Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Viime yönä aivan järkyttävän kovia menkkamaisia kipuja verta ei oo vielä tullut ja kivutki jo helpottaneet mutta kyllähän nämä säikäyttää
SaattAa ne kohtukivut olla oikeesti todella voimakkaita semmosia viiltäviä, siltikään eivät ole vaaraksi kellekään, muutakun äidin psyykkeelle pidemmän päälle ja helpottavat myös, mulla ei niitä ole ollut kohta viikkoon :)Viime yönä aivan järkyttävän kovia menkkamaisia kipuja verta ei oo vielä tullut ja kivutki jo helpottaneet mutta kyllähän nämä säikäyttää
Minulla on ekassa raskaudessa todella kovia kipuja rv 6-10. Söin niihin kipulääkettäkin, peruin menoja, kävin gynella. Ne olivat vain kohdun kasvukipuja. Kaikki meni täydellisesti siinä raskaudessa
Hyvä että en ole ainoa kenellä tälläistä ollut:) jännästi nyt päivällä on ollut vain pieniä nippailuja ja tooosi pieniä menkkatuntemuksia vaikka yöllä tuntui että kohta pitää päivystykseen lähteäSaattAa ne kohtukivut olla oikeesti todella voimakkaita semmosia viiltäviä, siltikään eivät ole vaaraksi kellekään, muutakun äidin psyykkeelle pidemmän päälle ja helpottavat myös, mulla ei niitä ole ollut kohta viikkoon :)
Nämä oire jutut on kyllä tosi rasittavia, itsellä ei vieläkään oireita tänään 4+4. Toivoisi että olisi edes jotain oireita että tietäisi olevansa raskaana mutta toisaalta helpompihan se näin on kun ei vielä pahoinvointia Ainut oire on paineen tunne alavatsalla.
Nämä oire jutut on kyllä tosi rasittavia, itsellä ei vieläkään oireita tänään 4+4. Toivoisi että olisi edes jotain oireita että tietäisi olevansa raskaana mutta toisaalta helpompihan se näin on kun ei vielä pahoinvointia Ainut oire on paineen tunne alavatsalla.
Mulla tosiaan kolmesta ensimmäisestä raskaudesta pientä rintojen arkuutta lukuunottamatta (menkkojen aikaan samaa) oireet alkoivat vasta aikaisintaan viikolla 6, ekassa ei ollut mitään ennen mahan kasvamista, kolmannessa varmaan vasta viikolla 8. Nyt kun muistelen, niin ekassa taisi olla jotenkin pöhöttynyt olo, mutta sellainen nyt vois olla muutenkin. Vaikeaahan se on, mutta koita nauttia helppoudesta. Eivät ne oireet sitä raskautta välttämättä konkretisoi sen enempää, on se niin uskomatonta. Tai siis heti, kun on hetken normaali olo, tulee epäuskoinen olo. Sitten taas oireet eivät sen enempää takaa raskauden jatkumista, vaikka se onkin kurja ajatus. Kärsivällisyyttä!
Mua on taas väsyttänyt ihan kauheasti ja taaperon kakkavaipan vaihto on kamalaa.
Mulla kans jotenkin tuntuu enemmän tunnepuolella näkyvän ja tuntuvan nämä oireet mitä fyysisesti Asiat kokee ja tuntee jotenkin raskaammin, ei mulla normaalisti oo tämmöstä
Voi ei mulla tuli pientä veristä vuotoa pelottaa niin kauheesti! Eikä mitään kipuja oo ollu! Ahdistus