Millaisia raskausoireita sinulla on?

Viime yönä aivan järkyttävän kovia menkkamaisia kipuja:sorry: verta ei oo vielä tullut ja kivutki jo helpottaneet mutta kyllähän nämä säikäyttää:sad001

Minulla loppui verenvuoto heti kun se alkoi. Tästä jo kohta pari päivää. Sitä tuli vain vähän, mutta se oli tummaa, pari hyytymää. Kipuja ei ole. Pahoinvointi jatkuu. Sairasloma jatkuu. Voi kunpa toivon että näen siellä perjantaina pienen sykkeen ja viikkoja vastaavan alkion. Että kyse olisi vain hematoomasta.

Viime yönä aivan järkyttävän kovia menkkamaisia kipuja:sorry: verta ei oo vielä tullut ja kivutki jo helpottaneet mutta kyllähän nämä säikäyttää:sad001

Minulla on ekassa raskaudessa todella kovia kipuja rv 6-10. Söin niihin kipulääkettäkin, peruin menoja, kävin gynella. Ne olivat vain kohdun kasvukipuja. Kaikki meni täydellisesti siinä raskaudessa :happy:

SaattAa ne kohtukivut olla oikeesti todella voimakkaita :hungover: semmosia viiltäviä, siltikään eivät ole vaaraksi kellekään, muutakun äidin psyykkeelle pidemmän päälle :hilarious: ja helpottavat myös, mulla ei niitä ole ollut kohta viikkoon :)

Minulla on ekassa raskaudessa todella kovia kipuja rv 6-10. Söin niihin kipulääkettäkin, peruin menoja, kävin gynella. Ne olivat vain kohdun kasvukipuja. Kaikki meni täydellisesti siinä raskaudessa :happy:
SaattAa ne kohtukivut olla oikeesti todella voimakkaita :hungover: semmosia viiltäviä, siltikään eivät ole vaaraksi kellekään, muutakun äidin psyykkeelle pidemmän päälle :hilarious: ja helpottavat myös, mulla ei niitä ole ollut kohta viikkoon :)
Hyvä että en ole ainoa kenellä tälläistä ollut:) jännästi nyt päivällä on ollut vain pieniä nippailuja ja tooosi pieniä menkkatuntemuksia vaikka yöllä tuntui että kohta pitää päivystykseen lähteä:wacky:

Täälläkin menkkamaista kipuilua ollut tänään 5+6. Iski myös tässä illalla vatsan sekaisin. Huono olo ollut koko päivän, etoo koko ajan. :depressed:

Nämä oire jutut on kyllä tosi rasittavia, itsellä ei vieläkään oireita tänään 4+4. Toivoisi että olisi edes jotain oireita että tietäisi olevansa raskaana mutta toisaalta helpompihan se näin on kun ei vielä pahoinvointia :bored: Ainut oire on paineen tunne alavatsalla.

Nämä oire jutut on kyllä tosi rasittavia, itsellä ei vieläkään oireita tänään 4+4. Toivoisi että olisi edes jotain oireita että tietäisi olevansa raskaana mutta toisaalta helpompihan se näin on kun ei vielä pahoinvointia :bored: Ainut oire on paineen tunne alavatsalla.

Mulla tosiaan kolmesta ensimmäisestä raskaudesta pientä rintojen arkuutta lukuunottamatta (menkkojen aikaan samaa) oireet alkoivat vasta aikaisintaan viikolla 6, ekassa ei ollut mitään ennen mahan kasvamista, kolmannessa varmaan vasta viikolla 8. Nyt kun muistelen, niin ekassa taisi olla jotenkin pöhöttynyt olo, mutta sellainen nyt vois olla muutenkin. Vaikeaahan se on, mutta koita nauttia helppoudesta. Eivät ne oireet sitä raskautta välttämättä konkretisoi sen enempää, on se niin uskomatonta. :happy: Tai siis heti, kun on hetken normaali olo, tulee epäuskoinen olo. Sitten taas oireet eivät sen enempää takaa raskauden jatkumista, vaikka se onkin kurja ajatus. Kärsivällisyyttä!

Mua on taas väsyttänyt ihan kauheasti ja taaperon kakkavaipan vaihto on kamalaa. :wtf:

Viikon tai parin viikon sisällä voi oireita alkaa tulla :happy:

Mulla tosiaan kolmesta ensimmäisestä raskaudesta pientä rintojen arkuutta lukuunottamatta (menkkojen aikaan samaa) oireet alkoivat vasta aikaisintaan viikolla 6, ekassa ei ollut mitään ennen mahan kasvamista, kolmannessa varmaan vasta viikolla 8. Nyt kun muistelen, niin ekassa taisi olla jotenkin pöhöttynyt olo, mutta sellainen nyt vois olla muutenkin. Vaikeaahan se on, mutta koita nauttia helppoudesta. Eivät ne oireet sitä raskautta välttämättä konkretisoi sen enempää, on se niin uskomatonta. :happy: Tai siis heti, kun on hetken normaali olo, tulee epäuskoinen olo. Sitten taas oireet eivät sen enempää takaa raskauden jatkumista, vaikka se onkin kurja ajatus. Kärsivällisyyttä!

Mua on taas väsyttänyt ihan kauheasti ja taaperon kakkavaipan vaihto on kamalaa. :wtf:

Kiitos, näinhän se on :)

mulla tekee tiukkaa vaihtaa töissä muksujen kakkavaippoja :hungover: tänää kaoin ihan huolella ja lapsi katto jo iha ihmeissään o_O tänää ja eilen ei oo ollu niin pahaa oloa, kunhan muistaa syödä :) pitää huomiselle iltavuorolle käydä ostamas jtn helppoo naposteltavaa et pystyy iltapäivän olee normaalisti :grin

Joo tämä päivä meni ihan taisteluksi, eilinen vatsan möyrintä jatkui ja ihan hirveän huono olo ja kaon vähän väliä. Oli pakko jäädä töistä pois ei tullut koneella istumisesta yhtään mitään kun tuntui että oli vaan pakko päästä pitkäkseen. Iltapäivästä vähän rauhoittui mutta nyt illalla taas jatkuu. Toivottavasti huomenna lievenisi tai jotain. En voisi töistä olla pois.. :confused: en muista että esikoisesta olisi ihan tällainen olo tullut. Tunteetkin heittelee ja huhhuh.

Mulla kans jotenkin tuntuu enemmän tunnepuolella näkyvän ja tuntuvan nämä oireet mitä fyysisesti :wideyed: Asiat kokee ja tuntee jotenkin raskaammin, ei mulla normaalisti oo tämmöstä :sorry:

Mulla kans jotenkin tuntuu enemmän tunnepuolella näkyvän ja tuntuvan nämä oireet mitä fyysisesti :wideyed: Asiat kokee ja tuntee jotenkin raskaammin, ei mulla normaalisti oo tämmöstä :sorry:

Mä vihaan näitä hormooneja kans. :banghead:Siis vihaan olla herkkä ja itkuinen. Muutenkin olen tosi herkkä joten tunnen kaikki tunteet todella vahvasti. Rankkaa. Esim. Itken mun ikävää kun lapsi on päiväkodissa. :hilarious: Siis come on! Ehkä se tästä.

Voi ei mulla tuli pientä veristä vuotoa :smiley-angry017:smiley-angry017 pelottaa niin kauheesti! Eikä mitään kipuja oo ollu! Ahdistus:smiley-angry017

Pahoinvointi täällä hieman helpottanut, läsnä kumminkin.. :wtf: uutena otsa kipu, varsinkin huomaa jos suihkussa tulee otsalle kuumaa vettä ni ai morjens.. muistan että edellisissä raskauksissa oli samaa.. kaiketi liittyen hormooneihin :shifty:

Mitä vuotoa vaaraton vuoto voi olla rv 6 kieppeillä? :arghh: Olen näistä pihalla, kiinnittymisvuotokaan ei ole enää kyseessä :oops:

Takaisin