Millaisia raskausoireita sinulla on?

Täällä taas pieni paniikki kun ei ole tänään ollut sitä huonoa oloa. Tosin närästys iskee joka kerta kun syön vähänkin jotain. En uskalla syödä närästyslääkkeitä, vaikka niissä lukeekin että saisi syödä.

Täällä taas pieni paniikki kun ei ole tänään ollut sitä huonoa oloa. Tosin närästys iskee joka kerta kun syön vähänkin jotain. En uskalla syödä närästyslääkkeitä, vaikka niissä lukeekin että saisi syödä.

Minullakin alkanut helpottaa pahoinvointi. Tulee kuitenkin muistaa että raskausoireet ei kulje tasaisesti, pahentuen päivä päivältä vaan enemmänkin aaltoilevat. Ainakin minulla.

Mielestäni voit ihan hyvin syödä närästyslääkettä, sitä joka on sallittua.:smug:

Minullakin alkanut helpottaa pahoinvointi. Tulee kuitenkin muistaa että raskausoireet ei kulje tasaisesti, pahentuen päivä päivältä vaan enemmänkin aaltoilevat. Ainakin minulla.

Mielestäni voit ihan hyvin syödä närästyslääkettä, sitä joka on sallittua.:smug:

Kiitos tiedosta. Ensimmäinen raskaus niin kaikki tulee uutena. Hirvee pelko, että menisi kesken ja huomattaisiin vasta joskus viikkojen päästä

Rennietä kyllä kului esikoisen raskaudessa ihan huolella. Iha järkyttävää oli se närästys, varsinkin lopussa. Ja renniekin niin hirveän makuista että hyi yäk:depressed:

Rennietä on kans tullu käytettyä molemmissa aikasemmissa raskauksissa. Närästys on kyl inhottava vaiva.

Repäisykivut ovat nyt alkaneet parin päivän sisällä. Aika inhottavia, mutta onneksi eivät ole vaarallisia :) Eilen oksensin makaronilaatikon muutaman haarukallisen jälkeen lounaalla..eli pahoinvointia on myös.

4+4 ja aika oireettomalta vaikuttaa tämäkin päivä. Rinnat kipeytyvät aina himppasen lisää joka päivä, näköjään. Ruokahalu on ennallaan, eikä minkäänlaista hajuherkkyyttä oo ilmaantunut vaikka olen tekemisissä eritteiden kanssa päivittäin töissä. Esikoisen raskaudessa kaikkein eniten etoi ihmisten ominaishajut ja välillä en voinut nukkua miehenikään vieressä kun se haisi muka niin pahalle:wacky:

mulla ruvennut turvottaa ihan kamalasti, maha ku ilmapallo, eikä piereskely auta :laughing001 ajoittain etovaa oloa, ja hiukset senkuin rasvottuu enemmän kokoajan, kunnon oivariini pää:confused:

mulla ruvennut turvottaa ihan kamalasti, maha ku ilmapallo, eikä piereskely auta :laughing001 ajoittain etovaa oloa, ja hiukset senkuin rasvottuu enemmän kokoajan, kunnon oivariini pää:confused:
Paljonko sulla on nyt viikkoja kasassa :)

Täällä 7+2, ja on kyllä etova olo aamusta iltaan. :hungover: Lisäksi väsyttää, eihän tässä tosiaan nukuttu kuin 9 tunnin yöunet, mitenpä niillä selviäis. :rolleyes: Alkuviikosta ja viikonloppuna olin valtavan ahdistunutkin, se on onneksi hellittänyt.

Täällä 7+2, ja on kyllä etova olo aamusta iltaan. :hungover: Lisäksi väsyttää, eihän tässä tosiaan nukuttu kuin 9 tunnin yöunet, mitenpä niillä selviäis. :rolleyes: Alkuviikosta ja viikonloppuna olin valtavan ahdistunutkin, se on onneksi hellittänyt.
Raskausväsymys on kyllä semmosta kuolemanväsymystä että huhhuh. Mulla ei vielä väsytä mutta eiköhän se sieltä tule jos raskaus etenee. Esikoisesta nukuin yöt huonosti läpi raskauden ja päivällä olin niin väsynyt etten pystynyt oikein mihinkään. Eli sitä odotellessa, mutta en valita kun tämä pieni on niin älyttömän kovasti toivottu:smiley-ashamed005

mullakaan onneks ei kamalasti tota väsymystä ole! mitä nyt illal nukahan 21-21.30 aikaa mut sit heräilen yöl miljoona kertaa ja käyn ainaki kerran vessas.. unet on niin outoi et miestäkin naurattaa et mistä ne oikein tulee :grin

Ja ei meinaa muutes vaatteetkaan sopia - jotenkin turvottaa ja ärsyttää kaikki muut vaatteet paitsi löysät.

Takaisin