Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla on ollut eilen ja tänään ihan hirveä väsymys, tuntuu että aamullakin tunti heräämisestä alkaa jo haukottelu. En tiedä sitten vaikuttaako tuo kolmas koronarokote väsyttävästi. Maanantaina oli jo virkeämpi päivä ja nyt on taas työpäivät yhtä taistelua.
Nt-ultra tulossa maanantaina, nyt rv12+3. tällä viikolla joka päivä tullut vaaleanpunertavaa verensekaista vuotoa pyyhkiessä ja pikkuhousuihinkin...
9+viikolla lääkärissä kaikki oli kunnossa. Kipuja ei ole, joten ei neuvolan mukaan syytä huoleen. Esikoisen kohdalla ei tällaista lainkaan, tämä toinen raskaus. Ja niin, siis pelottaa kovasti, tarkoittaako tämä nyt keskenmenoa... Kertokaa pliis, onko muilla nyt tai ollut tällaista oiretta? Onko kaikki ollut silti hyvin?
Minulla esikoista odottaessa akne parantui ja hiuksetkaan eivät rasvoittuneet. Tällä kertaa ei ole käynyt niin onnellisesti vaan finniä pukkaa enemmän kuin normaalisti.Mulla ei tullut esikoista odottaessa yhtään finniä ja nyt leukaan puhkesi ja pesiytyi useampi sitkas tapaus.
Esikoista odottaessa myöskään hiuksia ei tippunut oikeastaan yhtään. Eli vanhan kansan sanonta siitä, että tytön odotus rumentaa äitiä ei pitänyt paikkaansa ainakaan omalla kohdalla.
Nyt hiuksia on tippunut ainakin koko alkuraskauden aja reippaasti. Saa nähdä onko tämä ja ihon huono kunto käänteisesti merkki siitä, että olisi poika tulossa tällä kertaa.