Millaisia raskausoireita sinulla on?

Onko ihan veristä? Kannattaa konsultoida neuvolaa. Voi kuulemma olla pienissä määrin hormonaalista tai limakalvoilta tulevaa. Jos siis ihan vähän. Tsemppiä kovasti pähkinä!! <3

Onko ihan veristä? Kannattaa konsultoida neuvolaa. Voi kuulemma olla pienissä määrin hormonaalista tai limakalvoilta tulevaa. Jos siis ihan vähän. Tsemppiä kovasti pähkinä!! :Heartred
No sellaista punaisen rusehtavaa, välillä pyyhkiessä tummemman punaista. Mitään kipuja ei ole, niin jotenkin tuntuu oudolta :sad010täytyy aamusta soittaa neuvolaan, jos vuotoa tulee enemmän, pissalla käydessä tulee vähän, housuihin asti huomasin vain herättyäni että tuli :sorry:

No sellaista punaisen rusehtavaa, välillä pyyhkiessä tummemman punaista. Mitään kipuja ei ole, niin jotenkin tuntuu oudolta :sad010täytyy aamusta soittaa neuvolaan, jos vuotoa tulee enemmän, pissalla käydessä tulee vähän, housuihin asti huomasin vain herättyäni että tuli :sorry:
Toivottavasti olis vaan jotain hormooneista/hematoomasta johtuvaa :smiley-angelic001

Minkälaista verenvuotoa tulee hematoomasta? :sorry:
Ystävällä tuli todella paljon verta, punaista ja hyytymiä ilman kipuja ja se vuoto tais kestää paripäivää ja luuli että tuli km mut sykkeet löyty rv 7

Ystävällä tuli todella paljon verta, punaista ja hyytymiä ilman kipuja ja se vuoto tais kestää paripäivää ja luuli että tuli km mut sykkeet löyty rv 7
Täytyypä käydä varhaisultrassa varmistamassa :smiley-angelic001 oliko hänellä kipuja? Minulla ei tule vuotoa muutakun pissalla käynnin yhteydessä, jos kyse on km, melko niukkaa on vuoto :pale

Itselläni tuli kahdessa aiemmassa raskaudessa verta ekassa kolmanneksessa, ei kipuja. Vuoto oli vähäistä mutta ihan selvästi havaittavaa... molemmat raskaudet sujuivat loppuun asti ihan hyvin. Toivotaan ettei vuoto nyt lisäänny!

Mulla tuli ensimmäisessä raskaudessa rv 7 kunnon verenvuoto oli pytty täynnä verta ja myös hyytymiä, ei lainkaan kipuja. Pääsin ultraan ja kaikki silti hyvin. Lääkäri epäili hematoomaa tai kesken mennyt kaksonen. Raskaus jatkui kuitenkin hyvin loppuun saakka.

Vuoto pysynyt melko ennallaan. Nyt lisänä alaselän jomotus joka tuntuu keskellä tai molemmin puolin. Vatsaa ei kourista yhtään. On tämä hirvittävää :sad001:sad001 täytyy varata varhaisultra niin tulee selvyys tähänkin.

mä oon nyt huomannu et mun hiukset rasvoittuu tosi äkkiä.. ennen pesin joka kolmas päivä hiukset ja nyt joka toinen tai vissii pitäs joka päivä.. :shifty: eilen pesin ja nyt aamulla tuntuu et kunnon liimaletti..:shifty:

Vuoto pysynyt melko ennallaan. Nyt lisänä alaselän jomotus joka tuntuu keskellä tai molemmin puolin. Vatsaa ei kourista yhtään. On tämä hirvittävää :sad001:sad001 täytyy varata varhaisultra niin tulee selvyys tähänkin.

Mulla on torstaista lähtien ollut verenvuotoa, viime sunnuntaista ruskeahtavaa. Koko ajan ollut kipuja (ei kamalia, mutta inhottavia) ja oon ollut aivan varma keskenmenosta (oon kyllä vieläkin). Kävin keskiviikkona ultrassa ja siellä näkyikin syke. Torstaina alkoi verinen vuoto ja tänään pääsin työterveyden kautta uudelleen ultraan. Syke näkyi edelleen eikä lääkäri osannut sanoa mistä vuoto tulee. Sain lähetteen ensi viikoksi sairaalaan.

Voi olla että tämä on menossa kesken, tai voi olla että ei ole. Lääkäri ei mulle voinut kumpaakaan luvata. Toivottavasti sulla pähkinä vuodot on harmittomia. Hurjasti jaksamista! I feel you! <3

:Heartred:Heartred
Mulla on torstaista lähtien ollut verenvuotoa, viime sunnuntaista ruskeahtavaa. Koko ajan ollut kipuja (ei kamalia, mutta inhottavia) ja oon ollut aivan varma keskenmenosta (oon kyllä vieläkin). Kävin keskiviikkona ultrassa ja siellä näkyikin syke. Torstaina alkoi verinen vuoto ja tänään pääsin työterveyden kautta uudelleen ultraan. Syke näkyi edelleen eikä lääkäri osannut sanoa mistä vuoto tulee. Sain lähetteen ensi viikoksi sairaalaan.

Voi olla että tämä on menossa kesken, tai voi olla että ei ole. Lääkäri ei mulle voinut kumpaakaan luvata. Toivottavasti sulla pähkinä vuodot on harmittomia. Hurjasti jaksamista! I feel you! :Heartred
Toivottavasti sullakin olisi vain harmitonta :Heartred! Pelko on kyllä läsnä koko ajan, mulla on maanantaina ultraan aika, sepä käynti sitten ratkaisee tämän. Epäilen kyllä vahvasti, että tämä on mennyt kesken :pale:smiley-angry017 Vuoto kun ei ole ollut niukkaa tai viattoman näköistä:arghh:
Oletko tehnyt raskaustestejä, että onko pysynyt plussana yhtä vahvasti?

:Heartred:Heartred
Toivottavasti sullakin olisi vain harmitonta :Heartred! Pelko on kyllä läsnä koko ajan, mulla on maanantaina ultraan aika, sepä käynti sitten ratkaisee tämän. Epäilen kyllä vahvasti, että tämä on mennyt kesken :pale:smiley-angry017 Vuoto kun ei ole ollut niukkaa tai viattoman näköistä:arghh:
Oletko tehnyt raskaustestejä, että onko pysynyt plussana yhtä vahvasti?

Tänä aamuna tein plussan ja se oli todella vahva. Mutta mulla tosiaan on siellä vielä se alkio ja sydän sykkimässä, en tosin tiedä kuinka kauan. Vuoto on musta runsasta, mutta ei ihan menkkojen veroista.

Ja mun on pakko sanoa, että olin tänään toisen kerran tällä viikolla 100% varma keskenmenosta, mutta olin väärässä. Toivotaan, että sinäkin olet. Jos haluat niin voit laittaa täällä myös yv. Voimia <3

Töissä välillä pyörryttää ja heikottaa. Etoo hetkittäin myös paljon. Silti jotenkin tosi vaikee uskoa, että meille ois oikeesti tulossa vauva. Varmaan sen käsittääkin kunnolla vasta, jos on edelleen niskaturvotusultrassa kyydissä.. Pelottaa jotenkin luottaa siihen, että siellä se ois ja pysyis. 5+4 tänään.

Mulla ei ole mitään oireita vieläkään paitsi eilen oli sellaista menkkajomoa joka alkaa aina viikkoa ennen menkkojen alkamista eli ei kivuliasta.. No laskujen mukaan mulla normaalisti olis tulossa menkat viikon päästä et.. No toivottavasti ei ala ja pieni pysyy kyydissä.. Uskon että mun hetkellinen huonovointisuus oli joku vatsa pöpö sillä esikoinen sairastu sen jälkeen oksennus tautiin..

Nyt rv 6 alkanyt tämä pahoinvointi ja hajuherkkyys.:wtf: Muistaakseni aiemmin oli pahimmillaan rv9 ja lieveni rv 13-14 tienoilla... nyt vaan toivon että huhtikuu menee vauhdilla...

4+3. Ensimmäinen oire oli jo dpo6 valkovuodon lisääntyminen, ja edelleen ramppaan vessassa tarkistamassa ettei ole verta, kun km kummittelee mielessä. Lisäksi toinen selkein raskausoire on nämä menkkamaiset nippailut, vihlaisut ja jomotukset, joita on aaltoillen ollut jo viikon ajan. Pahoinvointia ei ole ja rinnatkaan ei mitenkään erityisen arat ja turvonneet, joten välillä on tosi oireetonkin olo. Muutaman kerran on joku haju tuntunut oudon voimakkaalta. Väsyttää ja palelee, mutta sekin itselleni ihan normisettiä. Eniten oikeastaan rasittaa nyt aika voimakkaat pelot ja huolet. Pääsen onneksi mittauttamaan hcg:n maanantaina.

Olen lueskellut näitä ketjuja läpi ja kerronpa nyt omista oloistani myös.

Ekat oireet oli dpo 6 ja 7, alavatsalla pieniä tuntemuksia ja nipistelyjä. Sitten pari päivää oireetonta, kunnes tissit alko kipeytyyn ja alavatsatuntemukset palasi. Ei mitään menkkajomotuksen kaltaista niinku normaalisti ois jos kuukautiset ois alkamassa. Eilen dpo 10 plussasin ja nyt viiva vähän jo vahvistunut :). Ensimmäiseen raskauteen en osaa verrata kun en näillä päivillä (4+0) tiennyt edes olevani raskaana vaan silloin plussasin 5+3 kun menkat oli 3 päivää myöhässä.
Hajuherkkyyttä ja pahoinvointia odotellessa. Ja sitä että ruoka ei enää maistu. Esikoista odottaessa pahoinvointi oli aika lievää, muistan oksentaneeni vaan muutamia kertoja viikolta 7 alkaen. Jospa ei nytkään tulisi kovin hirveää pahoinvointia :)

Ainiin ja alavatsan repäisykivut ovat myös kuvioissa. Jos nousee ylös liian nopeasti niin aika makeasti repäisee alavatsalla:wacky:

Takaisin