Millaisia raskausoireita sinulla on?

Voi julmettu tätä kehon lämpötilanvaihtelua... hehkunkuumaa kuin juuri saunasta tullut, hengitys tuntuu kylmältä iholla, jääkylmillä käsilläni en pysty koskettamaa itseäni. Pahinta on että miehen käden kosketus tuntuu hirvittävän tuliselta eli pahalta :banghead:

Mäkin oon ollut tänää kokopäivän huonovointinen ilman oksentamista ja tuntuu että happiloppuu sen pahanolon vuoksi ja mies ehdotti että pitäisikö mennä lääkäriin ottaa korona testi.. Mut kun ei oo muita oireita ja en millään haluis olla kotona turhan takia..

Mulla on taas oireet hiipuneet.. Alkuun oli rv 4 etovaa oloa, närästystä ja alavatsakipuja. Pahoinvointi väistynyt kokonaan ja alavatsaan harvakseltaan nipistää. Rinnat ainoastaan arat. Pikku huoli iskenyt että onko km kyseessä :bored:

Onko teillä muilla ollut koskaan vastaavaa, että oireet hiipuisi alussa? Esikoisen kanssa kuitenkin oireet voimistui kun viikkoja tuli :hilarious: Nyt mulla rv 5+3

Pähkinä, mulla on vähän sama fiilis nyt. Rv4+ oli paljon pahoinvointia, viime viikko meni aikalailla oireetta ja aloin uskoa, että ehkä mulla oli joku tauti vaan sattumalta... Kävin silloin myös koronatestissä (nega). Nyt oireina väsymys, pieni rintojen arkuus mutta ei pahoinvointia. Viikkoja 6+1. Eli en osaa muuta antaa kuin vertaistukea. :confused005 Pakko vain luottaa.

Mulla ei mitään oireita vieläkään, tosin vasta 4+1 tänään mutta tuntuu jotenkin oudolta että pitäisihän tässä nyt olla edes olo että on raskaana :bored:

Itsellä tänään ollut heikotusta ellei oo parin tunnin välein syönyt jotain. Normaalisti pärjäisin heittämällä aamupalasta pitkälle iltapäivään asti syömättä mitään, mutta tänään piti olla jatkuvasti syömässä jotain ettei huono olo iske. Lisäks jäätävä väsymys iskeny. Viime yönä nukuin reilut 8 tuntia ja 2 tunnin päikkärit ja silti väsyttää. Myös semmosta erikoista hengenahdistusta ollu haukotellessa, ihan ku ois tulppa ettei saa haukoteltua syvään henkeen ollenkaan.

Pähkinä, mulla on vähän sama fiilis nyt. Rv4+ oli paljon pahoinvointia, viime viikko meni aikalailla oireetta ja aloin uskoa, että ehkä mulla oli joku tauti vaan sattumalta... Kävin silloin myös koronatestissä (nega). Nyt oireina väsymys, pieni rintojen arkuus mutta ei pahoinvointia. Viikkoja 6+1. Eli en osaa muuta antaa kuin vertaistukea. :confused005 Pakko vain luottaa.
Totta, ei tässä oikein auta kuin katsella päivä kerrallaan :sorry:

Mulla myös aikalailla oireetonta oloa. Väsymystä (tosin taapero ja koirat öisin valvottaa) ja ajoin palelee ja housut kiristää, mutta siinäpä se. Enää ei menkkamaista kipristelyäkään ole ollut. Ihan hyvä näin. Pitää vaan olla onnellinen tähän tilaan. Rv5+4 nyt menossa.

Mulla alkoi esikoisen kanssa pahoinvointi about näillä main. Jotenkin sitä oletti, että kaikki menee kuten viimeksi ja heti kun ei menekään niin km-pelot nostaa päätään. :confused1

Mulla alkoi esikoisen kanssa pahoinvointi about näillä main. Jotenkin sitä oletti, että kaikki menee kuten viimeksi ja heti kun ei menekään niin km-pelot nostaa päätään. :confused1
Niimpä! Niin totta, pitäis olla iloinen ettei pAhoinvointi varjosta vointia tai muut kolotukset, vaan sen näillä hormoniajatuksilla kääntää km peloksi kun ei mitään olekaan. :bored:

Mulla on ollu ruokahalu hukassa. Aamuisin yököttää eikä tee mieli syödä, päivällä joutuu vähän valikoida että mitä tekee mieli ettei yököttäis. Oon koettanu nyt syödä hapankorppuja aamuisin, että saa ees jotain alas. Esikoista odottaessa söin banaania, satsumia ja hapankorppuja ja kieltämättä mietin toimisko sama kombo nytkin, vaikkei yökötäkään ihan niin paljon :hilarious:

Tänään mulla oli ekan kerran nenäverenvuotoa :scratch Ehkä raskaus jotenkin vaikuttaa? T. Google :grin Ikinä ennen ei oo siis ollu sellasta muistaakseni.

On oireita, pelottaa.. ei oireita, pelottaa.. koskaan ei oo hyvä :hilarious: mä oon nyt syönyt kaks viikkoa aamupalaks näkkileipää kun mikään muu ei maistu.. oksettavan olon takia päivällä ei tekisi mitään mieli, mutta pakko jotain syödä.. oon sit syönyt hedelmiä:angelic:

mullakin huono olo vaan jatkuu. töissä kamala olla ku maski vaa tekee vielä huonomman olon. pelottaa et koska sitä täytyy juosta vessaan. aamulla yritin kotona syödä aamupalaa, sain leivän syötyä. töissä yritin syödä puuroa lasten kanssa, puolet jäi syömättä. kahvikaan ei enään maistu. varmaan pakko tänää soittaa työterveytee ja kysyä että mitä tehdään.
sit pelottaa ku oireet välillä häviää, esim tissit ei oo enää niin kipeet ku esim pari viikkoa sitten. nyt vaa tullu tää oksetus olo et ei sekää ole kivaa :hungover::sorry:

Piti oikein mennä kaivelemaan edellisen raskauden aikaisia kirjoituksia, muistan vaan, että silloin oli koko ajan huono olo. Näin kirjoitin:

"Turvottaa, rintoja aristaa, ruokamielitekoja, väsyttää, mielialanvaihteluita. Ihan jo ovulaatista etoi viikon verran päivittäin, nyt on välillä pahoinvointi poissa, ja muutkin oireet lievempiä. Menkkamaista jomotusta, välillä kunnon särkyä alavatsassa. Ihan alussa vasta tää, 4 +3."

Samaan aikaan kirjoitti pari muutakin, että oireet olivat alkuun vahvempia, ja sitten lievempiä. Raskaus sujui hyvin loppuun saakka. Tämän otannan perusteella julistan, että raskausoireista ei voi ennustaa mitään, ja on ihan normaalia, että vaihtelevat. Tämä yhtä lailla itsellenikin, tänään ollut taas huonompi olo. Liekö yhteyttä, kun viikonloppuna ei tarvinnut nousta ennen yhdeksää.

Hih, löysinpä tällaisenkin näiltä samoilta viikoilta edellisestä. Mitään en näemmä ole oppinut. :hilarious: "Etova olo on taas hävinnyt pariksi päiväksi, ei sillä että kaipaisin, mutta siihen jo ehti tottua, niin nyt sitä sitten välillä miettii, että onko kaikki hyvin."

On nää oireet kyllä yks työmaa. Ei ole hyvä kun niitä on liikaa ja ei ole hyvä kun niitä ei ole. :banghead: Mä huomaan, että olen myös paljon itkuherkempi ja tunteikkaampi. Se ei kauheasti nyt auta kun pitäisi olla optimistinen kaiken suhteen. :bored:

Etovaa oloa ja välissä menkkamaisia tuntemuksia vatsassa ja selässä :nailbiting: myös kipeitä vihlasuja tuntuu vatsassa:confused004 toivottavasti vain niitä kohdun kasvukipuja

Täällä kans väsymys on valtaisa ja hieman etovaa oloakin ollut välillä. Herkistymistä myös mitä ihmeellisimmille asioille on ilmassa:wideyed::joyful:

Etovaa oloa ja välissä menkkamaisia tuntemuksia vatsassa ja selässä :nailbiting: myös kipeitä vihlasuja tuntuu vatsassa:confused004 toivottavasti vain niitä kohdun kasvukipuja
Kuulostaa ihan ku mun oireet olis, rv 4 kieppeillä :joyful: nuo vihlasut jääny kun rv 5+0 tuli

Takaisin