Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aamulla jäi kahvi juomatta ja nyt särkee päätäYritän nyt saada juotua jos auttaisi

)

Söin eilen pizzaa 22.30 ja tänään ei ollut aamulla yhtään niin huono olopitääköhän mun alkaa syömään joka ilta pizzaa iltapalaksi
![]()
), niin ei ollut illalla, yöllä eikä aamulla pahaa oloa.
aamulla pari yökkäystä hampaita pestessä ja teki todella tiukkaa saada lounas syötyä. 
Onneksi nyt ei toistaiseksi (hakkaan puuta) kun kerran päivässä, mutta silti, niin ällöttävää.Siis mä oon varmaan ainoa, joka painii tän vesiripulin kanssaOnneksi nyt ei toistaiseksi (hakkaan puuta) kun kerran päivässä, mutta silti, niin ällöttävää.
Joo, ei ole ripulivaivaa, päinvastoin! Mulla on ollut vatsan turvotusta ja huonoa toimintaa plussasta asti, tänään vihdoin nöyrryin ja hain Pegorionia apteekista, saa nähdä, olisiko siitä apuja.
Joo, ei ole ripulivaivaa, päinvastoin! Mulla on ollut vatsan turvotusta ja huonoa toimintaa plussasta asti, tänään vihdoin nöyrryin ja hain Pegorionia apteekista, saa nähdä, olisiko siitä apuja.
Mulla tosiaan on ripulipainotteinen IBS muutenkin, mutta nyt se on heittäytynyt ihan mahdottomaksi tässä neljän viime päivän aikana 
eli et ole ainoa tämän ongelman kanssa.