Millaisia raskausoireita sinulla on?

Nyt on ruennu lievästi etomaan.. etenkin suklaa (joka on mun lempiherkku,jota ilman en voisi elää:tears:). Kaikki makea muutenki kuvottaa. Söin yhen suklaapatukan ja nyt ollu reilu puol tuntia tosi ällöttävä olo. Rintojen arkuus edelleen erittäin voimakkaasti läsnä! Liivit sattuu ja kun otat liivit pois tuntuu vielä pahemmalle. Eli pakko pitää liivejä,vaikka kotona voisi olla ilmankin. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Tää nännikipu on kyl hieman häiritsevä välillä. Töissä vähän hölkkäsin tekemään yhden jutun niin voi jumpe et teki höpöä vaikka on urheiluliivit:tears:

5+0 !

Viimeksi ei päästy tähän hetkeen , olo on vähän outo. Väsyttää, suklaa täälläkin etoo ja vatsa sekaisin aamulla ja sit ummettaa.

Rinnat (varsinkin oikea) on kipeät koko ajan ja saan suussa maistuu pahalta. Oksetusolo kun käy niin äkkiä syömään muuten huimaa. On nää hormonit ihan uskomattomia mitä ne keholle tekee

Rinnat on niin kipeät että pelkkä halaaminen sattuu. Olen joutunut pitämään miestä käsivarrenmitan etäisyydellä, kaikki rutistelu on nyt no-no. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Mulla ei vieläkään oikein mitään. Jos en olisi testiä tehnyt en aavistaisi mitään.

Selailin vanhoja viestejäni yrittäen etsiä minä päivänä kakkosen raskaudesta mulla oli kiinnittymisvuotoa. En löytänyt, mutta sen sijaan olin kirjoittanut että hiukset rasvoittuu ajatustakin nopeammin ja samoin niitä lähtee ihan tuhottomasti. Sama on nyt, eli ilmeisesti nämä on sitten mulla raskausoireita.

Yllättävän paljon erilaisia oireita on jo tullut. Suurin on pahoinvointi, joka kyllä muistuttaa olostaan myös öisin. Lisäksi on ollut alavatsalla erilaisia kipuja ja vihlontaa, joka on kyllä pelästyttänyt. Alavatsassa välillä todella turvonnut ja painava tunne. Rintojen kipu ei ole onneksi haitannut, sillä sitä on vain harvoin.
vaan kylläpä on tekemistä että ei muut huomaisi vielä, pahoinvointi haastaa todella.

Tuntuu että iltapainotteisesti on jotenkin vähän huono olo. Näin oli muistaakseni aiemmissakin raskauksissa, kunnes oireet loppuivat ja menivät kesken.

Ei siis tunnu oikein millekään ja se kyllä vähän mietityttää.

Minäkin olen huomaavinani, että hieman nopeammin hiukset rasvoittuu. Huonoa oloa on aamuisin ennen aamupalaa, mutta myös iltaisin.

Tänään olin pois kotoa muutaman tunnin tiukoissa strechfarkuissa ja lopulta jomotus vatsassa ja olo muutenkin kävi niin tukalaksi, että oli pakko avata housujen nappi ja vetoketju. Onneksi oli pitkä takki!

Mullakaan ei vieläkään oikein mitään oireita, paitsi inhottavaa vihlontaa välillä alavatsalla :Face Without Mouth:

Aika lailla oireetonta on täälläkin. Mitä nyt nälkä vaivaa tavallista useammin ja vatsa on ihan turvoksissa. Mulla oli ekalla kerralla tota hiusten rasvoittumista ja finnejäkin tuli ihan kiitettävästi ekan kolmanneksen lopulla. Ei ollut kyllä raskaushehkusta tietoakaan siinä vaiheessa:rolling:

Mulla myös näppylät vaivaa vähän ja hiukset rasvoittuu ja niitä lähtee enemmän. Iltaa kohti on tukala olla housuissa ja maha on tosi turvoksissa että näytän olevani hyvin pitkällä jo. Myös huimaus on ollut nyt kova ja janon kanssa tulee päänsärky vaikka juon paljon nesteitä. Myös on nivusiin ulottuvaa säteilykipua mutta sehän on vaan kohdun kasvua ilmeisesti.

Tyynempi olo selkeästi, mutta nyt inhottaa kun mulla jumiutuu helposti hartiat niin niska on ihan jumissa, samoin hartiat ja se tekee minulle usein huimaavan olon. Nyt väsyttää, muina päivinä on valvottanut todella pitkään

Mulla on edelleen tää non-stop kuvotus. En jaksa edes puhua mitään kenellekään kun jo pelkkä oleminen on niin raskasta. Makaan vaan kaiken mahdollisen ajan, tää on melko kuluttavaa kans, vaikka oksentaa ei tarvikaan.

Kahvin juonti mulla muuttui aamun kahdesta kupillisesta puolikkaaseen kupilliseen noin 5+ viikolla ja sen jälkeen en ole pystynyt juoda päivässä enempää. Ennen meni myös iltapäivällä kuppi ja välillä alkuillasta kans yks.

Rinnat ovat vasta nyt rv 7+ tulleet kipeiksi. Taitaa olla mulla yleistä pas-lääkitysalkuisen raskauden kanssa.

En jaksais tehdä töitä, mut en tiedä oonko liian hyvävointinen sairaslomaan :disappointed-face:

Tosi oireetonta ja vähäisiä kaikki tuntemukset. Se saakin miettimään väkisin, onkohan kaikki kuten tässä vaiheessa pitäisi...
Ennen plussaa ihmettelin hiusten rasvoittumista eikä tätä ole ollut mun aiemmissa raskauksissa.
Eilen illalla tunsin pullostusta alavatsalla ja rinnat ehkä hitusen raskaat. Enemmänkin mulla kokoajan sellainen super aktiivinen olo=)
Palelu on kyllä ehkä merkittävin oire! Yöt oon nukkunut villapaita ja kaksi peittoa päällä:rolling:

Mulla on edelleen tää non-stop kuvotus. En jaksa edes puhua mitään kenellekään kun jo pelkkä oleminen on niin raskasta. Makaan vaan kaiken mahdollisen ajan, tää on melko kuluttavaa kans, vaikka oksentaa ei tarvikaan.

Kahvin juonti mulla muuttui aamun kahdesta kupillisesta puolikkaaseen kupilliseen noin 5+ viikolla ja sen jälkeen en ole pystynyt juoda päivässä enempää. Ennen meni myös iltapäivällä kuppi ja välillä alkuillasta kans yks.

Rinnat ovat vasta nyt rv 7+ tulleet kipeiksi. Taitaa olla mulla yleistä pas-lääkitysalkuisen raskauden kanssa.

En jaksais tehdä töitä, mut en tiedä oonko liian hyvävointinen sairaslomaan :disappointed-face:

Jos oma jaksaminen alkaa olla kortilla, niin ottaisin kyllä sairaslomaa. Toivottavasti helppaa pian!

Mulle myös rantautunut lievä kuvotus ja maha toimii liiankin hyvin. Tulee mieleen ihan esikoisen raskauden alkuajat, kun ihmettelin, että miksi mulla on tällaisia yleensä voimakkaaseen stressiin liittyviä oireita ilman stressiä. Illalla oli maha kuin potkupallo (olisi hyvin voinut kuvitella raskausviikkoja olevan jo aika paljon enemmän), mutta onneksi turvotus oli aamulla helpottanut.

Ei vielä kauheasti ole oireita tullut, kun niin alussa ollaan, mutta nälkä on selvästi lisääntynyt. Muutamana päivänä on hetkellisesti kuvottanut.

Mies tuumi illalla että ihan kuin olisi meloni mahassa ja aamulla ei ollut enää turvotusta lainkaan. Aamulla käy paha olo mutta se väistyy hyvin äkkiä kuitenkin.

Ruokailusta huomasin että ketsuppia ei pysty enää syömään yhtään. Eikä käy tomaattimurskakaan. Ilmeisesti makeaa ei sais olla yhtään nyt, onneksi on voinut hedelmiä syödä kuitenkin jonkun verran

5+1 katarina & oliivi (eka himotus oli oliivit joten tästä tuli meidän "tekonimi")

Onko kellään täällä ollut kiinnittymisvuotoa? Mua hämää ihan todella etten ole kirjoittanut minnekään ylös kakkosesta ollutta kiinnittymisvuotoa. En yhteenkään keskusteluun, vaikka aktiivisesti silloinkin kirjoittelin moneen lankaan, en kuukautiskiertosovellukseen, en yhtään mihinkään. Alan jo vähän epäillä, olenko kuvitellut koko jutun :tears:

Tässä raskaudessa olen nyt kirjoittanut että kp 27 oli vähäistä ruskeaa vuotoa. Tää oli 11 päivää seksin jälkeen ja 6 päivää mun olettaman oviksen jälkeen. Kuusi päivää kuulostaa kiinnittymiselle aika lyhyeltä ajalta, mutta jos ovis on ollut paljon tuota ennen niin mulla olisi ollut ennätyslyhyt kierto, ehkä jopa alle 30 päivää. Mulla ei ole IKINÄ ollut alle 33 päiväistä kiertoa ja sekin on mun mittapuulla ihan hirveän lyhyt. Plus ihmetyttää kyllä sitten, mitä se ovislima jonka bongasin oli olevinaan, jos ei ovislimaa :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: On kyllä harvinaisen hämmentävää tää naisen kehon toiminta.

Eli siis, jos sinulla oli kiinnittymisvuotoa, mikä dpo oli silloin?

Onko kellään täällä ollut kiinnittymisvuotoa? Mua hämää ihan todella etten ole kirjoittanut minnekään ylös kakkosesta ollutta kiinnittymisvuotoa. En yhteenkään keskusteluun, vaikka aktiivisesti silloinkin kirjoittelin moneen lankaan, en kuukautiskiertosovellukseen, en yhtään mihinkään. Alan jo vähän epäillä, olenko kuvitellut koko jutun :tears:

Tässä raskaudessa olen nyt kirjoittanut että kp 27 oli vähäistä ruskeaa vuotoa. Tää oli 11 päivää seksin jälkeen ja 6 päivää mun olettaman oviksen jälkeen. Kuusi päivää kuulostaa kiinnittymiselle aika lyhyeltä ajalta, mutta jos ovis on ollut paljon tuota ennen niin mulla olisi ollut ennätyslyhyt kierto, ehkä jopa alle 30 päivää. Mulla ei ole IKINÄ ollut alle 33 päiväistä kiertoa ja sekin on mun mittapuulla ihan hirveän lyhyt. Plus ihmetyttää kyllä sitten, mitä se ovislima jonka bongasin oli olevinaan, jos ei ovislimaa :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: On kyllä harvinaisen hämmentävää tää naisen kehon toiminta.

Eli siis, jos sinulla oli kiinnittymisvuotoa, mikä dpo oli silloin?
Mulla tuli esikoisen kanssa joku mikä oli ehkä kiinnittymisvuoto ja se oli dpo 8. Tässä raskaudessa ei tullut mitään.

Se kiinnittyminenhän ei oo mikään sellainen klick telakoituminen vaan kestää monta päivää :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Eli voihan sitä tulla eri päivinä eri ihmisilläkin.

Nyt parina yönä heränny siihe et on vähä huono-olo. Vielä ei oo tarvinnu oksentaa kertaakaan,mutta lähellä oli viimeyönä. Näin viel jotain unta ruoasta ja sit ku heräsin ni mua kuvotti tosi paljo. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Sit todella lievää huimausta ja tuntuu niiku näköaisti ois parissa päivässä huonontunu. :Weary Cat Face::Squared Sos: Ja väsymys on aivan jotai ennenkuulumatonta. Voisin nukkua 24/7.. Tänään ottanu varmaan 2 päikkärit.:Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:

Takaisin