Millaisia raskausoireita sinulla on?

Täällä vielä porskutellaan eteenpäin. Vuotoa ei oo ja toivottavasti ei tuu.:disappointed-face: Oireet voimistuu.. pahaolo meinaa tulla jos ei syö. Siis aivan pohjaton nälkä! Eilen himoitsin tomaattikastiketta ja kaikkea tomaattisia ruokia ja tänään kaikki tomaattiset ruoat ällöttää. Paino noussut kilon verran.. huhhuh! Rinnat kipeät edelleen.

Mulla on alkanut olla ihan lievää huonoa oloa. Ei onneks aamupäivisin vaan alkaa aina työpäivän jälkeen riippumatta siitä mihin aikaan työt loppuu. :D Menee onneksi syömällä ja ulkoilemalla ohi.

5+4 ja oireet hävisi tullakseen nyt takaisin ja valkovuotoa tulee ja paljon! Halut hävinnyt kun joka kerta tuntunut vihlaisuja seksin jälkeen ja aika kovastikin.

Etoo jos ei syö. Tein clearbluen testit vielä ja digi on jo 3+

Täällä oireina pahoinvointi aallot, hengästyminen, huimaus, unettomuus ja väsymys nyt ainakin. Vatsa muljahtelee. Tänään 4+6. Viime raskaus oli alkuun suht oireeton, keräsin hirveesti turvotusta ja verenpaineet heitteli tosi paljon loppuun saakka, joka oli kyllä kamalaa! Toivon että ei toistu tässä raskaudessa.

Valittelin pari päivää sitten oireettomuutta mutta nyt on rinnat olleet kyllä suorastaan kipeät sen jälkeen. Päätin myös et se ettei mulla ole pahoinvointia, ei tarkoita etteikö mulla olis muita oireita tai että nyt on asiat huonosti
Pikkusen sitä taitaa ylianalysoida kaikkea.

Parin paremman päivän jälkeen nyt on ollut pari hankalampaa päivää ton etomisen kanssa. Toisaalta kiva että on oireita, mut voi pojat kun mä olen loppu koko ajan, hyvä kun jaksaa tehdä edes vähän töitä :Grimacing Face:
Jatkuva röyhtäily ja närästys ovat myös hiipineet kuvioihin.
Tänään 8+2.

Parin paremman päivän jälkeen nyt on ollut pari hankalampaa päivää ton etomisen kanssa. Toisaalta kiva että on oireita, mut voi pojat kun mä olen loppu koko ajan, hyvä kun jaksaa tehdä edes vähän töitä :Grimacing Face:
Jatkuva röyhtäily ja närästys ovat myös hiipineet kuvioihin.
Tänään 8+2.

Samaa vikaa. Toissapäivänä nousi kalakeiton liemet suuhun ja eilisen ja tämän aamun on tullut pieniä röyhtäyksiä yhtä mittaa. Eilen oli muutenkin olo kurja koko päivän ja tänään heräsin neljältä, enkä saanut unta useaan tuntiin. Kahdeksan aikaan kävin syömässä aamupalaa ja palasin peiton alle. Olo ihan ok, mutta väsyttää ja eilen alkanut pieni päänsärky vaivaa. Särky varmasti lihasjumista johtuvaa.

Rv 7+5

Pahoinvointi jatkunut, mutta ei onneksi kovin pahana. Eilen oli todella huono päivä. Jotenkin jaksoin töissä, mutta ilta meni kukkuessa sohvalla. Järkyttävä päänsärky ja oksetus. Ja kerran sitten oksensinkin ihan huolella. Mies kysyi, että eihän toi nyt kuitenkin ole jotain muuta -- Juu, ei ole!:tears: Tissit olleet myös koko viikon tosi kipeät... 8rv meneillään.

Hitsi mä en jaksa tätä jatkuvaa pissahätää. Esikoisen kanssa oli myös alussa vaihe, kun ravasin jatkuvasti vessassa. Edes viimeisillään raskaana ei tarvinnut ravata niin paljon vessassa kuin alussa :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Hitsi mä en jaksa tätä jatkuvaa pissahätää. Esikoisen kanssa oli myös alussa vaihe, kun ravasin jatkuvasti vessassa. Edes viimeisillään raskaana ei tarvinnut ravata niin paljon vessassa kuin alussa :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Siis joo mulla tämä sama! Varsinkin yöllä ärsyttävää ravata alakertaan vessaan parikin kertaa yössä :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Nyt 5 + 3 ja tänne hiipinyt päiväkuvotukset ja ruokahaluttomuus. Muistelin, että esikoisen raskaudessa samankaltaista oireilua oli samoilla viikoilla. Kunhan ei nyt menisi niin pahaksi kuin silloin. Jouduin olla töistä pois 1,5kk, kun pahoinvointi oli niin voimakasta. Tiedän kyllä, että jokainen raskaus on omanlaisensa eikä tässä välttämättä tule samanlaista, mutta kyllä se silti huolettaa minua. Miten jaksankaan olla taaperon kanssa, jos nyt tulen voimaan hyvin pahoin. Mutta ei auta muu kuin mennä päivä kerrallaan ja kokeilla eri asioita mitkä voisi itseä auttaa. Olen jo kerran käynyt akupunktiossa ja toinen on vähän yli viikon päästä. Katsotaan onko niistä apua. :smiling-eyes: Tällä hetkellä himoitsen kylmiä smoothieita.

Mutta sitten yksi inhottavimmista oireita on järjettömät ilmavaivat. Olo on kuin pierutyynyllä. :Face With Tears Of Joy:

Siis joo mulla tämä sama! Varsinkin yöllä ärsyttävää ravata alakertaan vessaan parikin kertaa yössä :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Mä ravasin myös ekan raskauden alakertaan vessaan, saatiin yläkerran wc valmiiksi tyyliin 2 viikkoa ennen laskettua aikaa. Mutta kyllä toi lyhytkin matka tuntuu yöllä niin pitkältä:No Evil Monkey:

Nyt 5 + 3 ja tänne hiipinyt päiväkuvotukset ja ruokahaluttomuus. Muistelin, että esikoisen raskaudessa samankaltaista oireilua oli samoilla viikoilla. Kunhan ei nyt menisi niin pahaksi kuin silloin. Jouduin olla töistä pois 1,5kk, kun pahoinvointi oli niin voimakasta. Tiedän kyllä, että jokainen raskaus on omanlaisensa eikä tässä välttämättä tule samanlaista, mutta kyllä se silti huolettaa minua. Miten jaksankaan olla taaperon kanssa, jos nyt tulen voimaan hyvin pahoin. Mutta ei auta muu kuin mennä päivä kerrallaan ja kokeilla eri asioita mitkä voisi itseä auttaa. Olen jo kerran käynyt akupunktiossa ja toinen on vähän yli viikon päästä. Katsotaan onko niistä apua. :smiling-eyes: Tällä hetkellä himoitsen kylmiä smoothieita.

Mutta sitten yksi inhottavimmista oireita on järjettömät ilmavaivat. Olo on kuin pierutyynyllä. :Face With Tears Of Joy:

Täällä toinen pierutyyny:Speak No Evil Monkey: tänään ollut etovaa oloa pitkin päivää, mutta en kyllä tiedä, johtuuko raskaudesta vaiko siitä, että jännitän huomista ultraa ihan hirveästi.

Mua sattuu lonkkaan tänään. En tiedä onko raskauteen liittyvää vai jotain muuta jäykkyyttä. Ollaan oltu viimeinen viikko vain kotona kun jokainen sairastanut vuorotellen.

Tän hetkinen olo vastaa hirveetä darra. Päähän koskee, välil tulee todella huono-olo. Syöminen ei enää meinaa auttaa,ihan kaikki ruoka ällöttää..Jaffaa tekee mieli ja onneks sitä on jääkaapis. Oksentaa sentää ei oo tarvinnu viel. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Jokohan sitä uskaltaisi kirjoittaa tänne... :smiling-eyes: Nyt menossa varmaan 4+2 (voi olla muutama päivää enemmänkin). Ensimmäisen positiivisen testin tein vajaa viikko sitten. Päivä-pari ennen kuukautisten oletettua alkamista tuli pientä ruskeaa "vuotoa", ei oikeastaan voi edes sanoa vuodoksi koska oli niin pientä... Mutta säikäytti siinä vaiheessa, koska ajankohta täsmäsi juuri kuukautisten alkamiseen, ja tuohon tapaan ne yleensä alkavat. Mutta nyt ehkä hieman mieli rauhoittunut, että tuo pieni vuoto on todennäköisesti ihan normaalia, kun enempää ei kuitenkaan ole alkanut tässä päivien kuluessa. Kuukautiskipuja oli myös sinä päivänä kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Yleensä kuukautisten aikaan kipuja ei ole, mutta nyt kun niitä ei tullut niin kipuja oli senkin edestä :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Hieman ällöttävää oloa oli jo hyvissä ajoin ennen plussatestin tekoa. Varsinkin makean syömisen jälkeen tulee helposti vähän huono olo. Myös jalkojen levottomuutta on iltaisin ja öisin, siihen onneksi vaikuttaisi auttavan magnesium.

Toivoin jotain raskausoireita ja nyt niitä sain :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:Jatkuva nälkä ja kuvottava olo. Levottomat jalat. Öisin hereillä 2-3 tuntia ja päivällä aivan jäätävä väsymys. Onneksi ei tarvi olla töissä.

Takaisin