Molempia vaihtelevasti. Itse harjaus ei ole se ongelma, vaan suussa oleva vaahto ja sen pois sylkeminen. Ja hammastahnaakin käytän minimaalisesti.
kannattaa ostaa tahnaa joka ei vaahtoa.. niitäkin löytyy..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Molempia vaihtelevasti. Itse harjaus ei ole se ongelma, vaan suussa oleva vaahto ja sen pois sylkeminen. Ja hammastahnaakin käytän minimaalisesti.

Itse oksennellut 4vk ~5krt päivä ja jatkuva pahoinvointi, paitsi nukkuessa. Saanut keskittyä oksennuksen pitelemiseen sisällä, että vauva saa ravintoa.Tähän päälle järkyttävä väsymys. Nyt alkanut vasta helpottaa (pari päivää vaan pari oksennuskertaa ) rv 12.
En joutunut. Katottiin joitain arvoja, mut oli viel kohtuulliset. Mut kyl mä monesti jonkun pari tuntia sain pidettyy ruokaa ja juomaa sisällä, se varmasti auttoi. Ja heti oksennuksen jälkeen väkisin juomaa ja ruokaa sisään. Laihduin kyllä monia kiloja. Nyt on kyl taas parempi päivä jee, vaan kerran oksentanut!Ootko joutunut nesteytykseen? Onneksi alkaa helpottamaan!
Viime viikollakin jo vähän, mutta se oli niin epämääräistä, etten ollut kuitenkaan aivan varma. Istukka on siis takaseinässä ja lapsi todettiin jo rv 15+0 ultrassa yläkäyrillä kasvaneeksi (nyt siis 16+4). Neuvolassakin torstaina hoitaja ihmetteli, että onpa kohtu noussut jo ylös. Pari pikku potkua on tuntunut ja kuplintaa sitten enemmän