Millaisia raskausoireita sinulla on?

Mulla on 8+0 ja tällä viikolla ollut yllättävän hyvä ja oireeton olo. Toivottavasti jatkuisi samaan malliin kun ensi viikolla paluu töihin kesäloman jälkeen. Sushista bongasin eilen somessa että kyllähän sitä voi itselleen tehdä vaikka nigirejä paistetusta lohesta, purkkitonnikalasta ja sitten kasvisversioita. Meni heti itselle kokkailulistalle.

Mulla kanssa maanantaina työt kutsuu loman jälkeen, toivottavasti olo ei ihan karsee sillon! Hei kiitos sushi vinkistä:smiley-ashamed008
 
Mullakin paluu töihin ens viikolla, yleensä mulla on alkanu pahoinvointi siinä 6+ viikolla, eli tietty just ens viikolla. Toivottavasti ei tuu kovin paha tällä kertaa, pientä etomista on satunnaisesti ollu tähän mennessä. Edellisissä on saanu pyttyä kyllä halata.
 
Mua alkanut ällöttämään hajut ihan tosissaan. Oon hieroja ja asiakkaiden hajut meinaa etoa välillä toden teolla. Lisäksi kaikki shampoot ja muut pesuaineet ällöttää. Pitää varmaan ostaa hajustamattomia.
 
loppuviikko ollut hyvä, ei kummempia oloja eikä väsymystä. huomaan taas vaan sen että pitää säännöllisesti syödä jotain, muuten tulee heikko olo.
 
Mä en ymmärrä miten tuo onkaa nii kamalaa, mut nyt karanteenin aikana ku ystävä on tuonu kauppakamat oven taa, on tullu vähä sitä sun tätä. Ihananan yllärinä myös irtokarkkeja muksuille. Harmi vaan et äitiä se haju oksetti niin paljon, et piilotin ne tupperin kippoon. Siinä on ainaki riittävän ilmatiivis kansi nii ei tuu haju ulos. Muuten on aivan järkky olo vieläkin. Oksettaa, vilustuttaa, unettomuus, huimaus ja nyt aivas sairaalloinen väsy. Voisin vaan nukkua, mut ei se vaa onnistu.
 
Uutena oireena pesuaineet tuoksuu ihan järkyttävän voimakkaalle. Eilen pesin töissä lattiaa ja ihmettelin, miten tuttu pesuaine tuoksuu niin voimakkaalle. Tänään pyyhin kotona pöytää suihkutettavalla pesuaineella ja ihan ällötti se voimakkuus. Aina ennen tykännyt sen raikkaasta tuoksusta. :hungover:

Tää väsymys alkaa olla myös aika kauheaa. Näin vapaapäivinä ei jaksa edes sängystä nousta. :hilarious:
 
Täällä kanssa hajut etoo niin, että tekisi mieli kulkea pyykkipoika nenässä. Jääkaappi, miehen hiukset suihkun jälkeen, käristetty jauheliha... :yuck:
 
Mua vaivaa väsymys ja saamattomuus. Tuntuu, että ei sohvalta pääse ylös. Eka kertaa oli myös niin paha olo, että mietin tuleekohan oksennus. Ei tullu vielä, jään jännityksellä odottamaan.
 
Täällä kanssa hajut etoo niin, että tekisi mieli kulkea pyykkipoika nenässä. Jääkaappi, miehen hiukset suihkun jälkeen, käristetty jauheliha... :yuck:

Mä en myöskään kestä ollenkaan hajuja. Myös sellaisen ruoan mainitseminenkin mitä en juuri halua syödä saa yökkimään.
 
Namituvan salmiakit saapuivat ja erityisesti voin suositella secret of salty licorice väkevää vadelmasalmiakkia. Kunnon suolainen maku. :woot:

Raskausaika on pelastettu.
 
Namituvan salmiakit saapuivat ja erityisesti voin suositella secret of salty licorice väkevää vadelmasalmiakkia. Kunnon suolainen maku. :woot:

Raskausaika on pelastettu.
Meillä on Citymarket lähin Namituvan tuotteiden jälleenmyyjä, niin ajattelin sieltä käydä ostamassa, kun tämä äklötys ja paha olo loppuu :)
 
Olen aivan ihmeissäni kun normaalisti on koko ajan kauhea nälkä ja nyt ei oikeastaan ole tai sit iskee yht äkkiä enkä jaksa syödä nii paljon kun ennen , joka on toisaalta varmaan ihan hyvä, heh :angelic: Pissahätä öisin tai viimestää aamuyöllä herättää ja nukun super levottomasti. Unta ei tunnu riittävän vaikka sais nukkuakkin, outoa o_O
Repäisy kipuja ollut jonkun verran, inhottavia! Soitan huomenna neuvolaa koska viestiin ei oma neuvolatyyppi vastaillu, on varmaan lomalla. Väsymystä aika ajoin ja olen ollu super kiree, en jaksais yhtää kuunnella muksujen riehumista :woot: kyllä se tästä. Huomenna parempi päivä , toivottavasti :Heartred
 
Hermot ihan kireellä. Ei kiva. Eilen tuli vaaleanpunaista vuotoa seksin jälkeen, loppu melko nopeesti, eikä oo tänään näkyny. Säikäytti, eikä taatusti auta tohon ärtymykseen. On jotenki niin hankala olo muutenki koko ajan, niska ja hartiat ihan kireenä ja päähän koskee. :wtf: Jospa huomenna olis parempi.

Mutta. Imetyksestä nahistuneet tissit on alkaneet herätä taas eloon. On tullu vähä lisää terhakkuutta ja volyymiä! Jotain hyvää. :rolleyes:
 
Täällä pahoinvointi alkanut ja närästys. Migreenit palasi myös kuvioihin.
Väsyttää aivan törkeästi!
 
Nyt kun voi verrata aiempaan raskauteen niin jännästi tällä kertaa pahoinvointi aaltoilee. Ekasta se oli niin kokonaisvaltaista, että mietin jo etten enää koskaan halua kokea sitä. Niin se mieli vaan muuttuu :angelic:. Ihan kiva, että välillä olo on lähes normaali tällä kertaa.
 
Kaksi päivää ollut mahassa kuumotusta, paineen tunnetta ja nipistelyä. Nyt tajusin kalenteria kahtoa ja nyt pitäisi olla toiset menkat, jotka siis jäi nytkin pois. Johtuisikohan siitä. :angelic:
 
Nännit on kipeytyneet. Varsinaisesti ei okseta tai närästä, mutta koko ajan on semmonen olo kuin ois vetäny kilon karkkia ja menny autoon lukemaan kirjaa. :hungover: Voisin vaan nukkua ja syödä ja mies tekis mieli heittää seinään, kun itte valvoo myöhään, valittaa väsymystään ja sitä, miten tämä raskaus on hänelle rankkaa, kun joutuu kestämään mun hormoneja. :rolleyes:
 
Repäisykipuja on alkanut tulla enenevissä määrin. Tai oletan että se karmea vihlonta esim. Aivastaessa on niitä, samanlaisia kipuja minulla on ollut aiemminkin, mutta ei ehkä näin jatkuvasti. Melkoisen lamannuttavia pahimmillaan.

Eilen myös tuntui että jalka lähtee alta, kun pakaraa vihloi ja jomotti niin pahasti o_O vastaavaa kipua on kyllä ollut aiemminkin, en tiedä mikä lie vaivannut, mutta tuossakin kyllä kivun määrä nousi ihan uudelle tasolle. En tiedä voiko jo tässä vaiheessa nivelien löystyminenkin aiheuttaa tuollaista? Minulla on siis yliliikkuvat nivelet, ja esim. juuri lonkka loksahtelee aika ilkeästi tietyntyyppisiä vatsalihaksia tehdessä. No, loppuviikosta on aika neuvolan lääkärille, pitänee kaikki kolotukset valitella siellä:grin
 
Kaksi päivää ollut mahassa kuumotusta, paineen tunnetta ja nipistelyä. Nyt tajusin kalenteria kahtoa ja nyt pitäisi olla toiset menkat, jotka siis jäi nytkin pois. Johtuisikohan siitä. :angelic:
Mä mietin samaa että voisko olla. Menkkajomoa on ja turvotus entistä kovempaa
 
Mä mietin samaa että voisko olla. Menkkajomoa on ja turvotus entistä kovempaa

Pakko olla :hungover: Ihan piti töissä paristi käydä istumaan lepuuttamaan mahaa, kun muljus sen verran. No nyt tuntuu rauhoittuneen, kun pääsi kotia pitkällee. :angelic:

Onneksi ei pisaraakaan verta näy, niin hyvä merkki.
 
Takaisin
Top