Millaisia raskausoireita sinulla on?

Mulla alkoi tänään pistävä kipu oikealla alavatsalla. Käväsin verikokeessa ja huomenna menen polille tsekkaamaan ettei ole kohdun ulkoinen kyseessä.
Tämäkin vielä tähän stressiin :Eyes:
Jos on kohdussa, niin ei varmastikaan näy vielä sydämen sykettä, huomenna 5+5.

Hoitaja epäili, että 4 viikon muutaman päivän pyyhintävuodot ois ollu kiinnittymisvuotoa. Tuleekohan kiinnittymisvuotoa, jos alkio on kiinnittynyt muualle kuin kohtuun?

Tää on ihan varmasti keskenmeno... Aamu alkoi verenvuodolla ja se on voimistunut menkkavuotoa vastaavaksi ja menkka kipujakin on :loudlycrying::loudlycrying: tänään olisi rv 5+5 mutta ei taida meille elokuista tulla... Toinen keskenmeno vuoden sisään milloin on meidän vuoro :loudlycrying:
Voimia! ❤️

Tää on ihan varmasti keskenmeno... Aamu alkoi verenvuodolla ja se on voimistunut menkkavuotoa vastaavaksi ja menkka kipujakin on :loudlycrying::loudlycrying: tänään olisi rv 5+5 mutta ei taida meille elokuista tulla... Toinen keskenmeno vuoden sisään milloin on meidän vuoro :loudlycrying:

Voi ei :crying-face: Osanottoni suruun :Heavy Black Heart:

Itsellä on kadonnut onneksi kivut, jäljellä on siis vain pieni turvotus mahassa ja rinnat on kun ilmapallot, näin vois jatkua kiitos :tears:

Voimia teille! :red-heart::sad-face:

Onko kellään muulla ollut yhdynnässä inhottavaa kohdun(?) muljahtelua. Siis tuntuu alavatsalla ihan kunnon muljahduksia. Onkohan normaalia? Tuntuu ikävälle, mut ei varsinaisesti satu. Eka raskaus. Muutenkin ollu tosi kipeitä menkkamaisia kramppeja, neuvoltasta sano et pitää tällä viikolla tarkistaa raskauden sijainti, jos ne ei mee ohi. Ne kivut ei oo liittyny yhdyntöihin kuitenkaa ku niitä on ollu pariki päivää yhdyntöjen jälkeen.
Ei kyllä itsellä ole mitään tuollaista eikä kyllä kuulosta yhtään tutullekkaan että olisin kuullut tuollaisesta, koittakaa vaihtaa asentoa mukavammaksi vai onko joka aennossa sama juttu?

Mikä on tällä hetkellä sinun vointi?

Oon ihan hirveen pahoillani :loudlycrying:

Mä oon nähny todella kummallisii unii ja painajaisii monta kertaa yössä. Viikon verran ollu semi kovia menkkakipuja ja rinnat ollu tosi kipeet oletetusta kiinnittymisestä asti. Oon ihan liian tietonen mun rinnoista kävellessä ja nukkuessa ja oon iha kyllästyny jo :tears:

Mikä on tällä hetkellä sinun vointi?
Kiitos kysymästä mulla oli lähete varhaisultraan kunnalliselta yksityiselle ja kun soitin neuvolaan sieltä sanottiin että voin käydä sillä lähetteellä tarkistamassa tilanteen joten siirsin ajan ja sain heti tälle päivää uuden... joten kävimme siellä ja helpottavaa oli kuulla että kohtu oli jo tyhjentynyt ja katsottiin tarkkaan ettei ollut kyse kohdun ulkoisestakaan. Paskaa tää on mutta ainakin taas tuli itsestään kaikki ulos..

Kiitos kysymästä mulla oli lähete varhaisultraan kunnalliselta yksityiselle ja kun soitin neuvolaan sieltä sanottiin että voin käydä sillä lähetteellä tarkistamassa tilanteen joten siirsin ajan ja sain heti tälle päivää uuden... joten kävimme siellä ja helpottavaa oli kuulla että kohtu oli jo tyhjentynyt ja katsottiin tarkkaan ettei ollut kyse kohdun ulkoisestakaan. Paskaa tää on mutta ainakin taas tuli itsestään kaikki ulos..

Pahoittelut keskenmenosta. :Broken Heart: :( Mutta on se kyllä armollisempi noin, että kaikki tulee itsestään ulos, ja että sen ylipäätään tietää saman tien, eikä niin, että saa ultrassa tietää vauvan kuolleen jo pari viikkoa aiemmin.

Huh mikä turvotus ollut pari päivää! Vatsa näyttää siltä kuin olisin vähintään jo puolessa välissä raskautta. Kiristelee alamasua ja selkääkin jomotellut. Rinnat kasvaneet/turvonneet huomattavasti ja ne kipuilee. Mutta pahoinvointi puuttuu lähes kokonaan. Hmmm

• Tykkään
Reaktiot: Anu

Oon tosi pahoillani :Broken Heart: Onni onnettomuudessa, että sait nopeesti selvyyden tilanteeseen eikä vaikuta olevan / tulevan komplikaatioita. Pyydäthän tarvittaessa keskustelutukea keskenmenojen läpikäymiseen esim. neuvolapsykologilta, kun sitä välillä tosi nihkeesti muuten tarjotaan. Voimia raskaaseen tilanteeseen!

Ei kyllä itsellä ole mitään tuollaista eikä kyllä kuulosta yhtään tutullekkaan että olisin kuullut tuollaisesta, koittakaa vaihtaa asentoa mukavammaksi vai onko joka aennossa sama juttu?

Jeps, itekkää en oo kuullu ja googlettellakaan en oikein löydä. No aikalailla kaikissa asennoissa... Paitsi nyt ollu hiljasempaa makkarin puolella ton + opiskelukiireiden takia, ni toivotaan et menee ohi. Pitää varmaa neuvolasta kysyä sitten. Krampit on onneks vähentyny.

Voimia Iinamarika! :red-heart:

Olen nyt viikon verran kärsinyt todella huonosta olosta. Välillä joudun juoksemaan vessaan, mutta mitään ei tule ulos. Ainut, millä saan olon edes hetkeksi paremmaksi on ruoka. Yöllä sitten heräilen useaan kertaan vessaan ja sen jälkeen erittäin vaikea saada unta, koska maailma pyörii ympärillä.

Onneksi on etätyöt, koska toimistolla olo olisi silkka mahdottomuus tällä ololla.

Täällä kans alkaa vähän pahoinvointia olla, en onneksi vielä oo joutunut oksentamaan mutta lähellä on kyllä ollut. Ja jäätävä väsymys, kuitenki pitäis taaperon kanssa jaksaa touhuta. Silti edelleen epäuskoinen olo. Viimeyönä heräsin ja pikkuhousut tuntui jotenki märältä ja olin ihan varma että nyt tulee keskenmeno. Äkkiä kiiruhdin vessaan, mutta ei siellä mitään ollut, varmaan olin vaan jotenkin hikoillut niin tuntui märältä tai valkovuotoa tullut :tears: tänään 6+2

Takaisin