Millaisia raskausoireita sinulla on?

Mä herään kans aamuisin aina aika tarkalleen 04.30. Mikkkkkks? Kello soi vasta 06.20 :sour:

Ja tänään on ollut hermo ihan järjettömän kiireellä! Ihmiset ärsyttää ihan törkeesti ja se on tosi kiva tuola töissä ihmisten parissa, sekä tietty mm. liikenteessä ja ruokakaupassa :finger:
 
Juon yleensä paljon teetä, mutta eilen upposi vaan yksi mukillinen ja tänään ei yhtään. Pahoinvointia on vähintään 10h päivästä, iltasin vähän parempi. Oksentanut en vielä ole.. kylmä ja kuuma on vuorotellen. ja sairaaaaan väsyny oon, viime yönä nukuin 9h ja silti torkahdin etäpalaverin jälkeen :rolleyes:
 
Mä herään kans aamuisin aina aika tarkalleen 04.30. Mikkkkkks? Kello soi vasta 06.20 :sour:

Ja tänään on ollut hermo ihan järjettömän kiireellä! Ihmiset ärsyttää ihan törkeesti ja se on tosi kiva tuola töissä ihmisten parissa, sekä tietty mm. liikenteessä ja ruokakaupassa :finger:

Mua ärsyttää kans kaikki ihmiset :facepalm:
 
Äsken kävelyllä tuli hetken etova olo, ajattelin että jes :grin
Muuten on väsymystä, jännä nähdä miten töissä jaksaa, huomenna töihin melkein 3vkon saikun jälkeen. Ummetusta enempi kuin löysää vatsaa, rinnat kipeet, ihan pieniä jomoja silloin tällöin. Hmm olikohan muuta :scratch
Ainiin kuuma tulee helposti! Ja hengästyttää. Vatsa pömpöttää, osittain varmaan vielä hyperin takia. Täytyy yrittää jotenkin peitellä töissä :dead:
 
Mulle on tullut nyt tosi paljon finnejä kasvoihin. Aiemmin ei ole ollut ollenkaan finnejä ja nyt yritysaikana selvästi huomannut hormonien vaikutuksen kasvojen ihoon. Mut nyt raskauden myötä naama aivan räjähtänyt! Otsa täynnä pientä näppyä, nenän ympärys samoin ja leuassa muutama valtava finni. Apua! :D
 
Mulle on tullut nyt tosi paljon finnejä kasvoihin. Aiemmin ei ole ollut ollenkaan finnejä ja nyt yritysaikana selvästi huomannut hormonien vaikutuksen kasvojen ihoon. Mut nyt raskauden myötä naama aivan räjähtänyt! Otsa täynnä pientä näppyä, nenän ympärys samoin ja leuassa muutama valtava finni. Apua! :D

Mulla taas raskaana parempi iho :)
 
Sos tää pahoinvointi on nyt ihan 247! Ja tää väsymys ei luoja :hilarious: ultrassa siis selvisi että odotan kaksosia kun käytiin tarkastamassa kun oli toispuoleisia vatsakipuja.. tässä ihana lääkäri pihlajalinnasta kun yritin saada pahoinvointilääkettä että selviäisin hengissä töissä :laughing021
 

Liitteet

  • B3059F68-55D1-4B9E-855A-C18B1CA678B8.png
    B3059F68-55D1-4B9E-855A-C18B1CA678B8.png
    837.4 KB · Katsottu: 45
Mulle on tullut nyt tosi paljon finnejä kasvoihin. Aiemmin ei ole ollut ollenkaan finnejä ja nyt yritysaikana selvästi huomannut hormonien vaikutuksen kasvojen ihoon. Mut nyt raskauden myötä naama aivan räjähtänyt! Otsa täynnä pientä näppyä, nenän ympärys samoin ja leuassa muutama valtava finni. Apua! :D


Mulla räjähti iho kans esikoistyttöä odottaessa :) nyt ei ihme kyllä iho ole räjähtänyt
 
Sos tää pahoinvointi on nyt ihan 247! Ja tää väsymys ei luoja :hilarious: ultrassa siis selvisi että odotan kaksosia kun käytiin tarkastamassa kun oli toispuoleisia vatsakipuja.. tässä ihana lääkäri pihlajalinnasta kun yritin saada pahoinvointilääkettä että selviäisin hengissä töissä :laughing021

Oo, onnea tuplaodotukseen! :Heartred :Heartred
 
Sos tää pahoinvointi on nyt ihan 247! Ja tää väsymys ei luoja :hilarious: ultrassa siis selvisi että odotan kaksosia kun käytiin tarkastamassa kun oli toispuoleisia vatsakipuja.. tässä ihana lääkäri pihlajalinnasta kun yritin saada pahoinvointilääkettä että selviäisin hengissä töissä :laughing021

Paljon onnea tuplista!
 
Sos tää pahoinvointi on nyt ihan 247! Ja tää väsymys ei luoja :hilarious: ultrassa siis selvisi että odotan kaksosia kun käytiin tarkastamassa kun oli toispuoleisia vatsakipuja.. tässä ihana lääkäri pihlajalinnasta kun yritin saada pahoinvointilääkettä että selviäisin hengissä töissä :laughing021

Onnittelut kaksosista :dummy::dummy1:
 
Kiitos, jotenkin ei vieläkään ole selvinnyt shokista ja odottelee että on turvallisemmilla viikoilla.. :)

Onko muita kellä on paha olo 247? Esikoisen odotus oli sinänsä helppo että kun aamulla oksensi niin loppupäivä oli normaali, tää kuvotus on todella voimia vievää väsymyksen lisäksi.. :troll:
 
Takaisin
Top