Tavallaa ollaa tosi onnekkaita, mut uskos varmaa paremmi raskautee, jos jotaki olisi..Täällä just sama, ei muuta kuin arat rinnat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tavallaa ollaa tosi onnekkaita, mut uskos varmaa paremmi raskautee, jos jotaki olisi..Täällä just sama, ei muuta kuin arat rinnat.
Niinpä, mutta oon nyt yrittänyt ajatella että kunnes toisin todistetaan niin oon ihan onnellisesti raskaana ja onhan noita monia joilla raskaus on ollut lähes oireeton, ehkä ollaan vaan tosiaan onnekkaita.Tavallaa ollaa tosi onnekkaita, mut uskos varmaa paremmi raskautee, jos jotaki olisi..
Yönälkä! Oli pakko nousta syömään kesken yöunien... heräsin, ja vatsa ei antanutkaan armoa.
Mää oon päässy tosi helpolla aiemmat raskaudet alusta, ettei oo ollu kauheesti mitään. Mut kyl tää joka kerta on nii uutta. :DNiinpä, mutta oon nyt yrittänyt ajatella että kunnes toisin todistetaan niin oon ihan onnellisesti raskaana ja onhan noita monia joilla raskaus on ollut lähes oireeton, ehkä ollaan vaan tosiaan onnekkaita.