Aivan ihana kuulla!Kiitos, käytiin joo ja tyyppi löytyi oikeasta paikasta eli kaikki hyvin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aivan ihana kuulla!Kiitos, käytiin joo ja tyyppi löytyi oikeasta paikasta eli kaikki hyvin
Minulla käytössä vaikeahoitoiseen migreeniin sumatriptan 100mg kohtauslääke ja pahoinvointiin primperan. Viimeksi kun kohtauksen tiimoilta olin sairaalahoidossa niin tuli puheeksi mahdollinen raskaus ja migreenilääkkeet. Minun migreeniä aiemminkin hoitanut tuttu lääkäri kertoi että on turvallista käyttää sumatriptaania raskauden aikana mutta pahoinvointilääke pitää jättää pois. Ja näin tein
Jos vielä tulee migreeniä sinulle niin kannattaa kyllä joltain toiselta lääkäriltä kysellä lääkityksestä. Ei sekään varmasti hyvä ole jos migreeni vaan pitkittyy ja stressitaso kasvaa sen myötä. Mikä lääkitys sinulla on ollut ennen raskautta?
Täällä on menossa rv 4+5. Alkuviikosta mulla oli joka päivä kovaa palelua, pieniä vihlaisuja alavatsalla sekä sellaista mahan kuplintaa. Aamusin mulla oli myös hyvin pientä etovaa oloa. Mut nyt eilen ja tänään mulla ei oo ollut enää mitään oireita. Ehkä tissit vähän arat, mutta muuten ei mitään. Jotenkin alko nyt huolestuttamaan, et onkohan kaikki varmasti kunnossa, kun ne oireet mitä on nyt ollut on melkein kaikki hävinneet.
Täälä entinen migreenikko myös mulla kans loppu migreeni kun seinään tossa about 4 vuotta sitten.. En tiedä minne katosi ja miten mutta nyt pelkään että raskaus saattaa laukaista sen uudestaan päälle miten sulla loppui migreeni? Oliko sulla joku lääkitys vai saitko jonku laukasevan tekijän poistettua?