Millaisia raskausoireita sinulla on?

Huonovointisuus alkaa olla takana, viikkoja nyt 9+3 (ultran mukaan 9+4). Ruoka alkaa maistua normaalisti (ihanaa!) ja enää ei niin hirveästi väsytäkään. Eilen illalla meinasin saada slaagin kun huomasin vessakäynnillä ruskeaa tuhrua paperissa. Itkin sängyssä miettien että meneekö raskaus kesken. Soitin sitten aamulla lääkäriin ja sain pari päivää saikkua ja olin myös yhteydessä neuvolaan,josta kysyttiin pääsisinkö heti ultrattavaksi. Sain kuulla vauvan sykkeen ja elossahan se pikkuinen siellä oli. :red-heart: Purskahdin itkuun kuultuani sykkeen. Oli huojentavaa tietää,että kaikki on hyvin. Vuodon syytä ei tiedetä.
 
Huonovointisuus alkaa olla takana, viikkoja nyt 9+3 (ultran mukaan 9+4). Ruoka alkaa maistua normaalisti (ihanaa!) ja enää ei niin hirveästi väsytäkään. Eilen illalla meinasin saada slaagin kun huomasin vessakäynnillä ruskeaa tuhrua paperissa. Itkin sängyssä miettien että meneekö raskaus kesken. Soitin sitten aamulla lääkäriin ja sain pari päivää saikkua ja olin myös yhteydessä neuvolaan,josta kysyttiin pääsisinkö heti ultrattavaksi. Sain kuulla vauvan sykkeen ja elossahan se pikkuinen siellä oli. :red-heart: Purskahdin itkuun kuultuani sykkeen. Oli huojentavaa tietää,että kaikki on hyvin. Vuodon syytä ei tiedetä.

Täällä myös huonovointisuus loppui aikalailla tossa 9+0 tienoilla.

Onneksi kaikki oli hyvin ja tosi kiva, että pääsit heti tsekattavaksi:red-heart:
 
Täällä myös huonovointisuus loppui aikalailla tossa 9+0 tienoilla.

Onneksi kaikki oli hyvin ja tosi kiva, että pääsit heti tsekattavaksi:red-heart:
Huh, mulla tais olla se pahin vaihe tuo 9+0 ja siitä 2,5 viikkoa eteenpäin :Grinning Face With Smiling Eyes:
 
Mulla ei helpota nyt millään. Tänään ollut ihan todella huono olo. Piti lähteä vähän aikaisemmin pois töistäkin, kun ajattelin että kohta tulee ylös. Ja tää väsymys on ihan järkyttävää ja sit kuitenkin pitää herätä neljältä yöllä, tälläkin viikolla joka yö! 12rv meneillään....
 
Nyt on alkanut yöhikoilu. Aina aamuyöllä etenkin rinta ja kaula ihan nihkeinä. Ihanaa :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:
 
Mulla huonovointisuus on tehnyt comebackin.. taisin tänne pari viikkoa sitten kirjoittaakin, että nyt alkaa helpottaa, mutta ehei :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Toisaalta tilanne voisi edelleen olla pahempikin ja arjesta selviytyy kyllä hyvin. Ja närästys uusi kaveri myös tässä.
 
Mulla ei edelleenkään ole kertaakaan ollut huonoa oloa, nyt rv11+3. Tuskin enää tuleekaan. Valkovuotoa ja sen yhteydessä pientä ns painetta alavatsassa sen sijaan on lähes joka päivä, ei joka tunti mutta usein päivässä. Tiedän valkovuodon runsastumisen kuuluvan yleisiin oireisiin, mutta silti välillä huolettaa onko huono merkki jostain, mutta mä nyt huolestun kaikesta. Tunne on sellainen hyvin lievän menkkamainen, ei yhtään kipeä mutta jotenkin saman tapainen. Mutta tätä ollut alusta alkaen, välillä enemmän ja välillä vähemmän, ja varhaisultrassa kaikki ollut hyvin. Onko muilla paljon valkovuotoa?
 
Mulla ei edelleenkään ole kertaakaan ollut huonoa oloa, nyt rv11+3. Tuskin enää tuleekaan. Valkovuotoa ja sen yhteydessä pientä ns painetta alavatsassa sen sijaan on lähes joka päivä, ei joka tunti mutta usein päivässä. Tiedän valkovuodon runsastumisen kuuluvan yleisiin oireisiin, mutta silti välillä huolettaa onko huono merkki jostain, mutta mä nyt huolestun kaikesta. Tunne on sellainen hyvin lievän menkkamainen, ei yhtään kipeä mutta jotenkin saman tapainen. Mutta tätä ollut alusta alkaen, välillä enemmän ja välillä vähemmän, ja varhaisultrassa kaikki ollut hyvin. Onko muilla paljon valkovuotoa?
Kuulostaa ihan samanlaiselta mitä minulla on, huomattavasti aiempaa runsaampaa vuotoa ja toisinaan menkkamaista jomotusta. En ole kyllä edes ajatellut, että tässä pitäisi olla mistään huolissaan :smiling-eyes:
 
Kuulostaa ihan samanlaiselta mitä minulla on, huomattavasti aiempaa runsaampaa vuotoa ja toisinaan menkkamaista jomotusta. En ole kyllä edes ajatellut, että tässä pitäisi olla mistään huolissaan :smiling-eyes:

Ei varmaan tarvitsekaan. Kuulunee asiaa.
Mun ongelma on kaiken googlaus ja kaikesta huolestuminen. Mutta kyllä sen stressaavan googlailunkin perusteella tämä kuuluu asiaan :smiling-eyes:
 
pälvikalju ilmestyi positiivisen raskaustestin tehtyäni.
 
Muokattu viimeksi:
Järkyttävä tukkoisuus. Nenä alkaa vuotamaan jo aamulla ennenkuin edes sängystä pääsee ylös ja hirveen niistämisrallin seurauksena tulee verta nenästä.. Tuntuu lieviltä allergiaoireilta.. pari allergialääkettä joutunut ottamaan (kysytty kyllä apteekista mitä allergialääkettä saan syödä). Tuntuu että tarve allergialääkkeelle olisi joka aamu,mutten uskaltaisi joka päivä niitä syödä.. Asiakaspalvelutyön melko kurjaa kun räkä valuu pitkin poskia. :disappointed-face: Onko kellään muulla samanlaisia oireita?
 
Järkyttävä tukkoisuus. Nenä alkaa vuotamaan jo aamulla ennenkuin edes sängystä pääsee ylös ja hirveen niistämisrallin seurauksena tulee verta nenästä.. Tuntuu lieviltä allergiaoireilta.. pari allergialääkettä joutunut ottamaan (kysytty kyllä apteekista mitä allergialääkettä saan syödä). Tuntuu että tarve allergialääkkeelle olisi joka aamu,mutten uskaltaisi joka päivä niitä syödä.. Asiakaspalvelutyön melko kurjaa kun räkä valuu pitkin poskia. :disappointed-face: Onko kellään muulla samanlaisia oireita?
Mulla ei ole nyt, mutta aiemmissa raskauksissa olin aivan umpitukossa alusta loppuun asti. Limakalvot turvoksissa tai jotain? Neuvolalääkäri määräsi reseptillä Nasonex-nimistä suihketta ja sillä sain nenän pidettyä auki. Mutta en tiedä miten se auttaa, jos ongelma on nimenomaan siinä, että nenä vuotaa. Kannattaa kysyä kuitenkin neuvolasta, josko joku sallittu suihke olisi mitä voisi käyttää. Soitin loppuraskaudessa myös teratologiseen ja kysyin allergianenäsuihkeista ja sanottiin, että vaikutus on niin paikallinen, että saa käyttää. Tämä oli tosin 11v sitten, että ehkä kannattaa varmistaa vielä uudelleen :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
 
Huonovointisuus alkaa olla takana, viikkoja nyt 9+3 (ultran mukaan 9+4). Ruoka alkaa maistua normaalisti (ihanaa!) ja enää ei niin hirveästi väsytäkään. Eilen illalla meinasin saada slaagin kun huomasin vessakäynnillä ruskeaa tuhrua paperissa. Itkin sängyssä miettien että meneekö raskaus kesken. Soitin sitten aamulla lääkäriin ja sain pari päivää saikkua ja olin myös yhteydessä neuvolaan,josta kysyttiin pääsisinkö heti ultrattavaksi. Sain kuulla vauvan sykkeen ja elossahan se pikkuinen siellä oli. :red-heart: Purskahdin itkuun kuultuani sykkeen. Oli huojentavaa tietää,että kaikki on hyvin. Vuodon syytä ei tiedetä.

Onneksi tällä oli onnellinen loppu :red-heart:

Mulla oli myös ihan vastaava tilanne että tuli ruskeaa tuhrua rv13 ja ihan kauhee huoli siitä. Soitin päivystykseen, mutta sieltä sanottiin että ei oteta tarkistettavaksi ellei vuoto kestä useita päiviä tai tuu kirkkaan punasta vuotoa. onneksi lopulta viikkoa myöhemmin neuvolassa syke kuului normaalisti:red-heart: Mutta oli KAMALAA odottaa yli viikko sitä neuvolaa.
 
Mulla on vieläkin tosi paha olo, melkeen koko ajan. Ei ole tarvinnut oksentaa , mutta etoja olo. Täytyis muistaa syödä koko ajan jotain suolasta, silmät kiittää:rolling: Tuntuu, että koko naama ihan turvoksissa.
 
Rv18 Pari viikkoa eletty nyt ilman isompia pahoinvointeja ja väsymystä. Alkaa tuntua siltä että tästä selviää! :D Lihas-, ja lonkkakivut on kyllä omaa luokkaansa, ostin nyt jo tukivyön jos vaikka siitä jotain teoreettista iloa olisi seisomatyössä. Vatsa alkoi viikko sitten kasvamaan ja nyt ei ole enää epäilystäkään. Luulin että siihen olisi ollut vielä enemmän aikaa.
 
Rv18 Pari viikkoa eletty nyt ilman isompia pahoinvointeja ja väsymystä. Alkaa tuntua siltä että tästä selviää! :D Lihas-, ja lonkkakivut on kyllä omaa luokkaansa, ostin nyt jo tukivyön jos vaikka siitä jotain teoreettista iloa olisi seisomatyössä. Vatsa alkoi viikko sitten kasvamaan ja nyt ei ole enää epäilystäkään. Luulin että siihen olisi ollut vielä enemmän aikaa.


Oon hyvin samoilla fiiliksillä! Vihdoin pahoinvoinnit on helpottaneet ja muutaman viikon on taas pystynyt syömäänkin suht normaalisti!
 
Niin ja vatsa pumpsahti esiin viime viikolla lomareissulla, ei meinaa pystyä enää käyttämään edes perus leggingsejä vaan pitänyt jo vaihtaa raskausleggareihin. Nyt rv 16+6.
 
Rv19+2
Omat housut ei mahdu enää päälle, kävin hakemassa odotusajan farkut. On muuten sitten työmaa löytää yhtäkään liikettä missä pääsisi sovittamaan! Nyt on jo niin selkeää että puolitutut pysähtelee onnittelemaan. Tänä aamuna sängyssä makoillessa tuntui ensimmäiset kunnon tönäisyt :red-heart:
 
Takaisin
Top