Millaisia raskausoireita sinulla on?

Aamulla jäi kahvi juomatta ja nyt särkee päätä :sad001 Yritän nyt saada juotua jos auttaisi
 
Aamulla jäi kahvi juomatta ja nyt särkee päätä :sad001 Yritän nyt saada juotua jos auttaisi

Ihan sama täällä! Aamulla yritin juoda kahvia, mutta ei oikein maistunut, joten jäi juomatta. Nyt alkoi särkeä päätä ja ajattelin, että keitän kahvia välipalan kanssa, mutta jäi taas juomatta, ei maistu.
 
Taidanpa listata tänne jotain tämän hetkisiä...:happy:

- nälkä (aivan koko ajan, etenkin iltaisin)
- huimaus (istuessakin alkaa maailma kaatua)
- vatsa aivan sekaisin, etenkin syömisen jälkeen
- närästys iltaisin, juuri ennen nukkumaan menoa
- ällöttävät hajut (tämä voimistunut)
- vatsan vihlonta ja jomottelu
- mielialan vaihtelut (ihmiset ärsyttää välillä todella pahasti.. hiukan hankalaa näin asiakaspalvelutyössä :hilarious:)
- palelu ja välillä hirveitä hikikohtauksia
- väsymys ja hengästyminen
- alaselän väsyminen

Siinä taitaa olla enimmät tällä hetkellä. Pahoinvointia ei ole ollut, mikä on toisaalta ihanaa ja toisaalta sitä edes vähän odottaisi. Jos se konkretisoisi tätä tilannetta ja olisi muka itselle merkki siitä, että jotain todella tapahtuu. :wtf:
 
Kuumeinen olo ja väsymys. Nämä alkoivat jo viikko sitten. Lauantaina itkin saunassa kun siellä oli liian kuuma ja suihkussa liian kylmä... siitä aloinkin epäilemään että nyt ei tunnu enää normaalilta, yritin kummiskin järkeillä että väsymys ja tulevat menkat aiheuttavat itku herkkyyden ym.. sunnuntaina piti menkkojen alkaa, mutta plussa sieltä tulikin :Heartred
Nyt oletettavasti rv4+1
 
Täällä on alkanut pikkuhiljaa pahoinvointi. Ja se on tosi positiivinen asia. Oon toivonut edellisen kesken menneen raskauden jälkeen, että tässä raskaudessa tulis jotain erilaista oiretta ja nyt on selkeästi enemmän pahoinvointia. Ei siis haittaa yhtään, päinvastoin!
 
Mulla on tosi huono olo ja oonkin oksennellu nyt paristi, mut eilen ja tänään tuli ihan ministi rusehtavaa tuhrua pyyhittäessä. Pelottaa, että oliko tää nyt tässä. Tää on kuitenkin kolmas raskaus eikä ikinä ennen oo tälläistä ollut. Tosin tää oli myös eka raskaus, josta bongasin kiinnittymisvuodon. Ens viikolla vasta varhaisultra.
 
Palelu ja jatkuva flunssainen olo lisääntynyt. Yöllä nenä tukossa. Jäätävä väsymys :sleep011 voisin nukkua koko ajan.
 
Täällä kans jäätävä väsymys! Aivan käsittämätöntä miten paljon väsyttää.:sleep011

Tänään ei ole kuvotusta ja etovaa oloa yhtään niin paljon kuin eilen. Mutta rintoja kihelmöi koko ajan, tuntuu kummalliselta :laughing002
 
Söin eilen pizzaa 22.30 ja tänään ei ollut aamulla yhtään niin huono olo :grin pitääköhän mun alkaa syömään joka ilta pizzaa iltapalaksi :happy:
 
Söin eilen pizzaa 22.30 ja tänään ei ollut aamulla yhtään niin huono olo :grin pitääköhän mun alkaa syömään joka ilta pizzaa iltapalaksi :happy:

Vähän sama ilmiö täällä, söin eilen vielä juuri ennen nukkumaanmenoa iltapalan (valitettavasti mulla ei pitsaa ollut :laughing002), niin ei ollut illalla, yöllä eikä aamulla pahaa oloa.

Vähän musta tuntuu että pitäis kuitenkin vielä erikseen toi pitsa-iltapalakin testata...:laughing002
 
Eiköhän tähänkin raskauteen napsahtanut hyperemeesi. Kaikki on tullut ylös, mitä on yrittänyt alas saada. Äsken tuli jo vatsahappoja, kun ei oo enää muuta oksennettavaa. Tää olo sängyn vankina "oksennustaudissa" syö kyllä mieltä. Ekassa helpotti vasta ponnistusvaiheessa ja tokassa puolen välin jälkeen pahin. Toivottavasti tässäkin viimeistään puolessa välissä. Ei huvittais laihtua taas montaa kiloa. :sad001
 
Nyt se iski, oksettava olo. :hungover: aamulla pari yökkäystä hampaita pestessä ja teki todella tiukkaa saada lounas syötyä. :yuck:
 
Siis mä oon varmaan ainoa, joka painii tän vesiripulin kanssa :hungover: Onneksi nyt ei toistaiseksi (hakkaan puuta) kun kerran päivässä, mutta silti, niin ällöttävää.
 
Siis mä oon varmaan ainoa, joka painii tän vesiripulin kanssa :hungover: Onneksi nyt ei toistaiseksi (hakkaan puuta) kun kerran päivässä, mutta silti, niin ällöttävää.

Joo, ei ole ripulivaivaa, päinvastoin! Mulla on ollut vatsan turvotusta ja huonoa toimintaa plussasta asti, tänään vihdoin nöyrryin ja hain Pegorionia apteekista, saa nähdä, olisiko siitä apuja.
 
Joo, ei ole ripulivaivaa, päinvastoin! Mulla on ollut vatsan turvotusta ja huonoa toimintaa plussasta asti, tänään vihdoin nöyrryin ja hain Pegorionia apteekista, saa nähdä, olisiko siitä apuja.

Mulla kans turvotusta mut ihme että vatsa pelaa ainki vielä. :grin
 
Joo, ei ole ripulivaivaa, päinvastoin! Mulla on ollut vatsan turvotusta ja huonoa toimintaa plussasta asti, tänään vihdoin nöyrryin ja hain Pegorionia apteekista, saa nähdä, olisiko siitä apuja.

Pitää munkin vissiin jotain Vi-siblin rouhetta hakea, jos vähän sitoisi nesteitä :smiley-ashamed008 Mulla tosiaan on ripulipainotteinen IBS muutenkin, mutta nyt se on heittäytynyt ihan mahdottomaksi tässä neljän viime päivän aikana :angry7
 
Mulla on samaa ripuliongelmaa. Pääasiassa juoksen todella liukkaasti vessaan kun mahassa kerran pyörähtää. Eilen oli poikkeus ja mikään ei liikkunut mihinkään. :inpain: eli et ole ainoa tämän ongelman kanssa. :sorry:
 
Takaisin
Top