Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä taas pieni paniikki kun ei ole tänään ollut sitä huonoa oloa. Tosin närästys iskee joka kerta kun syön vähänkin jotain. En uskalla syödä närästyslääkkeitä, vaikka niissä lukeekin että saisi syödä.
Minullakin alkanut helpottaa pahoinvointi. Tulee kuitenkin muistaa että raskausoireet ei kulje tasaisesti, pahentuen päivä päivältä vaan enemmänkin aaltoilevat. Ainakin minulla.
Mielestäni voit ihan hyvin syödä närästyslääkettä, sitä joka on sallittua.
Täällä ei myöskään mitään oireita ja samat viikot!Tänään 5+3 eikä mitään oireita.
Paljonko sulla on nyt viikkoja kasassa :)mulla ruvennut turvottaa ihan kamalasti, maha ku ilmapallo, eikä piereskely auta ajoittain etovaa oloa, ja hiukset senkuin rasvottuu enemmän kokoajan, kunnon oivariini pää
Raskausväsymys on kyllä semmosta kuolemanväsymystä että huhhuh. Mulla ei vielä väsytä mutta eiköhän se sieltä tule jos raskaus etenee. Esikoisesta nukuin yöt huonosti läpi raskauden ja päivällä olin niin väsynyt etten pystynyt oikein mihinkään. Eli sitä odotellessa, mutta en valita kun tämä pieni on niin älyttömän kovasti toivottuTäällä 7+2, ja on kyllä etova olo aamusta iltaan. Lisäksi väsyttää, eihän tässä tosiaan nukuttu kuin 9 tunnin yöunet, mitenpä niillä selviäis. Alkuviikosta ja viikonloppuna olin valtavan ahdistunutkin, se on onneksi hellittänyt.
Paljonko sulla on nyt viikkoja kasassa :)