehkä nyt vähän voimakkaammin.
Aamulla aikaisin heräilyä on, eikä tee mieli yhtään syödä heti aamusta. Meillä esikoisen ja tämän ikäeroista tulisi melkein 5v eli aika paljon. Esikoinen on muutenkin aika omistushaluinen, eikä kuulemma tarvitse pikkusisaruksia, eli jotain draamaa ehkä luvassa tulevaisuudessa:tears:
 
Mullakin on ollut oireet aika vähissä eli ymmärrän hyvin teitä jotka vähän kaipailette pahaa oloa:tears: rinnat on vähän arat ja välillä jotain huonoa oloa, mutta lähinnä tilanteissa jossa normaalistikin voisi tulla huono olo, eli kuuma ja pahat hajut, ehkä nyt vähän voimakkaammin.
Aamulla aikaisin heräilyä on, eikä tee mieli yhtään syödä heti aamusta. Meillä esikoisen ja tämän ikäeroista tulisi melkein 5v eli aika paljon. Esikoinen on muutenkin aika omistushaluinen, eikä kuulemma tarvitse pikkusisaruksia, eli jotain draamaa ehkä luvassa tulevaisuudessa:tears:

Meillä tyttö täyttää keväällä 6v. Ja luulen kans että tulee hetkiä että hänen vaikea jakaa huomiota sitten vaikka onkin pitkään toivonut sisarusta.
Hyvin hämmentävä tilanne oli tiistaina kun tyttö sanoi mummolle ihan puun takaa yhtäkkiä liittymättä mihinkään että ”äiti on huomenna raskaana” ja seuraavana päivänä tosiaan plussasin. mikähän meedio tuosta vielä kasvaa. ‍♀️
 
Tää on hyvä kun me taidetaan lähes kaikki tässä vaiheessa olla hiukan huolissamme vähäisistä oireista ja oireiden puutteesta, mutta kun katsoo kommentteja niin sama homma jokaisella. Parin viikon päästä varmaan jo yhdessä valitellaan pahoinvointia :Grinning Face:
Tsemppiä meille kaikille näiden piinaviikkojen selättämiseen, ja toivotaan että kaikilla pysyisi vauvat kyydissä :red-heart:
 
Pahoinvointia oli, mutta se lakkasi. Viikolla kävin varhaisultrassa toteamassa tämän lokakuiseksi syyskuisen sijaan ja kätilö sanoi et viikon päästä alkais jotain oireilua.. :Kissing Face:
Tervetuloa lokakuisiin! :smiling-eyes: Mahtavaa kun oot päässyt jo käymään varhaisultrassa ja kaikki tais olla hyvin. Mullakin esikoisen kanssa LA siirtyi muutaman päivän myöhemmäksi ultassa.
 
Esikoisen kanssa kävin varhaisultrassa, pitääpä alkaa miettiä kävisikö myös tätä kurkistamassa, kun ei vaan malta odottaa.. Sais syntyä jo :rolling:
 
Esikoisen kanssa kävin varhaisultrassa, pitääpä alkaa miettiä kävisikö myös tätä kurkistamassa, kun ei vaan malta odottaa.. Sais syntyä jo :rolling:

no äläpä!!! Mä jo meinasin erehtyä vaunuja kattelee netistä. Vertailua yms. Ehkä pitäis nyt vielä vaan malttaa. :D
 
Plussasin alkuviikosta ja digitesti näytti 1-2. Viime marraskuussa koettu keskenmeno takana ja nyt herännyt pelko, että pysyykö tämäkään mukana . Kyseessä olisi ensimmäinen lapsi❤️.

Oireena tällä hetkellä menkkamaista jomotusta alavatsalla/paineen tuntua, rinnat arat ja ajoittain etovaa oloa.
 
Eilen särki päätä ja oli krapulainen olo, tänään taas ei mitään. Jotain oireita toivoisi, ettei olisi koko ajan niin pelko perseessä, että joko meni kesken :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Sama fiilis näköjään muillakin täällä!
 
Eilen särki päätä ja oli krapulainen olo, tänään taas ei mitään. Jotain oireita toivoisi, ettei olisi koko ajan niin pelko perseessä, että joko meni kesken :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Sama fiilis näköjään muillakin täällä!

näinpä! Ei tää oikein hätäisen hommaa ole. Ja älytöntä toisaalta että toivoisi oireita ja huonoa oloa. Ja sitten jos/kun niitä tulee niin kirotaan ne ja toivotaan oireettomia päiviä. :tears:
 
Ikävä kuulla että monella muullakin on km-taustaa. Ilmankos alkaa pelottaa :crying-face: Nyt toivotaan että kaikkien vauvelit pysyy kyydissä! :red-heart:

Toista kolmannesta odotellessa jos sinne asti päästään. Silloin sitä oireettomuutta osaa ehkä arvostaa vähän paremmin, varsinkin jos vauvan potkut tuntuu jo :smiling face with heart-eyes:
 
Takaisin
Top