Millaisia raskausoireita sinulla on?

Keskustelun 'Toukokuiset 2022' aloitti Bella Swan, 31 heinä 2021.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Heka86 Jostain jotain jo tietävä Toukokuiset 2022

Parissakin paikkaa luki, että juuri näillä viikoilla voi olla voimakkaitakin kipuja ja liittyy juuri tuohon kohdun nousuun ja kasvuun sekä sen myötä kiinnikkeiden venymiseen. Kivasti kyllä häiritsee taas vaihteeksi yöunia.

Mä en osaa vielä sanoa tuosta kummun erottumisesta. Ehkä jos olisi laihempi olisi selkeämpää.
    • Tykkään Tykkään x 1
  2. Mimosa-18 Kommentoinnin ninja Marraskuun äidit 2019 Toukokuiset 2022

Viime viikolla tunsin ekan kerran kun oli 15+0 mulla tuntuu kyllä melkein navassa asti jo. Viime raskaudessa meni pari viikkoa myöhempään, mutta silloin oli 10kg enemmän painoa
    • Tykkään Tykkään x 1
  3. Fleur_delacour Oman äänensä löytänyt Toukokuiset 2022

Joskus rv 14 paikkeilla turvotus muuttui selkeästi pötsiksi eli kohtu oli nousemassa. Nyt rv 16+5 on selkeästi jo pieni masu.
  4. Viuhtiliini Sanaisen arkkunsa ammentaja Heinä-äidit 2020 Toukokuiset 2022

Masu näkyy jo, hengästyn helposti ja oon ihan älyttömän väsynyt (ferritiini matalalla, esikoinen valvottaa öisin...). Onneksi se 24/7 pahoinvointi sentään loppui. Huh.
    • Tykkään Tykkään x 1
  5. blaueblumme Näppärä viestien naputtelija

Mulla on unet niin vilkkaita että tänä aamuna kun heräsin, olin helpottunut siitä että olinkin yksin täällä, kun unessa lappasi porukkaa joka suunnalta ja kaikilla oli mulle asiaa. Osa oli tuttuja valvemaailmasta ja osa niitä unituttuja, joita ei ole kuunaan nähnyt mutta unessa muka tuntuvat niin hyviltäkin tutuilta. Olla nyt herätessä uupunut kaikesta siitä sosiaalisesta kanssakäymisestä Alien-

Toissayönä nukuin ensimmäistä kertaa pitkiin aikoihin kokonaiset yöunet niin etten noussut kertaakaan vessaan, mutta se taisi olla vain poikkeus joka vahvisti säännön, koska viimeyönä heräilin taas.
  6. Viuhtiliini Sanaisen arkkunsa ammentaja Heinä-äidit 2020 Toukokuiset 2022

Valitettavasti yksi raskausoireista taitaa olla myös napatyrä. :loudlycrying: Ekassa raskaudessa tätä ei ollut, joten oon tietenkin huolissani ja stressailen etukäteen. Täytyy yrittää etsiä vertaistukea asiaan liittyen.
  7. Sofia_ Näppärä viestien naputtelija Toukokuiset 2022

Ei mullakaa kumpu erotu. Tai kylhä se pallo on mut suurimmaksi osaksi mun ylipainoa. :Grinning Face With Smiling Eyes: mut kyl se vähä siitä on kasvanu, mitä oli ennen raskautta. Mut jos vielä enempi pyöristyis alempaa ni ois kiva.