Millaisia raskausoireita sinulla on?

Nyt kävi näin, että alkiota ei enää näkynyt ultrassa :smiley-angry017 mieli on murheen murtama, huomenna haen hieman sairaslomaa :sad015 Joku limakalvo oli kohdussa, kertoi ultraaja, että siellä on ilmeisesti raskausmateriaalia edelleen ja keskenmeno on parhaillaan käynnissä. Piti se tämäkin sitten kokea:sad010 Toivottavasti seuraavalla kerralla nyytti saapuisi syliin asti:sad015:Heartred
Ja kaikkea hyvää teille muille odotukseenne, toivottavasti kaikki sujuu ongelmitta:Heartred

Eii!! :smiley-angry017 Oon niin pahoillani. :Heartred

Miten nyt niin monella ollutkin täällä huonoja uutisia kerrottavana.. :sad010

Nyt kävi näin, että alkiota ei enää näkynyt ultrassa :smiley-angry017 mieli on murheen murtama, huomenna haen hieman sairaslomaa :sad015 Joku limakalvo oli kohdussa, kertoi ultraaja, että siellä on ilmeisesti raskausmateriaalia edelleen ja keskenmeno on parhaillaan käynnissä. Piti se tämäkin sitten kokea:sad010 Toivottavasti seuraavalla kerralla nyytti saapuisi syliin asti:sad015:Heartred
Ja kaikkea hyvää teille muille odotukseenne, toivottavasti kaikki sujuu ongelmitta:Heartred

Oon niin pahoillani! :sad015 sairausloma on varmasti hyvä idea.:Heartred

Täällä edelleen pahoinvointia, eikä tunnu millään helpottavan:yuck: Rv 7+2 nyt.. Siis mä niin kiroon jokaisen artikkelin, jossa puhutaan raskauspahoinvoinnista aamupahoinvointina... mikä ihmeen aamupahoinvointi kun tää on koko päivä pahoinvointi :meh: Ainoa mitä tekisi mieli syödä on popcornit ( ajatuksissa myös lisä suolalla :joyful:), mutta sitä ei oikein viittis syödä.. Appelsiini nyt ainoa mitä olen saanut syötyä ja ihme ja kumma töissä sain syötyä raejuustoa tonnikalalla ja ei tullut ylös:cool:

Vinkkejä kenelläkään millä helpottaa oloa? Tai mitä syödä jos ei tee mieli syödä mitään :anyone

Juu, kokopäiväkuvotus olisi usein osuvampi kuvaus. Mulle on auttanut rasvainen ja proteiinipitoinen ruoka, liekö sitten mulla jotenkin kytköksissä verensokeriin tuo huono olo. Samoin vissy auttaa, nyt ei oikein vesi maistu, siitä tulee huono olo. Kasviksia syön kyllä tuon protskuruuan kyljessä, mutta yksinään ne eivät maistu nyt. Toiset taas saavat nimenomaan tuoreesta apua.

Olen lukenut, että pitäisi pitää vaikka suolakeksejä yöpöydällä, ja heti herättyä syödä vähän, se saattaisi auttaa.

Väsyttää, turvottaa ja ruokarytmi on äärimmäisen pyhä. :facepalm:
Nyt riesana limainen yskä ja koronatesti erittäin kuivilla nenän limakalvoilla oli todella epämiellyttävä kokemus. :wtf:

Mulla on nyt tää menkkamainen kipu siirtynyt jotenkin nivusten, sisäreisien alueelle? Eilen myös ekaa kertaa oli vähän huono olo. Rinnat on myös tullut aroiksi. Kävin tänään (4+5) verikokeessa ja hcg oli 3345. Ainakin vielä näyttää siis hyvältä... Jos oikein ymmärsin neuvolan terkkarin puheista, voidaan reilun kahden viikon päästä ensikäynnillä yrittää ultrata vatsan päältä, mutta epäilen että siitä tulisi mitään kun valitettavasti on vähän ylimääräistä vatsanpeitettä :sad001

Voi kuinka surullista. Olen pahoillani puolestasi. On kyllä kyllä raadollista kun niin isoilla tunteilla ilon ja surun, saamisen ja luopumisen kanssa joutuu lyhyen ajan kanssa kamppailla. Voimia!

Voi ei :smiley-angry017 otan osaa syvästi :Heartbigred

Kiitos kaikille tsempeistä:Heartred Ei auta kuin toivoa että tyhjenisi spontaanisti ja kierto palautuisi suhteellisen normaaliksi:sad010

Voi Pähkinä, oon niin pahoillani. Kaikkea hyvää❤️

Surullinen uutinen :sad001 Paljon voimia toipumiseen <3

Voimia kaikille keskenmenon läpikäyneille ❤️ Itsellä myös kaksi km takana, Ensimmäinen viikolla 12, huomattiin Np ultrassa sikiön sydämen pysähtyneen, se olo oli aivan hirveä ja tyhjä. Onneksi siitä noustiin, ja samana vuonna sain vauvan syliin (km ihan alkuvuodesta, tyttö syntyi joulukuussa). Toinen viime raskaudessa viikolla 11, oli kaksi, ehkä toinen tuulimuna ? Toinen tuli ulos, mutta toinen pysyi kyydissä ❤️

Oireista, tänään aamulla pahoinvointi alkaa selkeesti nostaa päätään.Vähän kauhulla odotan, mitä on tulossa, töistäkin pitää selvitä.
Kaksi raskautta erittäin hankalia vaikean pahoinvoinnin seurauksena ja sitä kesti koko raskauden. Ei siis pysynyt ruoat eikä edes nesteet pahimmassa vaiheessa sisällä, jäätelöä söin sohvalla maaten ja yhden lusikallisen jälkeen piti aina pidätellä oksennusta. :depressed:
Neuvo jonka sain itse äitiyspolilta vaikeaan pahoinvointiin; Syö kylmiä ruokia, vaikka jäätelöä/ jogurttia tms. Ne pysyy paremmin sisällä, kuin lämmin ruoka. Se toimi mulla ja vältin tiputuksen.

Oireista, tänään aamulla pahoinvointi alkaa selkeesti nostaa päätään.Vähän kauhulla odotan, mitä on tulossa, töistäkin pitää selvitä.
Kaksi raskautta erittäin hankalia vaikean pahoinvoinnin seurauksena ja sitä kesti koko raskauden. Ei siis pysynyt ruoat eikä edes nesteet pahimmassa vaiheessa sisällä, jäätelöä söin sohvalla maaten ja yhden lusikallisen jälkeen piti aina pidätellä oksennusta. :depressed:
Neuvo jonka sain itse äitiyspolilta vaikeaan pahoinvointiin; Syö kylmiä ruokia, vaikka jäätelöä/ jogurttia tms. Ne pysyy paremmin sisällä, kuin lämmin ruoka. Se toimi mulla ja vältin tiputuksen.

Mitkä päivät sinulla on menossa? Täällä "krapulainen" olo vaivaa muuten paitsi että ei aamuisin. Olo on normaali myös syödessä tai haistellessa vahvoja hajuja (jonka johdosta seisoin lauantaina siellä lähimarketin liha/kala- ja juustotiskillä haistelemassa maskin läpi)

Täällä myös krapulaista oloa, väsymystä ja nälkä vähän väliä. Myös hajuaisti selkeästi herkistynyt ja mm. maskin käyttö välillä ihan kamalaa:dead:

Takaisin