Millaisia raskausoireita sinulla on?

Mulla on edelleen tää non-stop kuvotus. En jaksa edes puhua mitään kenellekään kun jo pelkkä oleminen on niin raskasta. Makaan vaan kaiken mahdollisen ajan, tää on melko kuluttavaa kans, vaikka oksentaa ei tarvikaan.

Kahvin juonti mulla muuttui aamun kahdesta kupillisesta puolikkaaseen kupilliseen noin 5+ viikolla ja sen jälkeen en ole pystynyt juoda päivässä enempää. Ennen meni myös iltapäivällä kuppi ja välillä alkuillasta kans yks.

Rinnat ovat vasta nyt rv 7+ tulleet kipeiksi. Taitaa olla mulla yleistä pas-lääkitysalkuisen raskauden kanssa.

En jaksais tehdä töitä, mut en tiedä oonko liian hyvävointinen sairaslomaan :disappointed-face:

Täällä hyvin samanlaiset fiilikset. Etätyöpäivät saa tsempattua sillä seurauksella, että illat ja viikonloput makaa sitten raatona sohvalla. On raskasta, kun on lähes koko ajan paha olo ja haluais vaan levätä. Mutta sitten taas tiedän omalta osaltani, ettei se makaaminen auta -päinvastoin. On vaan niin työn ja tuskan takana päästä ylös sieltä sohvalta tekemään mitään muuta, kuin ihan pakollisen :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Koitan lohduttautua sillä, että kyllä tää jonkun viikon(!) päästä jo alkaa helpottamaan :No Evil Monkey:

Onko kellään täällä ollut kiinnittymisvuotoa? Mua hämää ihan todella etten ole kirjoittanut minnekään ylös kakkosesta ollutta kiinnittymisvuotoa. En yhteenkään keskusteluun, vaikka aktiivisesti silloinkin kirjoittelin moneen lankaan, en kuukautiskiertosovellukseen, en yhtään mihinkään. Alan jo vähän epäillä, olenko kuvitellut koko jutun :tears:

Tässä raskaudessa olen nyt kirjoittanut että kp 27 oli vähäistä ruskeaa vuotoa. Tää oli 11 päivää seksin jälkeen ja 6 päivää mun olettaman oviksen jälkeen. Kuusi päivää kuulostaa kiinnittymiselle aika lyhyeltä ajalta, mutta jos ovis on ollut paljon tuota ennen niin mulla olisi ollut ennätyslyhyt kierto, ehkä jopa alle 30 päivää. Mulla ei ole IKINÄ ollut alle 33 päiväistä kiertoa ja sekin on mun mittapuulla ihan hirveän lyhyt. Plus ihmetyttää kyllä sitten, mitä se ovislima jonka bongasin oli olevinaan, jos ei ovislimaa :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: On kyllä harvinaisen hämmentävää tää naisen kehon toiminta.

Eli siis, jos sinulla oli kiinnittymisvuotoa, mikä dpo oli silloin?

Mulla tuli ekassa raskaudessa näköjään pikkuisen rusehtavaa vuotoa dpo5 ja 14 & 15. Oli siis ihan muutama tippa, mutta oletin kiinnittymisvuodoksi, kun mulla ei normaalisti olw mitään tiputteluvuotoja.

Tässä raskaudessa ei tullut lainkaan kiinnittymisvuotoa. Hiukan alkuun ahdisti, kun kohdunulkoisessakaan ei ollut. Mutta toisaalta nyt ollut tosi kovia menkkajomoja alussa (varmaan kiinnittymiskipuja) ja isommat vuodot ovat pysyneet poissa. :smiling-eyes:

Se kiinnittyminenhän ei oo mikään sellainen klick telakoituminen vaan kestää monta päivää :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Eli voihan sitä tulla eri päivinä eri ihmisilläkin.

Joo, tiedän. Vähän vain mietin sitä haarukkaa jolloin se on todennäköistä, niin saisin vähän ehkä tarkennettua näitä omia laskelmia.

Mä olin illalla ihan loppu ja menin nukkumaan 20. No nyt oon valvonut jo pari tuntia kun heräsin 23 pissa hätään. Tuttua tämä valvominen aikaisemmista raskauksista.

Mulla on edelleen tää non-stop kuvotus. En jaksa edes puhua mitään kenellekään kun jo pelkkä oleminen on niin raskasta. Makaan vaan kaiken mahdollisen ajan, tää on melko kuluttavaa kans, vaikka oksentaa ei tarvikaan.

Kahvin juonti mulla muuttui aamun kahdesta kupillisesta puolikkaaseen kupilliseen noin 5+ viikolla ja sen jälkeen en ole pystynyt juoda päivässä enempää. Ennen meni myös iltapäivällä kuppi ja välillä alkuillasta kans yks.

Rinnat ovat vasta nyt rv 7+ tulleet kipeiksi. Taitaa olla mulla yleistä pas-lääkitysalkuisen raskauden kanssa.

En jaksais tehdä töitä, mut en tiedä oonko liian hyvävointinen sairaslomaan :disappointed-face:

heips! Elokuisista oon täällä kurkkailemassa.
Mulla la 28.8. Sun vointi kuulostaa samalta kun mulla. Kuvotus läpi päivän ja nyt on noussut myös lämmin ruoka ylös. Olo on niin hirveä etten myöskään kykene edes keskustelemaan ja kotona ollessa makaan sängyssä 24/7. 6+ viikolla olin muutaman päivän kotona, ja nyt eilisen ja tän päivän. Enkä todellakaan oo edes kotona tehnyt mitään. Maannut ja nukkunut. Raskasta on. Nyt ajattelin kysyä voisinko tehdä tuntipankin kautta lyhennettynä työpäivää kunnes vointi helpottaa. Aamusta muutama tunti töitä varmaan onnistuisi. Täyteen päivään en kykene. Paljon tsemppiä! :red-heart: Hae ihmeessä saikkaria, jos voimat on vähissä.

Joo, tiedän. Vähän vain mietin sitä haarukkaa jolloin se on todennäköistä, niin saisin vähän ehkä tarkennettua näitä omia laskelmia.
Mulla edellisessä ja tässä alkionsiirrossa siirto tehtiin siis "dpo5" viisipäiväisellä alkiolla ja kummallakin kerralla tunsin terävät nopeat vihlonnat kohdussa dpo6 paikkeilla, vai olikohan edellisessä dpo7. Mutta kuitenkin noilla nurkilla. Ja viisipäiväisen blaston oletetaan kiinnittyvän siirrosta noin vuorokauden tai kahden sisällä, eli se 6 päivää oviksesta on ihan normaali aika kiinnittymiselle. Jos oviksesta ei ole päivälleen varma, voi kiinnittyminen tapahtua tietysti omasta näkökulmasta katsottuna myöhemmillä dpo-päivillä. Vuotoa mulla ei ole koskaan ollut, että siitä ja sen ajankohdasta en osaa sanoa mitään.

heips! Elokuisista oon täällä kurkkailemassa.
Mulla la 28.8. Sun vointi kuulostaa samalta kun mulla. Kuvotus läpi päivän ja nyt on noussut myös lämmin ruoka ylös. Olo on niin hirveä etten myöskään kykene edes keskustelemaan ja kotona ollessa makaan sängyssä 24/7. 6+ viikolla olin muutaman päivän kotona, ja nyt eilisen ja tän päivän. Enkä todellakaan oo edes kotona tehnyt mitään. Maannut ja nukkunut. Raskasta on. Nyt ajattelin kysyä voisinko tehdä tuntipankin kautta lyhennettynä työpäivää kunnes vointi helpottaa. Aamusta muutama tunti töitä varmaan onnistuisi. Täyteen päivään en kykene. Paljon tsemppiä! :red-heart: Hae ihmeessä saikkaria, jos voimat on vähissä.
Tsemppiä :red-heart:
Mä uskon et sun olo on kyllä vielä moninverroin kamalampi kuin mulla, mitä olen lueskellut. Kovasti voimia sen kanssa ja toivotaan että pian helpottaisi :folded:

Hmm.. onko kellään tullu paperiin sellasta haalean ruskeaa vuotoa vessakäynnillä raskausviikolla 6? Pahasti näyttää sille et tulee taas keskenmeno.. en millään haluais kokea sitä uudelleen. :loudlycrying:

Alkuraskaudessa voi kyllä hyvinkin olla harmitontakin vuotoa, mutta totta kai tuollainen aina pelottaa. Jos sulla on jo useampi keskenmeno takana, onko tehty mitään tutkimuksia mikä niitä saattaisi mahdollisesti aiheuttaa?

Hmm.. onko kellään tullu paperiin sellasta haalean ruskeaa vuotoa vessakäynnillä raskausviikolla 6? Pahasti näyttää sille et tulee taas keskenmeno.. en millään haluais kokea sitä uudelleen. :loudlycrying:

Toivottavasti olisi harmitonta.
Minulla syksyllä varhainen keskenmeno alkoi juuri tuolla tavoin ruskealla vuodolla. Vuorokaudessa vuoto olikin jo menkkoja vastaavaa.

Repäisykivut on taas täällä ja väsymys tuntuu ottavan vahvaa otetta! Tuntuu, että voisin vaan lepäillä.
Aiemmissa raskauksissa mulla on ollut lähes heti voimakasta pahoinvointia ja migreeniä. Tuntuu hassulle miten erilaista jokaisella kerralla voi olla:Smiling Face With Smiling Eyes:

Alkuraskaudessa voi kyllä hyvinkin olla harmitontakin vuotoa, mutta totta kai tuollainen aina pelottaa. Jos sulla on jo useampi keskenmeno takana, onko tehty mitään tutkimuksia mikä niitä saattaisi mahdollisesti aiheuttaa?
Ei oo vielä tutkittu,mut jos tää ny menee kesken niin vaadin kyllä päästä tutkittavaksi! Tällä hetkellä ei ole vuotoa enää onneks,mut tilannehan voi muuttua päivän mittaan. :disappointed-face:

Toivottavasti olisi harmitonta.
Minulla syksyllä varhainen keskenmeno alkoi juuri tuolla tavoin ruskealla vuodolla. Vuorokaudessa vuoto olikin jo menkkoja vastaavaa.
No munki edellinen km alkoi just näin. Ainut vain,että sillon kyllä hanat aukes aika pian tiputtelun jälkeen. Tänään en oo vuotoa havainnu ja toivottavasti ei tulisikaan. Eikä mitään kipujakaan ole. Rinnat edelleen arat ja nälän tunne kokoajan. Raskausoireet on siis vielä toistaseks tallessa.

Eilen ja tänään on ollut huomattavasti helpommat päivät kuvotuksen kanssa. Ja heti alkaa ahdistus hiipimään.. :Grimacing Face: nyt on 8+0 menossa.

Täällä kans oireet vähän helpannu. No syödä tarvii aina vähän parin tunnin välein. Sit on ruuan jälkeen vähän möhkyolo. Tulee röyhyjä ja sellasta närästyksen kaltasta oiretta, mutta ei onneks pahaa oloa ole. Tukala lähinnä.

Mulla alkanu melkeinpä kokoaikanen huono olo..yyh. ei auta edes syöminen.

Mulla on ollut koko alkuraskauden aika hyvä olo. Yt viimeinen viikko tosi kovaa pahoinvointia ja ruoka ei oikein maistu

Muokattu viimeksi:
Olo on lähes oireeton. Iltaisin kyllä vatsassa tuntuu päivän tekemiset.
Tosin eilen purin meiltä vanhan kaapiston pois niin se otti yllättävän koville ja meni lähes tunti sen jälkeen sykkeiden tasaantumiseen. Eli kyllä tämä varhainenkin raskaus alkaa ilmoitella olostaan tänään 4+5:smiling-eyes:

Takaisin