Mulla on edelleen tää non-stop kuvotus. En jaksa edes puhua mitään kenellekään kun jo pelkkä oleminen on niin raskasta. Makaan vaan kaiken mahdollisen ajan, tää on melko kuluttavaa kans, vaikka oksentaa ei tarvikaan.
Kahvin juonti mulla muuttui aamun kahdesta kupillisesta puolikkaaseen kupilliseen noin 5+ viikolla ja sen jälkeen en ole pystynyt juoda päivässä enempää. Ennen meni myös iltapäivällä kuppi ja välillä alkuillasta kans yks.
Rinnat ovat vasta nyt rv 7+ tulleet kipeiksi. Taitaa olla mulla yleistä pas-lääkitysalkuisen raskauden kanssa.
En jaksais tehdä töitä, mut en tiedä oonko liian hyvävointinen sairaslomaan
Täällä hyvin samanlaiset fiilikset. Etätyöpäivät saa tsempattua sillä seurauksella, että illat ja viikonloput makaa sitten raatona sohvalla. On raskasta, kun on lähes koko ajan paha olo ja haluais vaan levätä. Mutta sitten taas tiedän omalta osaltani, ettei se makaaminen auta -päinvastoin. On vaan niin työn ja tuskan takana päästä ylös sieltä sohvalta tekemään mitään muuta, kuin ihan pakollisen Koitan lohduttautua sillä, että kyllä tää jonkun viikon(!) päästä jo alkaa helpottamaan