Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Muita (alkuviikoilla vähäoireisia) kohtalotovereita, jotka voisivat lausua pari lohdutuksen sanaa?
Muita (alkuviikoilla vähäoireisia) kohtalotovereita, jotka voisivat lausua pari lohdutuksen sanaa?
Muutaman päivän oli enemmän kuvotusta, tänään hyvin lievästi, jos ollenkaan ja heti alkaa ahdistaa tänään 5+6 menossa.
Viime raskaudessa mulla oli tosi vähän etovaa oloa, suurimmaksi osaksi olo oli normaali ja sitä stressasinkin (enkä turhaan). Nyt olen ollut niin iloinen tuosta orastavasta pahoinvoinnista ja heti masentaa kun se väheni.
En myöskään ole joutunut juosta öisin pissalla, vaikka viime raskaudessa piti jo näillä alkuviikoilla
Ihanaa kun moni saanut jo hyviä uutisia ultrasta!
mä sitten jouduin jäämään tänään kotiin. Oli niin hirveä olo aamulla, etten voinut kuvitellakkaan meneväni töihin. Huonot yöunet/valvominen selkeesti pahensi asiaa. Vein lapsen päiväkotiin ja tulin kotiin nukkumaan. 7.40 pistin silmät kiinni ja heräsin 12.00. Tuli tosiaan tarpeeseen. Nyt kello on 15:30 ja makaan yhä sängyssä. Oon käynyt ainoastaan vessassa ja jääkaapilla. Hitto tällasta.
Perjantaina meen akupunktioon. Jospa sieltä saisi apua tähän oloonkin. Kauhulla odotan ensi yötä ja huomista aamua. Tekee myös pahaa 5v esikoisen puolesta kun äiti ei jaksa mitään enkä voi hänelle vielä selittää asiaa.
Huh kun hengästyttää, sama mitä tekee niin puhti on heti poissa. Lasten kanssa kävin noin kilometrin lenkin kävelemässä. Vedin 5-vuotiasta ja kuopusta rattikelkan kyydissä, olin tukehtua! Hengästyin suoralla tiellä niin että happi meinasi loppua, loppumatkan sai isompi kävellä kotiin. Vielä viime viikolla samainen lenkki ei tuottanut mitään ongelmia.
Yritin lumityöt tehdä pihalta, ei hommasta tullut mitään kun ei yksinkertaisesti jaksa. Piti turvautua lapsityövoimaan ja laittaa isoimmat asialle.
On tämä kamalaa kun tekevänä luonteena en pysty tällä hetkellä tekemään mitään, yhtä tuskaa. Ei mene tajuntaan ettei ole voimia mihinkään. Koeta tässä sitten saada mies ymmärtämään sama, ihmettelee vain kun makaan toimettomana ja jää suurin osa kotitöistä tekemättä. Ei vaan pysty vaikka haluaisin
Oireita on edelleen mitättömästi. Lievä huono olo on satunnaisesti. Tänään ei kertaakaan. Eka neuvola oli tänään ja mukava th laittoi pyytämättä hcg:n muiden labrojen kanssa mitattavaksi, kun puhuin oireettomuudesta. Tulokset tulivat jo ja hcg oli korkea. Jos nyt voisi vähän enemmän uskoa siihen, että tuolla jokin pieni kasvaa ja kehittyy. 9+1.
Täällä kans hengästyttää, iha pelkkä oleminen. Tuntuu et kokoajan vaa puhisen vaikken mitää tekis
Etova olo muuttunu ehkä vähä enemmän pahaksioloksi, oksentaa ei oo tarvinnu mut on joutunu miettii et mennäkö wc vai ei. Kaikki ruoka-ajatuksetki on iha yök.