Millaisia raskausoireita sinulla on?

Mulla ei herätessä pahaa oloa, se alkaa vasta aamupalan jälkeen. Sitten sitä onkin aika lailla iltaan saakka, nälästä tai syömisistä riippumatta. En ole oksentanut eikä niin huono olo ole, että oksentaisin, enemmän semmonen matkapahoinvointiolo koko ajan.
 
No ei ihan 247, mutta riittävästi valveillaolo tunneissa kyllä. Itekin melkeen mieluummin oksentaisin kerran joka aamu, kuin että melkein koko valveilla olo ajan on todella huono olo.. meinasin käydä apteekissa kurkkimassa olisko siellä semmosia pahoinvointirannekkeita.Tiedä sitten auttaako ne mitään..
 
Sos tää pahoinvointi on nyt ihan 247! Ja tää väsymys ei luoja :hilarious: ultrassa siis selvisi että odotan kaksosia kun käytiin tarkastamassa kun oli toispuoleisia vatsakipuja.. tässä ihana lääkäri pihlajalinnasta kun yritin saada pahoinvointilääkettä että selviäisin hengissä töissä :laughing021

Onnea kaksosista. :happy::Heartred
 
Sos tää pahoinvointi on nyt ihan 247! Ja tää väsymys ei luoja :hilarious: ultrassa siis selvisi että odotan kaksosia kun käytiin tarkastamassa kun oli toispuoleisia vatsakipuja.. tässä ihana lääkäri pihlajalinnasta kun yritin saada pahoinvointilääkettä että selviäisin hengissä töissä :laughing021

Oii tuplasti onnea! :Heartpink:Heartpink
 
Sofialle onnea tuplista! :Heartred:Heartred

Omia raskausoireita tällä hetkellä rintojen kipu ja väsymys. Nuo rinnat oli se syy miksi alunperin tein testin. Ja toisen. Ja kolmannen... :laughing002 "Normikierrossa" kun ovat kipeät vaan muutaman päivän ennen kuukautisia, nyt alkoivat kipuilla heti ovulaation jälkeen.
 
Kiitos, jotenkin ei vieläkään ole selvinnyt shokista ja odottelee että on turvallisemmilla viikoilla.. :)

Onko muita kellä on paha olo 247? Esikoisen odotus oli sinänsä helppo että kun aamulla oksensi niin loppupäivä oli normaali, tää kuvotus on todella voimia vievää väsymyksen lisäksi.. :troll:

On joo. yölläkin kun herään vessaan niin oksettaa ja ei saa sen takia unta uudestaan. Valveilla koko ajan oksettaa. En oo oksentanut. Mitään ei tee mieli paitsi mehujäätä ja pillimehuja. Syön väkisin ja onneksi saan syötyä vaikka oksettaa.
 
Kiitos, jotenkin ei vieläkään ole selvinnyt shokista ja odottelee että on turvallisemmilla viikoilla.. :)

Onko muita kellä on paha olo 247? Esikoisen odotus oli sinänsä helppo että kun aamulla oksensi niin loppupäivä oli normaali, tää kuvotus on todella voimia vievää väsymyksen lisäksi.. :troll:

Onnea tuplista! Mulla on ollut kaikissa kolmessa pahoinvointia 24/7, tytöstä kaikista pahin, ja vähän iltaa kohden aina paheni :rolleyes:
Nyt ei ole vielä pahoinvointia, sehän sitten huolestuttaakin... :oops: aika varma oon että kesken menee.. :oops: tytöstä pahoinvointi alkoi jo rv3+6. Pojista rv4-5... ja nyt pitäisi olla rv4+4...
 
No ei ihan 247, mutta riittävästi valveillaolo tunneissa kyllä. Itekin melkeen mieluummin oksentaisin kerran joka aamu, kuin että melkein koko valveilla olo ajan on todella huono olo.. meinasin käydä apteekissa kurkkimassa olisko siellä semmosia pahoinvointirannekkeita.Tiedä sitten auttaako ne mitään..

Itsellä ei auttaneet kyl yhtään. Naurettavan kalliit kyl. Tasainen syöminen jeesaa vähän.
 
Kiitos, jotenkin ei vieläkään ole selvinnyt shokista ja odottelee että on turvallisemmilla viikoilla.. :)

Onko muita kellä on paha olo 247? Esikoisen odotus oli sinänsä helppo että kun aamulla oksensi niin loppupäivä oli normaali, tää kuvotus on todella voimia vievää väsymyksen lisäksi.. :troll:
Ei vielä, mutta aikaisemmissa raskauksissa oli. Oon kans hoitaja ja jään/jäin ihan suosilla heti saikulle, heti kun alkaa oksettamaan ja oksentelin.

Ja onnea tuplaodotukseen!!
 
Kiitos, jotenkin ei vieläkään ole selvinnyt shokista ja odottelee että on turvallisemmilla viikoilla.. :)

Onko muita kellä on paha olo 247? Esikoisen odotus oli sinänsä helppo että kun aamulla oksensi niin loppupäivä oli normaali, tää kuvotus on todella voimia vievää väsymyksen lisäksi.. :troll:

Mulla alkaa huono olo + huimaus melkee heti ku herään ja sitä on pitkin päivää. Oon yrittäny syödä usein ja pitääkin ku tää huimaus on pahin. Mulla ei sentää oksennus ole lentäny, mut varmaa osan huonosta olosta tekee toi huimaus.
 
Onnea tuplista! Mulla on ollut kaikissa kolmessa pahoinvointia 24/7, tytöstä kaikista pahin, ja vähän iltaa kohden aina paheni :rolleyes:
Nyt ei ole vielä pahoinvointia, sehän sitten huolestuttaakin... :oops: aika varma oon että kesken menee.. :oops: tytöstä pahoinvointi alkoi jo rv3+6. Pojista rv4-5... ja nyt pitäisi olla rv4+4...

Mulla on ihan sama ollut et tytöistä paljon pahempi pahoinvointi. Tosin musta tuntuu, et mitä enemmän ikää niin sitä huonompi olo, tai ehkä nuorempana kestin enemmän :wacky: oon siis ollut 19 kun ekaa odotin ja nyt jo 36
 
Onnea tuplista! Mulla on ollut kaikissa kolmessa pahoinvointia 24/7, tytöstä kaikista pahin, ja vähän iltaa kohden aina paheni :rolleyes:
Nyt ei ole vielä pahoinvointia, sehän sitten huolestuttaakin... :oops: aika varma oon että kesken menee.. :oops: tytöstä pahoinvointi alkoi jo rv3+6. Pojista rv4-5... ja nyt pitäisi olla rv4+4...


Mutta raskaudet on niin erilaisia :) toivotaan että kaikki on kunnossa! Ootko menossa varhaisultraan?
 
Just ku sanoin tän niin kaks jättifinniä tuli naamaan :bag:

Luulin jo että pääsen viimein eroon metformiinin aiheuttamasta aknesta mutta puski tänään kyllä niin monta uutta finnin alkua :hilarious:
 
Mutta raskaudet on niin erilaisia :) toivotaan että kaikki on kunnossa! Ootko menossa varhaisultraan?
Ensi viikolla ajattelin neuvolaan soittaa ja jos vielä yhtä epävarma olo niin ajattelin ehkä kysyä ultraisivatko. Ainakin 2019 ultrasivat kun soitin 5viikolla että tuntuu ettei kaikki ole kunnossa, ja 6viikolla sain ultra ajan jossa ei sykettä ja vuoto alkoikin samana päivänä :sorry:
 
Täällä kanssa naama kukkii ja uutena tullut tällä viikolla aamuinen aivastelu. Eli kun tulee huononolon aalto, menee nenä täysin tukkoon ja siitä seuraa sarja aivastuksia, joka loppuu vasta nenän niistämiseen. :woot:
 
Huh, tämä pahoinvointi on kyllä tullut ihan kunnolla nyt, joka päivä on edellistä vähän pahempi. En ole vieläkään oksentanut, mutta pahaa oloa on koko ajan, aamusta iltaan. Makuuasennossa vähän helpompi olo ja onneksi teen töitä etänä, niin pääsee vähän väliä lepäilemään.

Tänään loppui (ainakin hetkeksi) tuo sokereiden kotimittaus, niin voin syödä vähän vapaammin, josko löytyisi jotain, mikä vähän oloa helpottaisi.

Muistan sanoneeni miehelle edellisen, liki oireettoman, kesken menneen raskauden jälkeen, että seuraavassa raskaudessa on paree olla ihan kamala pahoinvointi, että tuntuu helpommalta sietää raskauden epävarmuutta. No, tässä tätä nyt ollaan :D En kyllä yhtään toistaiseksi harmittele tätä pahoinvointia, tää oikeasti helpottaa henkisesti tosi paljon!
 
Rinnat alkoi kipeytymään ihan huolella :mad: olo on kuin ne olis täynnä maitoa ja räjähtäis. Ihan pehmeät ovat kuitenkin, mutta kipu ja tunne sama :sour:
 
Rinnat alkoi kipeytymään ihan huolella :mad: olo on kuin ne olis täynnä maitoa ja räjähtäis. Ihan pehmeät ovat kuitenkin, mutta kipu ja tunne sama :sour:
Mulla aivan sama! Ihan uskomaton paineen tunne ja kihelmöinti rinnoissa koko ajan.
 
Takaisin
Top