Millaisia raskausoireita sinulla on?

No ei oikein kamalasti mitään, ehkä vähän outoja tuntemuksia vatsassa ja nännit olleet arat. Olen jo 38v. joten jännittää, miten tästä selviän. Ja onko tämä edes totta :D Taidan uskoa vasta sitten mahdollisessa ultrassa.

Oon kanssa saman ikäinen. Ei tunnu kyllä oikein todelta koko homma... Varsinkin ensimmäinen raskaus voi tuntua aika oudolta, kun ei tiedä mitä odottaa...

Ennen aina oli sellaista esikoisen raskaudesta tuttua kivistystä alavatsalla, nyt eilen hetkittäin ja tänään heti aamusta ihan kunnon menkkamaista kipua, viikot nyt 6+3. Toivottavasti on kohdun kasvukipuja eikä ala vuoto :confused:

Ennen aina oli sellaista esikoisen raskaudesta tuttua kivistystä alavatsalla, nyt eilen hetkittäin ja tänään heti aamusta ihan kunnon menkkamaista kipua, viikot nyt 6+3. Toivottavasti on kohdun kasvukipuja eikä ala vuoto :confused:

Mulla on ollut kunnon puukoniskujakin, ja sitten taas pitkään kivutonta. Eiköhän kuulu asiaan. :happy:

Mä kans oon "iloinen" että täällä on muitakin lähes oireettomia. Pahoinvointia eikä isompia oireita ollut esikoisestakaan, silti oon vielä vähän pelko pyllyssä tän oireettomuuden takia. Pääsiäisen lammasruuat kyllä ällöttää jo ajatuksen tasolla ja samaa oli aiemmassakin raskaudessa :woot:

No mulla on rv 7+5 ja ne vähäisetkin "menkka jomotukset" loppui.. Ainut oire on tosiaan vilkkaat unet jotka aamulla muistaa.. Mulla on itseasiassa niin ei raskaana olo etten oikeen pysty uskoo koko raskauteen vieläkään vaikka näin sen epämääräisen möykyn varhaisultrassa.. Mulla on kummastakin aikasemmasta lapsesta ollu koko raskauden aikana niin vahva raskaana oleva tunne et kuopuksesta tiesin jo 5päivää ennen plussaa et olen todellakin raskaana.. Meillä vissiin menee sinne vapun tiennoille seuraava ultra joten tuntuu että aika matelee..

Täälä menossa 4+6 ja rintojen arkuus on edelleen ainoa oire, toki siitä pitäs olla kai iloinen, kun ei (ainakaan vielä) ole mitään pahoinvointia tms. Esikoisen aikana oli myöskin suht. oireeton alku :p Tosin ei hirveesti ole olo, että olis raskaana, kun ainoat todisteet on tikut :grin Kyllä mä sinne varhaisultraan varaan aikaa viikon parin päähän, täälä kun eka ultra otetaan normaalisti vasta vkon 12 tienoolla :smiley-ashamed008

Täällä oireena on aivan älytön väsymys (nukuin viime yön 19.15-06.15), arat rinnat ja mielialojen heittely:happy8

5+3 tänään ja pari päivää mennyt melkein täysin oireettomana. Krapulainen olo ja närästys loppuivat perjantaina, kun kysyin neuvolaa varatessa saanko ottaa vahvempaa närästyslääkettä ja sain. Onneks tissit sentään kipeät - joutuu koko ajan puristelemaan, jotta varmistuu, ettei sekin oire nyt katoa :grin

Kummallinen aamuvirkkuus jatkuu. Tänään jo yllätyin, että sain nukuttua yli kahdeksaan, kunnes tajusin kesäajan :hilarious: Aamuvirkkuus kostautuu iltapäivä-väsymyksellä, joka tänään on ollut jäätävä.

Tänään lisäksi ehkä vähän alaselässä pistävää tunnetta. Yleensä selkä on ihan jumissa koko ajan muutenkin, joten olen kovin ymmälläni miksi ei nyt :grin

Onneksi varhaisultra on jo torstaina. Jos siellä jotain näkyisi ja uskaltaisin luottaa siihen, että raskaus on alkanut.

Tänään taas aamulla tuli halailtua pönttöä. Onneks ei vielä ainakaan oo niin kova pahoinvointi ku edellisestä.
Ja voi olla että oksentelu loppuu sit kun yskäkin loppuu.

Siis... muuten kaikki ok, mut jumpe et maha kipeä ummetuksesta.
Ja tissit on kasvanu...
Ja kuulemma oon pahalla tuulella :angelic:

Ensimmäinen raskaus, joten sanokaa nyt joku kokeneempi, että tämä on ihan normaalia: oireet ja fiilikset sahaa ihan siksakkia. Yhdessä hetkessä tuntuu ettei mitään oireita ole eikä tissitkään tunnu enää kipeiltä ja 5 minuuttia myöhemmin on taas kaikki maailman oireet läsnä. Hulluksihan tässä tulee, kun tilanne ja fiilis muuttuu koko ajan :wtf:

Ensimmäinen raskaus, joten sanokaa nyt joku kokeneempi, että tämä on ihan normaalia: oireet ja fiilikset sahaa ihan siksakkia. Yhdessä hetkessä tuntuu ettei mitään oireita ole eikä tissitkään tunnu enää kipeiltä ja 5 minuuttia myöhemmin on taas kaikki maailman oireet läsnä. Hulluksihan tässä tulee, kun tilanne ja fiilis muuttuu koko ajan :wtf:

Aivan normaalia. :wink

Sama juttu täällä Kai ne vaan menee aalloissa

Mulla on täällä vähän outo tilanne. Sunnuntai illalla mulla tuli menkkajomotuksen/supistuksen tapainen kipu, joka kesti noin 30min ja sanoinkin miehelle ettei tää hyvältä vaikuta. En ottanut mitään särkylääkettä, kipu tuntui polttelulta alavatsassa. No aamulla vessasaa tuli ruskeaa vuota (mitä tuli myös esikoisen raskaudessa samoilla viikoilla). Nyt ei vuotoa kuitenkaan juuri enää ole tullut mutta huolettaa tietty se sunnuntainen kipu. Neuvolassa käskettiin vaan seurata tilannetta. Plääh. Jos joku sen kivun jäljiltä vielä on elossa niin ihmettelen! Varhaisultra olisi vasta parin viikon päästä kun ajattelin etten mene liian aikaisin sinne.

Mulla on täällä vähän outo tilanne. Sunnuntai illalla mulla tuli menkkajomotuksen/supistuksen tapainen kipu, joka kesti noin 30min ja sanoinkin miehelle ettei tää hyvältä vaikuta. En ottanut mitään särkylääkettä, kipu tuntui polttelulta alavatsassa. No aamulla vessasaa tuli ruskeaa vuota (mitä tuli myös esikoisen raskaudessa samoilla viikoilla). Nyt ei vuotoa kuitenkaan juuri enää ole tullut mutta huolettaa tietty se sunnuntainen kipu. Neuvolassa käskettiin vaan seurata tilannetta. Plääh. Jos joku sen kivun jäljiltä vielä on elossa niin ihmettelen! Varhaisultra olisi vasta parin viikon päästä kun ajattelin etten mene liian aikaisin sinne.

Kuulostaa pelottavalta :wideyed: Toivotaan kuitenkin parasta. Hyvä merkki on kuitenkin se, että vuoto loppui ja se ei ollut punaista eikä siinä ollut hyytymiä :Heartred Toivottavasti pieni pitää nyt lujasti kiinni!

Toivotaan parasta! Onneksi sekä kivut että vuoto ovat normaaleja oireita ja jos vuoto oli vain vähäistä ja kesti yhden päivän niin kaikki voi olla ihan kunnossa ❤

Takaisin