Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No sellaista punaisen rusehtavaa, välillä pyyhkiessä tummemman punaista. Mitään kipuja ei ole, niin jotenkin tuntuu oudolta täytyy aamusta soittaa neuvolaan, jos vuotoa tulee enemmän, pissalla käydessä tulee vähän, housuihin asti huomasin vain herättyäni että tuliOnko ihan veristä? Kannattaa konsultoida neuvolaa. Voi kuulemma olla pienissä määrin hormonaalista tai limakalvoilta tulevaa. Jos siis ihan vähän. Tsemppiä kovasti pähkinä!!
Toivottavasti olis vaan jotain hormooneista/hematoomasta johtuvaaNo sellaista punaisen rusehtavaa, välillä pyyhkiessä tummemman punaista. Mitään kipuja ei ole, niin jotenkin tuntuu oudolta täytyy aamusta soittaa neuvolaan, jos vuotoa tulee enemmän, pissalla käydessä tulee vähän, housuihin asti huomasin vain herättyäni että tuli
Ystävällä tuli todella paljon verta, punaista ja hyytymiä ilman kipuja ja se vuoto tais kestää paripäivää ja luuli että tuli km mut sykkeet löyty rv 7Minkälaista verenvuotoa tulee hematoomasta?
Täytyypä käydä varhaisultrassa varmistamassa oliko hänellä kipuja? Minulla ei tule vuotoa muutakun pissalla käynnin yhteydessä, jos kyse on km, melko niukkaa on vuotoYstävällä tuli todella paljon verta, punaista ja hyytymiä ilman kipuja ja se vuoto tais kestää paripäivää ja luuli että tuli km mut sykkeet löyty rv 7
Vuoto pysynyt melko ennallaan. Nyt lisänä alaselän jomotus joka tuntuu keskellä tai molemmin puolin. Vatsaa ei kourista yhtään. On tämä hirvittävää täytyy varata varhaisultra niin tulee selvyys tähänkin.
Toivottavasti sullakin olisi vain harmitonta ! Pelko on kyllä läsnä koko ajan, mulla on maanantaina ultraan aika, sepä käynti sitten ratkaisee tämän. Epäilen kyllä vahvasti, että tämä on mennyt kesken Vuoto kun ei ole ollut niukkaa tai viattoman näköistä:arghh:Mulla on torstaista lähtien ollut verenvuotoa, viime sunnuntaista ruskeahtavaa. Koko ajan ollut kipuja (ei kamalia, mutta inhottavia) ja oon ollut aivan varma keskenmenosta (oon kyllä vieläkin). Kävin keskiviikkona ultrassa ja siellä näkyikin syke. Torstaina alkoi verinen vuoto ja tänään pääsin työterveyden kautta uudelleen ultraan. Syke näkyi edelleen eikä lääkäri osannut sanoa mistä vuoto tulee. Sain lähetteen ensi viikoksi sairaalaan.
Voi olla että tämä on menossa kesken, tai voi olla että ei ole. Lääkäri ei mulle voinut kumpaakaan luvata. Toivottavasti sulla pähkinä vuodot on harmittomia. Hurjasti jaksamista! I feel you!
Toivottavasti sullakin olisi vain harmitonta ! Pelko on kyllä läsnä koko ajan, mulla on maanantaina ultraan aika, sepä käynti sitten ratkaisee tämän. Epäilen kyllä vahvasti, että tämä on mennyt kesken Vuoto kun ei ole ollut niukkaa tai viattoman näköistä:arghh:
Oletko tehnyt raskaustestejä, että onko pysynyt plussana yhtä vahvasti?